Laitetaas tännekki, m50b20 vanos siemens 002 boksilla, tarviais ecun kytkentäkaavion johtojen väreillä ja pinnien numeroilla ja kytkennöillä.?
							
						
					E36 kysymyksiä ja vastauksia XI
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Muistaakseni ainakin vanhemmissa oli tuo aikaviivemoduuli hanskalokeron takana ja itse ohjainmoduuli kuskin jalkatilassa paneelien takana.Originally posted by Haju69 View PostMitä tällä tarkoitat? Missä sijaitsee? Vaihdoin sen "wiper relay" boksin tuolta hanskalokeron takaa. Ei vaikutusta.
 
 
 
 On tämä tiedossa.
 Tarkemmin ajateltuna tuolla "rele moduulillakin" voi olla osuutta asiaan, se muistaakseni sijaitsee sen aikaviivemoduulin vieressä hanskalokeron takana.
 Amerikan foorumeilta noista löytyi paljon juttua.sigpic
 
 E82 n55
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Mikä vikana e36 coupessa? Ovien lukot temppuilee, apukuskin puolelta saa kaikki auki ja kuskin puolelta vain kuskin oven. Joskus vetää myös kuskin ovea itestään lukkoon. Takakontti on toinen ongelma eli avautuu kyllä apukuskin ovesta sekin mutta joskus vetää takaisin itestään lukkoon kun painaa avausnappia. Sen jälkeen ei meinaa saada millään auki. Kontin johtosarja? Katsoin johtonippua ja näytti että joku oli sitä joskus korjaillutkin. :think
 
 Vinkkejä?
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Pikakyssäri ennenkunpääsee koneelle searchia tutkimaan.
 
 E36 cabrio, kuskin ikkuna jäi "jumiin" suunnilleen puoleenväliin. Laskee alas asti normaalisti ja nousee ylös, mutta ei ylös asti vaan jää siihen suunnilleen puoleenväliin :think
 
 Mistä vois johtua? Aiemmin ei oo mitää oireillut muutenkun se mikrokutkin? Että ei aina vedö ikkunaa ihan ylösasti kun oven vetää kiinni.
 Nyt yhtäkkiä tämä kun siirsin autoa hallilla ja avasin ikkunan.Audi A7 
 EX MM:X5, 2x E60, 3X E36 Cabrio, 3XE46, 4 X E38, 6 X E39, 7 X E36, 3 X E34 jne.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Pitää koittaa kunhan tallille pääsee takas :think sitä mietin voisko liittyy jotenki siihen mikrokytkimeen (missä se edes on?Originally posted by zener View PostLiikkuuko ylös jos naputat mikrokytkintä? ) oletan et siin oviaukolla jossain sen lukon yhteydessä? Siihen ainaki välillä sörkkiny et on saanu ikkunan ylös asti ) oletan et siin oviaukolla jossain sen lukon yhteydessä? Siihen ainaki välillä sörkkiny et on saanu ikkunan ylös asti Audi A7 Audi A7 
 EX MM:X5, 2x E60, 3X E36 Cabrio, 3XE46, 4 X E38, 6 X E39, 7 X E36, 3 X E34 jne.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Vaihoin moottorin kuskinpuolen ikkunaan omaan cäbiin ja tuots mikrokytkintä naputtelemalla sai moottorin asennon ajettua oikeeseen kohtaan. Ilmeisesti kuitenkaan sulla ei oo remonttia tehty sille suunnalle, mutta kokeilun arvonen.
 
 Koska omassakin ylin asento jäi johonki puoleen väliin moottorin vaihdon jälkeen.
 
 Se mikrokytkin on siinä mihin oven lukko tarttuu.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Originally posted by zener View PostVaihoin moottorin kuskinpuolen ikkunaan omaan cäbiin ja tuots mikrokytkintä naputtelemalla sai moottorin asennon ajettua oikeeseen kohtaan. Ilmeisesti kuitenkaan sulla ei oo remonttia tehty sille suunnalle, mutta kokeilun arvonen.
 
 Koska omassakin ylin asento jäi johonki puoleen väliin moottorin vaihdon jälkeen.
 
 Se mikrokytkin on siinä mihin oven lukko tarttuu.
 
 Okeip thäns, tarvii kokeilla tota ensalkuun  
 Joo ei oo mitään tehty sinne lukoille tai siihen suuntaankaan, tosin oli akku irti silleen, että ikkuna oli tossa ~puolessa välissä, niin oiskohan se sit voinu siinä "unohtaa" sen ylärajansa :think
 
 Tarviiko sitä naputellessa olla esim. virrat päällä, tai pitää ikkunan sulkunappia pohjassa? Audi A7 Audi A7 
 EX MM:X5, 2x E60, 3X E36 Cabrio, 3XE46, 4 X E38, 6 X E39, 7 X E36, 3 X E34 jne.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Oikeastaan tartteisin vaan tps:än ja kampuran tunnistimen pinnit sieltä ecun liittimestä. Joko en osaa hakea tai sitten ei vaan löydy mutta taitaa tuo siemens ms40.1 ecu liittimen pinout kaava olla vähän kiven alla?:thinkOriginally posted by >bemari< View PostLaitetaas tännekki, m50b20 vanos siemens 002 boksilla, tarviais ecun kytkentäkaavion johtojen väreillä ja pinnien numeroilla ja kytkennöillä.?  
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 ajossa yhtäkkiä auto hyytyy aivan täysin, löi ohjaustehostimen pois päältä ei reagoinu kaasuun milläälailla. Virrat pois ja takas, ei sano mitään startti tuntu pyörittävän hyvin kyllä. Hetkenpäästä uus yritys lähti vähän yskien käyntiin ja kävi muutaman sekunnin ja hyyty, sen jälkeen ei mitään. Startti tuntuu pyörittävän hyvin, hihna ehjä eikä kuuluu mitään epämääräsiä kolinoita kun yrittää startata.
 Mistähän tässä kannattais lähtee vikaa haeskelemaan? Auto siis e36 325 -92e46 320d Touring käyttiksenä
 ex. ///M3 Look e36 325i coupé
 ex. e36 316i Compact
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Minulla 1995 vuoden e36.ssa akun kytkemisen jälkeen ikkuna liikkui vain oven ollessa auki tai kiinni, (en muista kummin päin) siihen asti että ikkunoille oli ajettu rajat. Rajojen ajon jälkeen toimivat normaalisti. Ja muistaakseni se "oppii" ylärajan paikaksi sen kohdan missä ikkuna on, kun avaat oven ensimmäisen kerran akun kytkennän jälkeen.. joku tämän varmaan muistaa tarkemmin..Originally posted by jonis93 View PostOkeip thäns, tarvii kokeilla tota ensalkuun  
 Joo ei oo mitään tehty sinne lukoille tai siihen suuntaankaan, tosin oli akku irti silleen, että ikkuna oli tossa ~puolessa välissä, niin oiskohan se sit voinu siinä "unohtaa" sen ylärajansa :think
 
 Tarviiko sitä naputellessa olla esim. virrat päällä, tai pitää ikkunan sulkunappia pohjassa? 
 Comment
 
							
						
Comment