Jottei olis kampuran asentotunnistin? Ainakin itselläni oli pitkät startit ja en huomioinu aikoinaan ollenkaan ja yhtäkkiä oli täysin kuollut. Seuraa ens kerralla kun tekee tämän että nouseeko kierrosluku mittari käynnistyksessä?
Kävi joo mielessä että voisi testaa mutten löytäny realoemista mistään kuvasta kyseists anturia verratakseni varaosanumeroita
Edittiä löytyhän se
Pikasesti jos sais apuja
Eli mökkitiellä alko valuttaan bensaa ja apparin puolen takapenkinalla olevan luukun alla näyttäis että puuttuu letku? Vai kuuluuko sielä olla tommonen tulppa mikä kuskinpuolellakin on? Kun ei letkun päätä missään näy..
Pikasesti jos sais apuja
Eli mökkitiellä alko valuttaan bensaa ja apparin puolen takapenkinalla olevan luukun alla näyttäis että puuttuu letku? Vai kuuluuko sielä olla tommonen tulppa mikä kuskinpuolellakin on? Kun ei letkun päätä missään näy..
Ettei olis poikki napsahtanu? aika märän näköistä. Menee kuskon puolelle tuol tankin päällä ja putoaa sieltä sit alas jossa liittyy putkeen. Ellei sieltä ole sitä joku joskus deletoinut jostain kumman syystä...
Ettei olis poikki napsahtanu? aika märän näköistä. Menee kuskon puolelle tuol tankin päällä ja putoaa sieltä sit alas jossa liittyy putkeen. Ellei sieltä ole sitä joku joskus deletoinut jostain kumman syystä...
Poikki on ja valuttaa maahan, paluuletku siis eikä tuo koneelle lähteväkään näytä kuvassa kovinkaan terveeltä...
Onko M50 moottorisessa laturille oma maapiuha vai maadoittaako moottorin kautta? En ainakaan moista löytänyt kun tehdaskorjatun Hellan 140a vaihdoin paikalleen.
Ongelmana on se että laturin äänet kuuluu kaiuttimien kautta. Moottorin maadoituksen rapsuttelin pelille ja ei vaikutusta. Rupee ideat loppumaan kesken kun hifien maat,liitokset yms on tsekattu jo moneen kertaan.
Moottorin kautta. Onko kaijutin piuhat vedetty miten? Usko tai älä, niin mulla kuulu laturin vikuminen läpi, kun kaijutin piuhat meni orggis johtokourua pitkin päävirtakaapelin vierestä. Vinkuminen loppu, kun siirti kaijutinpiuhat keskelle autoa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Moottorin kautta. Onko kaijutin piuhat vedetty miten? Usko tai älä, niin mulla kuulu laturin vikuminen läpi, kun kaijutin piuhat meni orggis johtokourua pitkin päävirtakaapelin vierestä. Vinkuminen loppu, kun siirti kaijutinpiuhat keskelle autoa.
Todellakin uskon , sen verta henkimaailman hommaa tuntuu olevan
Rca:t menee keskeltä ja kaiutinpiuhat menee kumpainenkin omalla puolellaan,ei ole iso vaiva koittaa eri reittiä. Tänks
323i toukka ja sen laatikko. Autoon vaihdatettu Valeo 4p korvauskytkin kovalla vauhtiksella. Taka-akseliston puslat on kaikki vaihdettu kaikki Strongflexin punasiin. Akseliston repeämiä ei ole.
Viime aikoina olen alkanut kiinnittää huomiota tuohon laatikon kolahteluun. Esimerkiksi vaihde päällä ja käsijarru päällä ja nytkyttää kytkintä niin laatikossa kolahtelee joka kerta kun kytkintä nostaa ylös. Voiko laatikko olla irti jostain? Vaihteiden tumpsahteluakin tuntuu olevan. Ajaessa ei huomaa mitään erikoista.
Mites se perän etukiinnikepultti oireilee? Mites rättinivel?
EDIT:
Kytkinpolkimen pääsylinteri suhisee pumpatessa poljinta. Tilasin Autodocilta uuden Sachs:n pääsylinterin. Luulis ainakin auttavan tuohon omituiseen poljin tuntumaan.
Onko kokemuksia miten nuo M43 perässä olevat GM:n automaatit pelaa? Muuten en harkittis, vaan ois aika kohtuu rahaan talviautoksi soveltua tourinki tuossa tyrkyllä. :think
Toi tulis täysin työssä kulkuun talvella, niin se on sama vaikka ois automaattiki.
Comment