Originally posted by QUASIMODO
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by pazq View PostÄlä matias sitte vedä sitä ruskeeta venäläisittäin häntänä suoraan maahanE36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by QUASIMODO View PostMikä on E36 sedanin pienen takaikkunan "pystylistan" osanumero?
Eli tämä vastaava pystylista kuin tässä (E46:n) kuvassa:
Onko se tästä kuvasta nro 17 tai 13?
Tässä kuvassa listaa ei ole?Originally posted by Roisto View PostAlemman kuvan nro 2? Vai sittenkin just tuo nro 6 minkä numeroa ei ole..?
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostEi vaan ecu ohjaa releen maadoitusta jolta siis pumpulle virta vihreä/lila ja pumpun maa ruskea jossakin kohtaa autoa suoraan maihin.Originally posted by Matuh View PostJees kyselin ku täytyy se rele johdottaa PA pumpulle. Niin tuostahan saan ohjaukset silleOriginally posted by pazq View PostÄlä matias sitte vedä sitä ruskeeta venäläisittäin häntänä suoraan maahanOriginally posted by Matuh View PostMeinasin kyllä ihan releeltä laittaa sen liittimellä ABS boksin pultin alle :thinkOriginally posted by jr66 View PostReleeltä maihin siis mikä piuha ?Originally posted by Matuh View PostNo maa piuha!
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostOhjaatko pumpun relettä jollakin tuning-eculla ja releen ohjauksen maa mikä menee alkup. eculle niin se suoraan maihin ? Kun ruskea mistä on ollut kyse niin on edelleen pumpun maa.
siis laitanko mä nyt orkkis piuhoista ohjauksen releelle:think
Vai jätänkö sen ruskeen piuhan maihin sit johonki
Kun eikös se Relekkin pidä maadottaa järeellä piuhalla että on hyötyä? kun virtahan tuloo suoraan akulta sillon pumpulle. Ja pumpun maadotus tuloo samalla releeltä siihen.
Eli selkeästi, PA-pumpun virta Akulta releelle ja siitä Pumppuun ja maadotus tulis kans releeltä? Orkkis liitoksestahan saan herätteen? Releelle jolloin se kytkee virrat tulille?
Kui Helvatan hankalaa on autosähkötE36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Comment
-
-
Originally posted by Matuh View PostVipechän mulla ohjaa nyttekin pumppua, oon jo ihan sekasin
Kun eikös se Relekkin pidä maadottaa järeellä piuhalla että on hyötyä? kun virtahan tuloo suoraan akulta sillon pumpulle. Ja pumpun maadotus tuloo samalla releeltä siihen.
Eli selkeästi, PA-pumpun virta Akulta releelle ja siitä Pumppuun ja maadotus tulis kans releeltä? Orkkis liitoksestahan saan herätteen? Releelle jolloin se kytkee virrat tulille?
Kui Helvatan hankalaa on autosähköt
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostKuinka järeä se pumppu oikeen on? Kytke orggis johtoihin ja ajele auringonlaskuun Ne ei kuiteskaan oo mitään paukkulankaa, mitä esim. japseissa monesti on.E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Comment
-
-
Originally posted by Matuh View PostVipechän mulla ohjaa nyttekin pumppua, oon jo ihan sekasin
Kui Helvatan hankalaa on autosähköt
Ei pumppu releeltä maata saa vaan pumpun maa, siis ruskea, menee suoraan maihin. Releeltä pumppu saa virran, vihreä/lila. Siis alkup. systeemissä, jos siellä on asentaja säveltänyt jotain niin...Last edited by jr66; 13-03-2018, 18:47.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View Post:think
Ei pumppu releeltä maata saa vaan pumpun maa, siis ruskea, menee suoraan maihin. Releeltä pumppu saa virran, vihreä/lila. Siis alkup. systeemissä, jos siellä on asentaja säveltänyt jotain niin...
Enkä kyllä näillä näkymin minäkään sävelläE36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Comment
-
-
Kävin tossa delta bavariasta tilaamas uuen virtalukon ja avaimen käyttikseen. Myyjä puheli että virtalukko tulee tähän valmiiks koodattuna ja avain myös uuen sirun kans. Jäin vähän ihmettelemään tuota "virtalukko koodattu" asiaa? Eihän tossa ole kun toi helvetin käämipallo ympärillä mikä tunnistaa avaimen? Ko? :think eihän ite lukkopesässä mitään muuta ole kun haitat sisässä ja pari liikkuvaa osaa kaverina mun mielestä mitä tuota eilen yli tunnin pyöritin käsissä ja putsailin. Hintaa oli 90€ lukolla ja avain 50€ kaveriks. Ei ollu ihan alle satkun keikka mitä alkuun uumoilin
Comment
-
-
Originally posted by pazq View PostKävin tossa delta bavariasta tilaamas uuen virtalukon ja avaimen käyttikseen. Myyjä puheli että virtalukko tulee tähän valmiiks koodattuna ja avain myös uuen sirun kans. Jäin vähän ihmettelemään tuota "virtalukko koodattu" asiaa? Eihän tossa ole kun toi helvetin käämipallo ympärillä mikä tunnistaa avaimen? Ko? :think eihän ite lukkopesässä mitään muuta ole kun haitat sisässä ja pari liikkuvaa osaa kaverina mun mielestä mitä tuota eilen yli tunnin pyöritin käsissä ja putsailin. Hintaa oli 90€ lukolla ja avain 50€ kaveriks. Ei ollu ihan alle satkun keikka mitä alkuun uumoilin
Jospa se tarkoitti että tulee valmiiksi sarjoitettunaMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Joo ton alustanumeron kanssa se tilattiin ja sanoinkin että pelkkä lukkosylinteri tarvii kun pyörii tyhjää jossei oo avain pohjassa ja takertelee vähän. Se rinkulako tunnistaa sen sirun jollain taajuudella vai millä ja vie sen tiedon vaan boksille joka sit päättää että startataanko vai ei? Oishan ton setin halvemmallakin saanu jos ois ostanu jostain muualta mut toi on työpaikan vieressä ni kävin siinä ni ei tarvi teetellä avaimii ja vaihella siruja ja sen sellasta. Rikon kuitenki jotain, kuten eilen sen käämiringin suojamuovin kun kampesin sitä irti
Comment
-
Comment