Onkohan menny jotain ohi, vai eikö enää yön pikkutunneilla vaan tajunnut, mut miten hemmetissä tosta olis tuo startti tarkotus saada irti? Imusarja jne. Purettu pois, startissa näyttäs olevan 2kpl(?) E12 vai E14 muttereita, mutta niissä ne kannat siellä takapuolella. Onko tota yläkautta mahollista mitenkään / millä(?) saada auki?
Onko näissä luistoneston toimilaitteissa (throttle actuator) paljon eroja? Entinen on Bosch 0 205 005 009. Kysymys kuuluukin että voiko sinne laittaa tuon 0 205 005 010 tuotenumeroisen palikan? Kyseessä -97vm 320i.
MS koneistukselta on kyllä hienosti mulle tullu tavarat. Toki herra tais joku aika sitten ulkoistaa vauhtisten tekemisen, niin liekkö sieltä jotain toimitusvaikeuksia :think
Oorait. Niin moni kyllä kehunut, että pitää varmaan harkita että oottelis vauhtista sieltä.
Mietin kans tota CrMo pyörää vpmotorsportilta, mut tiedä sitten kumpi matsku tollaseen tieliikenne höntsään ois loppupeleissä fiksumpi
E. Jos löytyy käytetty (tai uusi) vauhtis, niin ostan sen
Pinnapultit ja mutterit on saatu ehjänä irti ja pinnapultit on taas kierretty kanteen kiinni. Se että saisi uudet tiivisteet paikoilleen, ei pakosarja tullut tarpeeksi ulospäin, joten piti ottaa vaihdelaatikon kohdalta kannake irti sekä moottorin oikean puoleinen kannake. Nyt on kuitenkin ahtaat paikat saada tiivisteet pinnapulttien varaan roikkumaan, että saa pakosarjan tuupattua paikoilleen. On kuin yrittäisi saada postilaatikon luukun kautta niitä tiivisteitä asennettua paikoilleen.:think
Halkaise mutterit paineilmaporkkanalla, piikkejä sataa päälle mutta ovat sen verran jumissa että ei ne oikein muuten lähde, pinnapultti kun olisi hyvä jäädä ehjäksi ettei tule paljoa lisätyötä, kaasupillillä voi kokeilla mutta...
Pinnapultit ja mutterit on saatu ehjänä irti ja pinnapultit on taas kierretty kanteen kiinni. Se että saisi uudet tiivisteet paikoilleen, ei pakosarja tullut tarpeeksi ulospäin, joten piti ottaa vaihdelaatikon kohdalta kannake irti sekä moottorin oikean puoleinen kannake. Nyt on kuitenkin ahtaat paikat saada tiivisteet pinnapulttien varaan roikkumaan, että saa pakosarjan tuupattua paikoilleen. On kuin yrittäisi saada postilaatikon luukun kautta niitä tiivisteitä asennettua paikoilleen.:think
Pitää kokeilla tuota ensin.
Pakosarjan ja käyrän liitos on vielä tehtaan jäljiltä, ja varmasti vaatii melko
paljon työtä, että saa auki.
Halkaise mutterit paineilmaporkkanalla, piikkejä sataa päälle mutta ovat sen verran jumissa että ei ne oikein muuten lähde, pinnapultti kun olisi hyvä jäädä ehjäksi ettei tule paljoa lisätyötä, kaasupillillä voi kokeilla mutta...
Leave a comment: