Originally posted by Agge_
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
MB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
-
-
Originally posted by Agge_ View PostVois kyl joskus olla
Muuta kytkimii siinä rivissä ei ole... kai se vaan on "nätti valo nappi" sit.MB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
Comment
-
-
Totanoin, autona 325i -92, vaihdoin jännitteensäätimen uuteen hüco merkkiseen tarvikesäätimeen, niin käynnissä ollessa jännite on 14,9-15,4v välillä, onko normaali vai liikaa?
Entisellä alkuperäsellä boschin säätimellä oli reilua 16v ja se oli ainakin liikaa, polttimoita meni jatkuvasti ja valot vilkkui
Comment
-
-
Originally posted by beemerfanatic View PostEi oo yhtään tietoa... ostin auton kaupasta syksyllä ja tais olla jo silloin rikki. ihmettelin korkeita päästöjä ja kierrosten heijaamista... tutkin sit kaikki vuotoohdat ja muut, vaihdoin venttiilikopan tiivisteen jne mutta ei lähteny ja sit tajusin käyttää vikakoodin luvussa niin tuli vaan et "dme-ohjainlaite-viallinen"
lähetin autokaupalle vähän palautetta mutta eipä vastattu. joo niin kaverikin kerto että 91 olisi vielä sen verran vanha vehje että ei tarvis käyttää mitenkään erikoisemmin mutta voishan tuota silti käyttää vähän aikaa?E91 lci 330xd.
Comment
-
-
Originally posted by tommi--fi View PostAjotietokoneen alla on se säilytyskotelo. Sieltä kautta kampeamalla irtoaa.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Spiddu View PostTarkoitus olisi päivittää tourinkiin joko eisenmann tai supersprint takavaimenin.
Mutta miten on tuon asenuksen kanssa onko bolt on vai tarvitseeko alkaa pätkimään vanhaa putkea ja hitsailemaan?
Originally posted by Agge_ View PostJoo eli mikä on se kytkin siinä tupakansytyttimen vieressä? kun painaa nii alkaa vaa palaa valo siin kytkimes, eikä tapahdu muuta? :think
Originally posted by ese` View PostTotanoin, autona 325i -92, vaihdoin jännitteensäätimen uuteen hüco merkkiseen tarvikesäätimeen, niin käynnissä ollessa jännite on 14,9-15,4v välillä, onko normaali vai liikaa?
Entisellä alkuperäsellä boschin säätimellä oli reilua 16v ja se oli ainakin liikaa, polttimoita meni jatkuvasti ja valot vilkkui
Originally posted by Jampsu87 View PostOLETHAN tarkistanut että on alkuperäinen lastu paikoillaan?
Originally posted by Bmw Master View PostOikean puolen etuvalot (lähi ja kauko) on aavistuksen himmeämmät kuin vasemmalla. Uudet umpiot, uudet samanlaiset polttimot. Sulakkeet vaihdettu ja liitännät tarkistettu.
Ideoita?Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostOta umpiot auki ja pyödälle, voip olla hiekan tms. pölyä valossa..Mittaa jännitteet myös liittimistä onko heittoa..
Umpiot on tuli uudet, tuskin vielä hiekkaa. Avataan ja tiivistetään silikonilla varmuuden vuoksi.
Onko xenonien kirkkaus riippuvainen jännitteestä yhtä paljon kuin halogen? Eli kannattaako xenoneille vetää paksummat johdot vai riittääkö alkuperäiset? Halogenit kirkastuu huomattavasti paksummilla johdoilla.
Comment
-
-
Originally posted by ese` View PostAjovalot oli päällä, puhallin myös oli 2:sella.
Originally posted by Bmw Master View PostUmpiot on tuli uudet, tuskin vielä hiekkaa. Avataan ja tiivistetään silikonilla varmuuden vuoksi.
Onko xenonien kirkkaus riippuvainen jännitteestä yhtä paljon kuin halogen? Eli kannattaako xenoneille vetää paksummat johdot vai riittääkö alkuperäiset? Halogenit kirkastuu huomattavasti paksummilla johdoilla.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Semmosta asiaa jotta tällä hetkellä autossa APEX 40/40 alustasarja jo aiemmin Sveitsissä laitettuna, takana iskarit vielä hyvässä kunnossa mutta edessä jo ehtoopuolella, niin mitä mieltä olette kärsiikö "ajettavuus" (vrt. tuo APEX) jos laitan samalla pelkästään eteen FK 60mm jouset, sopiville iskunvaimentimille tietysti? Takapäähän ei siis ole tarkotus kajota ollenkaan. Tuo FK 60/40 satsi kun tuossa kerta käyttämättömänä lattialla pyörii niin ihan sillä kyselin...MB E220CDI '10 Braun
Comment
-
-
E36 Dme-laitteen "ohjelmointi"
Originally posted by Jampsu87 View PostOLETHAN tarkistanut että on alkuperäinen lastu paikoillaan?
Jos se nyt tuolla uudella dme laitteella ala toimimaan niin sitten pitää alkaa ettimään vikaa jostain ihan muusta...E28 520i
Ex: E30 318, E34 525i, E36 323i, E30 316i, E46 320d, E39 530dA, E36 320i, E91 320d.
Comment
-
Comment