Originally posted by Ranger Walker
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Niin, onhan se noinkin että kun laittaa uutta niin kannattaa katsoa että tulee laadukas, noinkin tärkeä osa kuitenkin koneen keston kannalta.
Pitänee kysyä laakkoselta mitä maksaa siellä pumppu ja termari.
Se muovisiipisyys ei varmaan ole ongelma enään nyky pumpuissa? -laakkonen myy kuulemma muovisiivillä
Ja mihin tiivisteliimaa tuossa tarvitaan? -jos on tiivisteet niin liima lienee turhaa.sigpicE36 320i Coupe -92
Comment
-
-
Originally posted by Ranger Walker View PostNiin, onhan se noinkin että kun laittaa uutta niin kannattaa katsoa että tulee laadukas, noinkin tärkeä osa kuitenkin koneen keston kannalta.
Pitänee kysyä laakkoselta mitä maksaa siellä pumppu ja termari.
Se muovisiipisyys ei varmaan ole ongelma enään nyky pumpuissa? -laakkonen myy kuulemma muovisiivillä
Ja mihin tiivisteliimaa tuossa tarvitaan? -jos on tiivisteet niin liima lienee turhaa.
E: Ajattelin laittaa kiertovesipumpun autoon, mistä sille olis viisainta ottaa ohjaus? Vesiventtiileiltä? Että pumppu pyörii vain kun venttiili(t) on auki?Last edited by JJT; 06-12-2009, 11:54.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Keskuslukko temppuilee sigun autossa. Molemmat ovet menee lukkoon pelkästään repsikan puolelta, kuskin puolelta saa suljettua vain kuskin oven, mistä mahtaa johtua?E36 320iA Individual Coupé '94, Veilchenblau Metallic
E46 330d Touring '00, Titansilber Metallic
"Nothing is more expensive than a cheap BMW"
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostJotkut laittaa tiivisteliimaa siihen muovisen termarikopan reunoihin, ite oon jättäny laittamatta. Metallisessa onkin sitten erilainen tiiviste.
E: Ajattelin laittaa kiertovesipumpun autoon, mistä sille olis viisainta ottaa ohjaus? Vesiventtiileiltä? Että pumppu pyörii vain kun venttiili(t) on auki?
Comment
-
-
Originally posted by *makke* View PostMuoviseenkin tulee tiiviste, saa laakkoselta, ei maksa mitään. Ja sitä termarikoppaa ei kannata kiristellä kylmässä hirveesti, menee halkiMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View Post+vihreä, eli ihan perusneste. Punaisestakin on olemassa esim. G12plusplus jota saa sekoittaa muiden kanssa niinkuin lystää..
mulla on sellainen muisti kuva ettei niitä saa sekoitella. toki tieto voi olla vanhentunutta ja väärää. itse en kuitenkaan sekoita.VW Craftere90 320d
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostNo ei tuo mikään vitsi ole..Teboil Diamondilla itse olen käyttöautoilla ajanut..Seiskaan ja leluihin sitten Castrolia.
Mutta pistä Castrolin magnatekkiä koneeseen, atf:fää laatikkoon, ja perään joko mobilin tai castrolin lukkoperä öljyä..Olettaen että on lukollinen perä.
Noniin tulihan sitä sieltä kiitoksia
Comment
-
-
Originally posted by -Jounas- View Posthehhehhee
Todellisuudessa teboilin diamond/gold riittää siihen teinilinttaasi ympäri vuoden
Viritetyt/s-sarjan moottorit erikseen.
Comment
-
-
Originally posted by Dark angel View PostEhkä tyhmä kysymys, mutta onko e36 kojelaudoissa eroja? siis coupe,sedan, farmari, avo? Siis meneekö esim coupesta sedaniin ihan nakkaamalla`?-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Dark angel View PostEhkä tyhmä kysymys, mutta onko e36 kojelaudoissa eroja? siis coupe,sedan, farmari, avo? Siis meneekö esim coupesta sedaniin ihan nakkaamalla`?Originally posted by Rockford View PostFaceliftiin tuli bagillinen kojetaulu, mutta ei noissa tietääkseni muuten mitään :think
Comment
-
Comment