Originally posted by JonasG
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nyt ois pari kysymystä, mikähän voisi olla vikana jos kuskin penkissä ei kallistuksen säätö toimi ja apukuskin penkki jumiutuu välillä takaasentoon. Ei sähkösaatöiset jakkarat.______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
-
Originally posted by MikkoV View PostHelpoin tapa nostaa M50 kone pois keulalta? Tai muuten kikkoja hommaan.
E36:sta ei ole tullut purettua ja en muista lähtikö siinä nuo lukkopellit jne. noin näppärästi, mutta veikkaisin :thinkLast edited by Rockford; 30-11-2009, 13:54.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostAinakin e34:sessa: konepelti, puskuri, syyläri, umpiot, lukkopelti ja kaikki muut keulan osat irti, että keula on ns. tyhjä. Sitten vaan kardaani, laatikon kannake ja putkisto veks, sekä luonnolliset letkut, johdot ja korvien mutterit. Tämän jälkeen lähtee koko paketti laatikkoineen eteenpäin vetämällä suoraan keulan läpi - nopea nakki ja ei tarvitse ährätä hankalia laatikon pultteja. Saa sen toki pelkän moottorinkin nostettua suht nopsaan ja ei tarvitse purkaa keulan osia, mutta henk.koht. puran keulan sen verran nopeasti, että en jaksa laatikon pultteja ährätä valon kanssa sormet verillä, vaikka sitäkin on tullut tehtyä.
E36:sta ei ole tullut purettua ja en muista lähtikö siinä nuo lukkopellit jne. noin näppärästi, mutta veikkaisin :think
Mut tää E36 oli kyllä puoli kimurantti, tai sit en vaan osaa. Laatikon kanssa ei mahtunut taittuun yläkauttaa kun ölppäpohja puri niin pirusti kiinni ohjausakseliin (ja ristinivel ei irronnut suosiolla)
Otin loppupeleissä ensin laatikon pois ja sitten kone nousi yläkautta hienosti, hauska tietää miten toi kuuluis, meni melkein koko päivä tehokasta työaikaa tuon kanssa pelleillessäLast edited by MikkoV; 30-11-2009, 18:45.E70 3.0SD -08
.................................................. ................................
Autoviitala Drift Team, Chevrolet Camaro RS 6.2 LS3 S/C -70
Comment
-
-
Lähtee se kolmekutosesta vähemmälläkin purkamisella..
Auto kohtuu korkealle, varsinkin persaus..Tuota ennen toki konepelti pois, letkut, sähköt, kardaani, jne pois..Sitten nostaa koneen lähes pystysuorassa pois laatikon kera.
Muutamia pisteosia muistaakseni joutu myös ottamaan vekka, kuten kusipojan säiliö tms.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Mites tosta lähtee se pieni muovi kotelo pois siitä ajotietokoneen alta, onko siihen jotain kikkaa vai ihan repäsemällä?
Ja sitten mikähän vikana kun ei syty taka sumarit, mittaristoon suttuu sumarin valo ja jarruvalot toimii normaalisti.e46 325i Touring ex. e61 520d -06, e39 523i, e46 328i Touring, Evolution IV, e34 525i, e36 325i Coupe, e36 325i Coupe M3 Replica
Comment
-
-
Sielä lokerossa on sisäpuolella ylhäällä sormenmentävä reikä, josta tökkäät ajotietokoneen pihalle ja sitten saatkin sen lokeron nostettua ylöspäin jonka jälkeen ulospäin vetämällä lähtee.e34 520i --> 2.7 ETA sedan -89 luisupulkka
e39 530da touring -01
-------------------------------Duo Osmo
Smart fortwo coupe -00 ex
mb 190 2.5-16 -89 ex
e36 328I sedan -95 ex
e36 318Is coupe -93 ex
Comment
-
-
Moro vaan kaikille...!
Tarttis pientä jelppiä.
Autona e36 ja varustettu nelilovisella automaatilla...
Laatikon öljynvaihto menossa, ja ongelmaksi muodostui miten saada uudet öljyt lootaan, alotin homman alfamerin oppaan mukaisesti... Vanhat öljyt jo otettu ulos, ja nyt kun aloin lisätä uusia sisään täyttöaukosta, sain menemään joku n. 1,5 litraa, otin täyttöletkun pois aukosta, jolloin lähes kaikki sisälle laskemani öljyt valu samaa reittiä pitkin takas ulos...?!? WTF? Eikös niiden pitäis valua öljypohjalle, eikä tulla samaa reittiä takasin, mistä kiikastaa?
Olisin oikein tyytyväinen johonkin kohtuu pikaisiin apuihin, auto olis hyvä saada takas tienpäälle vielä tänään...
Comment
-
-
Originally posted by mcvaisanen View PostMoro vaan kaikille...!
Tarttis pientä jelppiä.
Autona e36 ja varustettu nelilovisella automaatilla...
Laatikon öljynvaihto menossa, ja ongelmaksi muodostui miten saada uudet öljyt lootaan, alotin homman alfamerin oppaan mukaisesti... Vanhat öljyt jo otettu ulos, ja nyt kun aloin lisätä uusia sisään täyttöaukosta, sain menemään joku n. 1,5 litraa, otin täyttöletkun pois aukosta, jolloin lähes kaikki sisälle laskemani öljyt valu samaa reittiä pitkin takas ulos...?!? WTF? Eikös niiden pitäis valua öljypohjalle, eikä tulla samaa reittiä takasin, mistä kiikastaa?
Olisin oikein tyytyväinen johonkin kohtuu pikaisiin apuihin, auto olis hyvä saada takas tienpäälle vielä tänään...e36 320 cabrio.
e36 328 coupe.
Comment
-
Comment