Originally posted by Peltsii
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e60 530iA -04 Olivine Grün
e34 525i touring -94 Calypsorot///ex
e28 518 -83 Tikkurila-optik///ex
e36 328CiA -96 Aegaeisch Blau ///ex
e34 540iA -94 Arktissilber///ex
-
-
Originally posted by Stirlitz View PostKuulostaa sikäli mielenkiintoiselta, että eikös keskipönttö yleensä vaimenna nimenomaan korkeita ääniä? :think
Mulla on muuten semmoinen hatara muistikuva, että m50 putkistossa oli vain katit ja takapönttö? Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässäAudi s4 b5
e21 323 (Ikuisuus rojekti)
M3 3.0 Cabriolet (Air ride) s54b32 sc
Ex:BMW e36 M-sport cabriolet, e36 328 M-sport touring, e30 325 (2,7) touring, e34 525tds touring, e30 316 coupe, e30 325 coupe,
Comment
-
-
Ei helvetti. Just kävin katsomassa paisaria, niin näytti melkeen tyhjältä
Tähän mennessä on kulkenu hyvin, vaikka tiesinkin järjestelmän olevan huonosti ilmattu. Nyt nosti tyhjäkäynnillä pikkasen lämpöä ja laski sen jälkeen kun lähti liikkeelle. Tyhjäkäynti myös hummaa pikkasen.
Kai se on pakko mennä maanantaina ilmaamaan
Comment
-
-
Originally posted by Chailou View Posthttp://chailou.1g.fi/kuvat/jatke/ihme_vipu.jpg
Mikäs ihme toi letkun pää tossa on?
Jos kone on käynnissä. ja sitä vipua vääntää, nii sieltä tulee ilmaa.
Auto on ilmeisesti tuontiauto Saksasta.
Noi on siellä yleisiä, koska vähentää käyttömaksuja. Kaltlaufregelung tjn. Ton idea on pienentää päästöjä kylmäkäynnistyksen yhteydessä.
Comment
-
-
Originally posted by eldrin View PostMenee muuten raskaasti offtopikiks, mutta onko havaintoo millasta ääntä tosta on odotettavissa pelkällä keskipöntön korvaamisella suorilla putkilla? Itellä on sama proggis siinä vaiheessa, et pitäis alkaa rakentamaan palapelia siihen poistetun pöntön tilalle.
Ei ole, mutta 535:n kutosesta lähti ainakin ko operaatiolla sopivan race, hillitty ääniDUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Stirlitz View PostAuto on ilmeisesti tuontiauto Saksasta.
Noi on siellä yleisiä, koska vähentää käyttömaksuja. Kaltlaufregelung tjn. Ton idea on pienentää päästöjä kylmäkäynnistyksen yhteydessä.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Koko ajan pitää postailla tähän topicciin ku ei osaa ite mitään, mut sama se
Ostin facelift munuaiset ja uuden maskin, nyt pitäis kiinnittää nuo munuaiset maskiin, mutta ei taju riitä, että miten noi menee siihen kiinni. Väännelty ja käännelty on ja monet muoviklipsut on jo katkennu.
tän näköset ne on:
Pitäiskö kenties toi musta muovi irroittaa tuosta "kromi" muovista ja laittaa eri puolilta kiinni, vai miten toi prkle menee kiinni :think
Comment
-
-
Originally posted by Chailou View PostPitäiskö kenties toi musta muovi irroittaa tuosta "kromi" muovista ja laittaa eri puolilta kiinni, vai miten toi prkle menee kiinni :thinkLuukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
Originally posted by Jürgen_ View PostFacelifiti munuaiset vaatii myös facelift maskipellin, ei kai sulla ole se pre-facelift pelti?
Originally posted by Tomba87 View PostNo pitäisi. On tosin jotain tarvikemunuaisia jotka napsahtaa yhtenä pakettina paikalleen, mutta nuo joissa on nuo "käpälät" niin pitää tietenkin laittaa kahtena kappaleena paikalleen..
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostMitenkäs tuo pienentää päästöjä, tuohan on vaan painettava venttiili letkussa johon tulee moottorin alipaine:think
Kun moottori käynnistetään kylmänä niin katti ja lambda eivät ole vielä saavuttaneet toimintalämpötilaansa. Tällöin pakokaasu sisältää runsaasti
häkää ja hiilivetyjä.
Tuo venttiili antaa lisää ilmaa, jolloin palotapahtuma kiihtyy eli lämpenee.
Koska pakokaasut ovat näin lämpimämpiä, myös katti saavuttaa nopeammin toimintalämpötilansa.
Tässä jonkinlainen selitys.
Comment
-
-
Originally posted by Tomba87 View PostNo pitäisi. On tosin jotain tarvikemunuaisia jotka napsahtaa yhtenä pakettina paikalleen, mutta nuo joissa on nuo "käpälät" niin pitää tietenkin laittaa kahtena kappaleena paikalleen..
Empä aiemmin huomannut että nämä saa kahteen osaan. Ilmeisesti autossa paikallaan olleet oli sitten tarvikemalliset. Ja uudet on kaksiosaiset.
Miten nämä sitten pitäisi saada kahteen osaan, kynsiä näissä on mutta kaikkia ei mitenkään saa samaan aikaan painettua.
EDIT ruuvari ja yksi kerrallaan hiljakseen vääntäminen ei ollut oikea vaihtoehto. Kolme kiinnikettä meni rikki.
EDIT2 toisesta meni vaan pari rikki.Last edited by tommi--fi; 05-02-2010, 23:33.Auto tai moottoripyörä Virosta?
Comment
-
-
Originally posted by Stirlitz View PostKun moottori käynnistetään kylmänä niin katti ja lambda eivät ole vielä saavuttaneet toimintalämpötilaansa. Tällöin pakokaasu sisältää runsaasti
häkää ja hiilivetyjä.
Tuo venttiili antaa lisää ilmaa, jolloin palotapahtuma kiihtyy eli lämpenee.
Koska pakokaasut ovat näin lämpimämpiä, myös katti saavuttaa nopeammin toimintalämpötilansa.
Tässä jonkinlainen selitys.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Comment