tail light failure johtuu yleisemmin tarvikevaloista, check controlin omaavissa autoissa pitää olla check control sopivat valot, näin minä olen ymmärtänyt :think
depon valot löytyy täällä takapäästä ja tail light failure on vakio ilmoitus kun valot laittaa päälle, tästä huolimatta valot toimii kuten pitääkin
G4 -00
Entiset ajokit:
e36 328i Coupé -95
e36 316i Sedan -98
tail light failure johtuu yleisemmin tarvikevaloista, check controlin omaavissa autoissa pitää olla check control sopivat valot, näin minä olen ymmärtänyt :think
depon valot löytyy täällä takapäästä ja tail light failure on vakio ilmoitus kun valot laittaa päälle, tästä huolimatta valot toimii kuten pitääkin
Juu näin oon kuullut, luulin kans että se johtui lexusvalo hirvityksistä mitkä oli paikallaan autossa ostaessa.. Mutta ei korjaantunu orggisvaloilla :think Noh eipä nuo niin vakavia ole kun tietää että vikaa ei ole, mutta hyvähän ne ois jossain vaiheessa korjailla..
Katastuksessa sanovat että vänkärin puolen takajarrusta vuotaa jarrusylinteristä nesteitä, joten mitähän osia tähän pitäs vaihtaa? kiitos jo etukäteen joka osais jelppiä.
Kuinka tietää varmaksi että auto on 100% varmuudella alkuperäinen M-Sport
Listat M, puskurit M, kattoverhoilu musta? Lukeeko se jossain dokumentissa/papereissa? Varustelista?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Herjaa takavaloa muistaakseni, jos parkkisulake on kärtsännyt, kun ovat samassa sulakkeessa. Tietysti jos ite valo palaa, niin mikäs siinä.. Jäähdytinnesteen tasosta herjas mullakin, mutta anturia nitkuttelemalla loppu sekin.
Herjaa takavaloa muistaakseni, jos parkkisulake on kärtsännyt, kun ovat samassa sulakkeessa. Tietysti jos ite valo palaa, niin mikäs siinä.. Jäähdytinnesteen tasosta herjas mullakin, mutta anturia nitkuttelemalla loppu sekin.
juu ei ole mitään sulakkeita palanut. kuhan sanoin vain että ei itsellåäkin herjaa noita niikuin monella muullakin e36 omistajalla....
E: missä muuten on se jäähdytysnesteen tason anturi??
juu ei ole mitään sulakkeita palanut. kuhan sanoin vain että ei itsellåäkin herjaa noita niikuin monella muullakin e36 omistajalla....
E: missä muuten on se jäähdytysnesteen tason anturi??
eikös se ole siinä paisarin sivussa poikittain kiinni? :think itsellä herjaa samaa D
Missä vois olla vika, kun joskus harvoin moottori sammuu, jos laitan vaihteen vapaalle auton liikkuessa? Yleensä se sammuminen tapahtuu moottorijarrutuksen jälkeen. Käyntiin lähtee sen jälkeen heti, mutta tyhkäkäynnillä ei käy, kuin vasta muutaman uudelleen käynnistyksen jälkeen.
oisko porukalla heittää tietoa minkälainen homma toi m50b25 öljyn imuputken vaihto homma on? öljypohja pois, mutta miten se ite putki lähtee sieltä veke? ja sitten pitääkö öljypohjan tiiviste vaihtaa aina samalla? entisessä ei ainakaan näy merkkejä että olisi vuotanu. ja mitä on syytä samalla ottaa huomioo tässä samalla? :think
Comment