Onkos joku törmännyt sellaseen ongelmaan että kuskinpuolen sähkölasi ei mene kiinni eika aukea "yhtäjaksoisesti" kun nappia pitää pohjassa vaan menee sen 4-5cm ja pysähtyy, sitte uus painallus ja taas sama homma?! missä mahtais olla vika?
E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Käytä akunnapaa pois jonkun aikaa, sitten "opeta" lasien liikerata uudestaan. Eli aja lasit alas ja ylös kerran pari..Originally posted by Hillhouse View PostOnkos joku törmännyt sellaseen ongelmaan että kuskinpuolen sähkölasi ei mene kiinni eika aukea "yhtäjaksoisesti" kun nappia pitää pohjassa vaan menee sen 4-5cm ja pysähtyy, sitte uus painallus ja taas sama homma?! missä mahtais olla vika?
Comment
-
Kertokaa nyt hyvät ihmiset mistä löydän puhaltimen esivastuksen? Vm94. coupe manuaali-ilmastoinnilla. Olen purkanut jo apparin-ja kuskinpuolen jalkatilat mutta eipä löydy.
Tuolla olisi kuvia apparin jalkatilasta ja uudesta vastuksesta. Onko tuo vastus edes oikea?
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Ei tuo ensimmäisessä kuvassa oleva mötikkä jossa on sinistä ole sattumoisin esivastus?E91 lci 330xd.
Comment
-
Tuli luettua noita aikasempia topickeja mutta eipä niistä selvinnyt tämän tarkemmin kuin että vastus löytyy kuskin tai apparinpuolelta.Originally posted by Jürgen_ View PostTäältä kyllä löytyy siitä esivastuksesta monta juttua mutta kun tuo söötsi taas on lomalla.
Olikohan niin että ilmastoidussa se vastus onkin kuljettajan puolella :think
E91 lci 330xd.
Comment
-
Siellä on ihan kuvallinenkin ohje, jos en ihan väärin muista :thinkOriginally posted by Jampsu87 View PostTuli luettua noita aikasempia topickeja mutta eipä niistä selvinnyt tämän tarkemmin kuin että vastus löytyy kuskin tai apparinpuolelta.
...saakelin söötsi ku on vieläkin lomalla
Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
No itellä menee alas kyllä kertalaakista mutta ylös joutuu välillä naksuttelemaan.Originally posted by Hillhouse View PostOnkos joku törmännyt sellaseen ongelmaan että kuskinpuolen sähkölasi ei mene kiinni eika aukea "yhtäjaksoisesti" kun nappia pitää pohjassa vaan menee sen 4-5cm ja pysähtyy, sitte uus painallus ja taas sama homma?! missä mahtais olla vika?
Ihan ekana kannattaa kahtoo, että se lasi on urissaan, mielellää puhdistaa ne kiskot missä liu'ut menee. Ainakin itellä oli semmosta liimaa siellä, ettei ihmekkään kun tökki. Ja jotain liukastetta tiivisteeseen ettei siitäkään tahmaa.
Nouseeko ja laskeeko lasi kuitenkin ns. pakkonostolla? Eli nappi AIVAN pohjaan ja pidetään siellä.G4 -00
Entiset ajokit:
e36 328i Coupé -95
e36 316i Sedan -98
Comment
-
Kuskin puolella, juuri tuo vihreä-musta mötikkä penkillä josta olet jo kuvan napannutOriginally posted by Jampsu87 View PostKertokaa nyt hyvät ihmiset mistä löydän puhaltimen esivastuksen? Vm94. coupe manuaali-ilmastoinnilla. Olen purkanut jo apparin-ja kuskinpuolen jalkatilat mutta eipä löydy.
Tuolla olisi kuvia apparin jalkatilasta ja uudesta vastuksesta. Onko tuo vastus edes oikea?
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Ei tuo ensimmäisessä kuvassa oleva mötikkä jossa on sinistä ole sattumoisin esivastus?
Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
asiasta heinäpeltoon...
Miten saisin kytkettyä seisontavalot niin, ettei ne pala ajovalojen kanssa. Asensin juuri xenonit lyhyisiin ja tietenkin ne kusenkeltaiset parkit nököttää heti viereisessä lasissa
Toki joku 'ultravalkoinen' parkkipolttimo olisi yksi vaihtoehto, mutta tulisi kuitenkin kliinimpi keula edelleen kun saisi vain ajovalot palamaan ajossa 
Onko tehtävissä ja kuinka radikaaleilla muutoksilla?G4 -00
Entiset ajokit:
e36 328i Coupé -95
e36 316i Sedan -98
Comment
-
Helpoimmalla taidat päästä valkoisella ledipolttimolla, niinkun sanoitkin.Originally posted by Shifter View Postasiasta heinäpeltoon...
Miten saisin kytkettyä seisontavalot niin, ettei ne pala ajovalojen kanssa. Asensin juuri xenonit lyhyisiin ja tietenkin ne kusenkeltaiset parkit nököttää heti viereisessä lasissa
Toki joku 'ultravalkoinen' parkkipolttimo olisi yksi vaihtoehto, mutta tulisi kuitenkin kliinimpi keula edelleen kun saisi vain ajovalot palamaan ajossa 
Onko tehtävissä ja kuinka radikaaleilla muutoksilla?
Comment
-
Originally posted by Shifter View PostNo itellä menee alas kyllä kertalaakista mutta ylös joutuu välillä naksuttelemaan.
Ihan ekana kannattaa kahtoo, että se lasi on urissaan, mielellää puhdistaa ne kiskot missä liu'ut menee. Ainakin itellä oli semmosta liimaa siellä, ettei ihmekkään kun tökki. Ja jotain liukastetta tiivisteeseen ettei siitäkään tahmaa.
Nouseeko ja laskeeko lasi kuitenkin ns. pakkonostolla? Eli nappi AIVAN pohjaan ja pidetään siellä.
Ei nouse eikä laske pakkonostolla. kaikkee oon kokeillu ja hermot menee
Comment
-
itellä on kans toi jälkimmäinen paikoillaan. helppo asentaa , ja toimii varmasti sata kertaa paremmin ku toi toinen.Originally posted by jake- View Postkysellääs täältä, voiko tota defan säteilijälämmitintä liattaa lohkon kylkeen, vaikka ei olis paikkaa sille
vai pistänkös sen calixin lämmmittimen sinne jonnekki?
kone m52b28-----------
Comment
-
No niin otin pumpun irti ja kun virrat laittaa päälle niin ei siitä pumpusta mitään kuulu vaikka ottaa suoraan akusta virran niin siltikään ei inahdakkaan.Originally posted by JJT View PostKannattaa sekin kampuran tunnistin katella, voi olla johto irronnu pidikkeestä ja pumpun hihnapyörä hangannu poikki tms.
Joten tulin siihen johtopäätökseen että bensapumppu ois paskana kun tuo rele naksuu kyllä.
Eli kannattaako mun ostaa uus pumppu vai pitäiskö vielä tutkia jotenkin?
Sitten siirrytään seuraavaan ongelmaan: otin tulpat irti niin muutama niistä oli ihan öljyssä, varmaan johtunee venttiilikopan tiivisteestä ja niistä kumeista mitkä on tulppien reikien kohdalla. Vai voisiko jostain muusta johtua?
Auto oli siis 325i -93
Comment
Comment