Te ketkä ootte pistäny tonne e36 pohjaan ne apurungon kiinnityspaikan vahvikepalat ja samalla vaihtanut powerflexin puslat niin onko ollut mitään ongelmia asennuksessa?
Jostain foorumilta (mahtoko olla bimmerforum) luin että powerflexien kanssa pitää niitä toisia vahvikepaloja modata, että ei istuis suoraan...?
Pitäis toi homma nyt tehdä tässä ja powerflexiä tarkotus laittaa. Mietin vaan sitä että teenkö ite ne vahvikepalat lattaraudasta vai tilaanko marmorilta varmasti 100% istuvat...Mutta jos se menee powerflexien kanssa muutenkin "tuunaamiseks" niin sama kai tehdä kokonaan ne palat sit...
eikös ne sinne ihan hyvin mene. olen ymmärtänyt, että powerflexejen mukanatulevat prikat kannattaa vaihtaa paksumpiin, se on ainut modi jonka joutuu tekemään. mukanatulevat tuppaavat vääntymään.
eikös ne sinne ihan hyvin mene. olen ymmärtänyt, että powerflexejen mukanatulevat prikat kannattaa vaihtaa paksumpiin, se on ainut modi jonka joutuu tekemään. mukanatulevat tuppaavat vääntymään.
edit: marmorilta 80e kaikki vahivikelevyt.
Noi vahvikelevyt saa kyllä tehtyä aika helposti ihan normilatasta, jos on rälläkkä ja porakone...
Tuolta sais tommoset aika edukkaasti...mut mietin tota että kun noita ei oo muotoiltu mitenkään niin pitääkö noita nyt sitten ite väännellä että saa istumaan kunnolla korin muotoihin :think
Te ketkä ootte pistäny tonne e36 pohjaan ne apurungon kiinnityspaikan vahvikepalat ja samalla vaihtanut powerflexin puslat niin onko ollut mitään ongelmia asennuksessa?
Jostain foorumilta (mahtoko olla bimmerforum) luin että powerflexien kanssa pitää niitä toisia vahvikepaloja modata, että ei istuis suoraan...?
Pitäis toi homma nyt tehdä tässä ja powerflexiä tarkotus laittaa. Mietin vaan sitä että teenkö ite ne vahvikepalat lattaraudasta vai tilaanko marmorilta varmasti 100% istuvat...Mutta jos se menee powerflexien kanssa muutenkin "tuunaamiseks" niin sama kai tehdä kokonaan ne palat sit...
Ei muuta ongelmaa kuin ne powerflexien mukana tulleet prikat on niin onnettomat että taipuvat kupille muutaman tuhannen km ajon jälkeen.
Sorvauttaa sinne puslan alapuolelle jämäkämmät, mulla on paikallaan 5mm paksuiset, joissa 2mm upotus mutteria varten.
Apurungon vahvikkeet maksoi merkkiliikkeessä n.60€, ei paha kun saa kerralla täydellisesti istuvat.
Eikä tarvii mitään muokata.
Ei muuta ongelmaa kuin ne powerflexien mukana tulleet prikat on niin onnettomat että taipuvat kupille muutaman tuhannen km ajon jälkeen.
Sorvauttaa sinne puslan alapuolelle jämäkämmät, mulla on paikallaan 5mm paksuiset, joissa 2mm upotus mutteria varten.
Apurungon vahvikkeet maksoi merkkiliikkeessä n.60€, ei paha kun saa kerralla täydellisesti istuvat.
Eikä tarvii mitään muokata.
e:hidas
Joo täytyy sorvata tommoset sinne sitten. Ja varmaan säästää harmilta kun käy marmorilta hakeen ne vahvikepalat ni ei tarvii kikkailla...
siis 325 kone sehän on 2.5 niii käykö tuo 323 kansi tuohon 2.5 litran koneeseen ? vai onko niillä muuta eroa kun tuo yks numero tuossa mallimerkinnässä ??
siis 325 kone sehän on 2.5 niii käykö tuo 323 kansi tuohon 2.5 litran koneeseen ? vai onko niillä muuta eroa kun tuo yks numero tuossa mallimerkinnässä ??
323 mallissa on M52 moottoriperheen kone kun taas 325 on M50
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
siis 325 kone sehän on 2.5 niii käykö tuo 323 kansi tuohon 2.5 litran koneeseen ? vai onko niillä muuta eroa kun tuo yks numero tuossa mallimerkinnässä ??
m50b25 vai m52b25 mihin kansi tulossa? Kantesi on jälkimmäisestä moottorista
e: hidas
G4 -00
Entiset ajokit:
e36 328i Coupé -95
e36 316i Sedan -98
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Hitsaamalla joo mutta myös liimaamalla on laitettu...joku täälä foorumillakin sen teki ja oli ihan hyvä projektikertomuskin tuota liimaamis-tavasta.
Hitsaamisessa ehkä se huono puoli että vetelee peltejä helposti ja sitten tossa on toi bensa-tankki aika hemmetin lähellä...en tiiä pitäiskö se sit irrottaa tai jotain suojaa kehitellä siihen siks aikaa. Ja itsehän en hitsaa vaan laitan kaverin asialle kun muuten se sauma on mitäsattuu-näköstä
Hitsaamalla joo mutta myös liimaamalla on laitettu...joku täälä foorumillakin sen teki ja oli ihan hyvä projektikertomuskin tuota liimaamis-tavasta.
Hitsaamisessa ehkä se huono puoli että vetelee peltejä helposti ja sitten tossa on toi bensa-tankki aika hemmetin lähellä...en tiiä pitäiskö se sit irrottaa tai jotain suojaa kehitellä siihen siks aikaa. Ja itsehän en hitsaa vaan laitan kaverin asialle kun muuten se sauma on mitäsattuu-näköstä
Aikanaan kun mun taksiin tehtiin toi vahvistus, niin otettiin tankki pois.
Comment