Mutta mutta, liittyykö nämä asiat toisiinsa, vai johtuuko tuo perän kolahdus esim. täyskiihdytyksessä ja nostat kaasun pois jostain perän kiinnikkeistä/puslista ja tuo liikennevaloissa tapahtuva tumahdus perän väljyydestä perän rattaissa vai samoissa puslissa.
Otan nyt ihan konkreettisen esimerkin: Lähden liikkeelle ykkösellä, vaihdan kakkoselle ja kiihdytän motarilla vaikka 80:iin, sitten niikun normaalissa henkilöautossa yleensä, nostan kaasun ensin kokonaan pois ja sitten kytkin pohjaan ja isompaa pykälää. Nostan kaasun pois ja kytkin ei ole vielä pohjassa kuuluu semmonen kolahdus takaa.
Mutta, asia on eri jos painan kytkimen pohjaan kun kaasua on vielä vähän poljettuna, tällöin kolahdusta ei kuulu.
Ompa taas vaikeasti selostettu, luulen ettei kukaan ymmärrä taas yhtään mitään mutta uskon että monet on paininut saman ongelman kanssa.
Otan nyt ihan konkreettisen esimerkin: Lähden liikkeelle ykkösellä, vaihdan kakkoselle ja kiihdytän motarilla vaikka 80:iin, sitten niikun normaalissa henkilöautossa yleensä, nostan kaasun ensin kokonaan pois ja sitten kytkin pohjaan ja isompaa pykälää. Nostan kaasun pois ja kytkin ei ole vielä pohjassa kuuluu semmonen kolahdus takaa.
Mutta, asia on eri jos painan kytkimen pohjaan kun kaasua on vielä vähän poljettuna, tällöin kolahdusta ei kuulu.
Ompa taas vaikeasti selostettu, luulen ettei kukaan ymmärrä taas yhtään mitään mutta uskon että monet on paininut saman ongelman kanssa.
Comment