Originally posted by olzux
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
MB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
-
-
Originally posted by mizaa View PostMotonetin anturilla ei tehnyt mtn täysin susi eikun takaisin motonettiin.MB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
Comment
-
-
Originally posted by esa`pentula View Post
ja kyllä, enkelin silmät tarvitsee liimata umpioon. käy parhaiten esim läpinäkyvällä silikooniliimallaF06 640D "M6"
E71 X6 35D + E83 X3 3,0SD
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Comment
-
-
Originally posted by JonttuPeke View PostSaako tuota mistä, kun kävin paikallisessa fixuksessa ja myyjä rupes tyrkyttämässä silikooni tiivistemassa?Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
Kuuluisko alkuperäisissä takavaloissa olla sellanen 'paneeli' mihin polttimot asennetaan ja sitte tää paneeli laitetaan takavaloihin paikalleen, vai tuleeko polttimot pidikkeineen suoraan umpioon loksauttamalla.?
joku tuning mies on aikoinaan tähä mun autoon komiat lexus valot asentanu, ja nyt kun hommasin depon umpiot tilalle niin eipä passannu polttimon kannat näihi uusiin, eli näissä lexus valoissa on ollut kolmet tämmöiset nappulat lampun kannassa, kun näissä depoissa on kahdet tatit.
Ja tietty tää mun johtosarjakin on tämmöinen mallia kolmetattinen.
Siis onko näissä depoissa ja lexus valoissa molemmissa tämmönen oma johtosarjansa joka poikkeaa alkuperäisestä, eli pitäiskö olla tämmönen paneeli ratkaisu, vai onko näissä lexuksissa ja depoissa keskenään vain erilaiset, eli selviänkö vain jos hommaan alkuperäiset johdot.
Tais tulla vähä sekava teksti. Oon aina ollu huono äidinkielessä ja viestinnässä.
Juu ja tää on cabrio jos on jottain merkitystä.F10 520d ja e36 328i turbo
Comment
-
-
Originally posted by olzux View Postffuuck. Eilen ajelin talliin auton , pelitti hyvin. No sitten hitsasin pohjaan pienen paikan. Tänään öljyjen vaihdon jälkeen käyntiin pistämään niin ei lupaakkaan käynnistyä. Joku 5min starttailin ei mitään. Akun irrotin n.10min ajaksi . Sen jälkeen vähän jo välillä lupaili mutta silti sai starttailla kyllä ihan jonkin aikaa , lopulta sitten käynnistyi vaivalloisesti.
Oliko syynä että unohdin irrottaa akun hitsauksen ajaksi, että meni johonki vikatilaan?? vai mikä helvetti , aina on lähtenyt käyntiin "Kuin palmun alta" pakkasillakin
kun auto lähti käyntiin kävikö / alkoiko käymään kaikilla?
et maininnut mikä auto on kyseessä mutta oletan että m50b25?VW Craftere90 320d
Comment
-
-
Originally posted by Ringali View PostKuuluisko alkuperäisissä takavaloissa olla sellanen 'paneeli' mihin polttimot asennetaan ja sitte tää paneeli laitetaan takavaloihin paikalleen, vai tuleeko polttimot pidikkeineen suoraan umpioon loksauttamalla.?
joku tuning mies on aikoinaan tähä mun autoon komiat lexus valot asentanu, ja nyt kun hommasin depon umpiot tilalle niin eipä passannu polttimon kannat näihi uusiin, eli näissä lexus valoissa on ollut kolmet tämmöiset nappulat lampun kannassa, kun näissä depoissa on kahdet tatit.
Ja tietty tää mun johtosarjakin on tämmöinen mallia kolmetattinen.
Siis onko näissä depoissa ja lexus valoissa molemmissa tämmönen oma johtosarjansa joka poikkeaa alkuperäisestä, eli pitäiskö olla tämmönen paneeli ratkaisu, vai onko näissä lexuksissa ja depoissa keskenään vain erilaiset, eli selviänkö vain jos hommaan alkuperäiset johdot.
Tais tulla vähä sekava teksti. Oon aina ollu huono äidinkielessä ja viestinnässä.
Juu ja tää on cabrio jos on jottain merkitystä.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
joo nyt selkiinty. umpion taakse tulee liitin, ja näitä liuskoja pitkin sitte virta kulkee, ja polttimot kiinni tämmösissä pidikkeissä.
mulla on joku hemmo päättäny heivata alkuperäsen johtosarjan, ja pistää näitten tojota lamppujen mukana tulleen johtosarjan, missä johdot tulee suoraan lampun pidikkeeseen ja pidike+lamppu sitte pyöräytetään paikalleen.
siis näissä lexus valoissa ei edes ole tätä liitintä umpiossa.
onkohan sedanissa, coupessa ja cabriosa sama tuo takavalojen johtosarja?
eikait tässä auta kun alkaa metsästämään.F10 520d ja e36 328i turbo
Comment
-
-
Noniin, nyt on vahvikepalat ja powerflexit saapuneet ja asennus olisi tarkoitus aloittaa perjantaina.
Täälä annettiin ohjeita että kannattaa niihin vahvikepalojen kohdalle tuleviin pf vaihtaa ne metalliset prikat paksumpiin missä olisi keskellä kuitenkin ohuempi alue (ilmeisesti pultin kannalle/mutterille?). Nyt olis tarkoitus ke-to akselilla sorvata semmoset ja varmistusta tarvis vielä vähän että minkälaiset nyt siis kannattaa tehdä? Suuntaa-antavia (tai tarkkoja) mittojakin saa kertoa...
Comment
-
-
Hahaha pää sekoo, mutta se motonetin bensapumppukin kesti vain 2 tuntia vissiin sit, ei anna kunnon painetta, mahtavaa! Hyvin huomaa, kun pumpusta ruuvaa irti niin ei pidä linjapainetta yllä vaan on ihan kuivat letkut! FAKK! Pörähtelee pörähtelee. Ja alkper kampuran asentotunnistin mitattu ja kunnossa tuntuisi olevan navat 1 ja 2 välillä 500ohm. Eikun pumppukin takaisin mätänettiin... Thanks motonet for selling shit parts.
Seuraavaks tietty repee perä irti, kun ajotavat samat kuin dx corollalla ajoittain. :PLast edited by mizaa; 26-10-2010, 19:23.Honda VTR1000 SP2 -03
Honda S2K -00
Comment
-
-
Miksi meikän b28 on alkanut viheltämään? Siis kierrosten mukaan, tyhjäkäynnillä ei vislaa mutta noin 1500 ylöspäin johonkin 4000 viheltää. Kierrosten mukaan muuttuu ääni ja olen melko varma, että moottorin oikealta puolelta, eli pakopuolelta. Ääni sellainen ujellus/viheltävä/teepannumainen :thinkG4 -00
Entiset ajokit:
e36 328i Coupé -95
e36 316i Sedan -98
Comment
-
-
Originally posted by Shifter View PostMiksi meikän b28 on alkanut viheltämään? Siis kierrosten mukaan, tyhjäkäynnillä ei vislaa mutta noin 1500 ylöspäin johonkin 4000 viheltää. Kierrosten mukaan muuttuu ääni ja olen melko varma, että moottorin oikealta puolelta, eli pakopuolelta. Ääni sellainen ujellus/viheltävä/teepannumainen :think
Entä vanos? :think
Comment
-
-
Originally posted by manzneri View PostNo voisko se olla sitten pakosarjassa reikä tai tiivisteessä? Sitä en tiiä että pitäiskö sen olla mielumminkin terävä ääni verrattuna viseltävään...Ja että kuuluisko se läpi koko kierrosalueen.
Entä vanos? :think
edit, eipä tietty pakosarjoissa ne murtumatkaan näissä kovin harvinaisia ole, mutta eikös sen pitäisi nokeentua siitä ympäriltä sitten ja äänen muuttua iha merkittävästi... perkele näitä vikoja.G4 -00
Entiset ajokit:
e36 328i Coupé -95
e36 316i Sedan -98
Comment
-
-
Originally posted by manzneri View PostNoniin, nyt on vahvikepalat ja powerflexit saapuneet ja asennus olisi tarkoitus aloittaa perjantaina.
Täälä annettiin ohjeita että kannattaa niihin vahvikepalojen kohdalle tuleviin pf vaihtaa ne metalliset prikat paksumpiin missä olisi keskellä kuitenkin ohuempi alue (ilmeisesti pultin kannalle/mutterille?). Nyt olis tarkoitus ke-to akselilla sorvata semmoset ja varmistusta tarvis vielä vähän että minkälaiset nyt siis kannattaa tehdä? Suuntaa-antavia (tai tarkkoja) mittojakin saa kertoa...
Minä tein vaan paksummat versiot niistä prikoista, 5mm paksutkoha lie olleet. Ilman mitään upotuksia mutterille/pultille.
Mistä ostit vahvikepalat?
Comment
-
Comment