Alkuun pieni korjaus: Pohjaanlyöntikumi on siellä iskarin varrella
Omaan touringiin kun jousia vaihtelin taakse niin siellä oli/on paikallaan ne "listan ensimmäiset" eli 7,5 milliä paksut kumit.
Omassa nykyisillä jousilla ottaa kesäpyörillä ääritilanteissa vähän kaareen kiinni ja mietin itsekkin yhtenä vaihtoehtona tuota paksumpaa kumia sinne vaihtaa (kaaria en aikonut mankeloida).
Kaiken järjen mukaanhan se pitäis kumit vaihtamalla nousta 14 mm ylemmäs.
Juurikin näin. Tätä täytyy kokeilla, ei näillä korkeuksilla voi ajella, vaikka lunta olisikin vain vähän. Ilmoittelen kun saan laitettua
Mitähän osia lie pitää ostaa, ku kuspoika lopetti toimintansa melkein kokonaan. (ei anna ku pienen kaaren tuulilasin alareunaan)
Liekkönä letkut sit tukossa, ku entisellä omistajalla oli siellä jotain ihme töhnää ja autohan oli 318iS
Onko tietoa takaäänenvaimentimien yhteensopivuudesta. Auto on 325 coupe ja takapönttö olisi tulossa 328 sedanista. Realoem tarjoaa eri numeroa, mutta hyvinkin samannäköistä pönttöä. Onko kokemusta sopiiko?
Onko tietoa takaäänenvaimentimien yhteensopivuudesta. Auto on 325 coupe ja takapönttö olisi tulossa 328 sedanista. Realoem tarjoaa eri numeroa, mutta hyvinkin samannäköistä pönttöä. Onko kokemusta sopiiko?
Ulkopuolelta pois tuo läpän kääntö mekanismi ja putkesta läppä sisältä. Tosin tuskin ne menoa haittaa vaikka jättää paikalle jos mahtuvat sinne paikalle olemaan. Kuva Coupen pöntöstä mutta kaippa se sedan on saman näköinen melko lailla.
Ulkopuolelta pois tuo läpän kääntö mekanismi ja putkesta läppä sisältä. Tosin tuskin ne menoa haittaa vaikka jättää paikalle jos mahtuvat sinne paikalle olemaan. Kuva Coupen pöntöstä mutta kaippa se sedan on saman näköinen melko lailla.
Ok kiitos! Tämä selvensi asiaa ja uskallusta ostaa kyseinen saatavilla oleva pönttö
Vaihdon omaan 318iS ilmamassamittarin mutta kone ei käy vieläkään tyhjäkäynnillä kunnolla. Imuvuoto vaiko pitääkö käydä nollaamassa vikakoodit, vaikuttaako asiaan?
Vaihdon omaan 318iS ilmamassamittarin mutta kone ei käy vieläkään tyhjäkäynnillä kunnolla. Imuvuoto vaiko pitääkö käydä nollaamassa vikakoodit, vaikuttaako asiaan?
Niin onko se käytetty testerissä ja saatu varmuus siihen että ilmamassamittari oli rikki?
Kannattaa ne koodit lukea + nollata ja tsekkailla ne imuvuodot tosiaan...Jos tyhjäkäynti on huono niin voihan se olla se tyhjäkäynti-venttiilikin likanen...
Niin onko se käytetty testerissä ja saatu varmuus siihen että ilmamassamittari oli rikki?
Kannattaa ne koodit lukea + nollata ja tsekkailla ne imuvuodot tosiaan...Jos tyhjäkäynti on huono niin voihan se olla se tyhjäkäynti-venttiilikin likanen...
Juu, käytetty vikakoodinluvussa ja näytti että siellä on jotain häikkää. Pitänee nollailla ja katella sitten uudestaan!
Comment