Vanteen leveys on aika iso juttu tossa etn käymisessä..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by n0fear View PostMulla ei sitä varsinaisesti ainakaan tiputa maahan asti, jonkin verran on kosteana moottorin pohja. Mulla mittarissa vajaa 200tkm ja -95 vuosimalli kyseessä.. Nyt on mennyt muutaman viikon aikana aika reilusti sitä ölppää... Eikä savutakkaan normaalia enempää...E36 328iA Touring '95
Comment
-
-
Originally posted by Tamii View PostTotta joo unohtu tuohduksissani tuokin seikka. 17" vanteet ja leveys 7,5 8 tai 8,5 levee. Jos joku osais noille jotkin et luvut heittää nii kiitollinen olisin.Auto tai moottoripyörä Virosta?
Comment
-
-
Originally posted by n0fear View PostE36 328i automaatti lootalla tekee pakkasilla kylmänä silleen,että vaihtaa isommalle tosi nihkeästi, liikennevaloihin pysähdyt ja olet jo paikalla niin vielä muutaman sekunnin kuluttua vaihtaa pienemmälle vaihteelle, vaikka siis auto on jo pysähtynyt,onko normaalia että tekee kylmänä näin, lämpimänä on ok. Johtuuko tämä laatikon vanhuudesta vai pitääkö vaihtaa ölpät laatikkoon?Muuten vaihtaa todella nätisti vaihteet lämpimänä,sen suhteen ei ongelmaa...ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
-
Varmaan aikaisemminkin jo kysytty mutta en jaksa selata koko topicia läpi et löytäisi vastauksen.
Käykö m50b25 coupesta putkisto m20b20 sedaniin? :think
Eli siis käykö jos vaihtaa ensimmäisestä laipasta taaksepäin? :thinkNykyisin: VW Crafter '20+ e61
Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.
Comment
-
-
Originally posted by eskonpoika View PostIhan samat oireet täällä joo. Voisko tässä olla joku öljynhuohotin syynä taijotain, kun muistelisin lukeneeni et jos se jotenki temppuilee voi öljyä kulua. Ei oo tullu viime viikkoina vaan paljoo etittyy vikaa, lisäilly öljyy vaan.
Comment
-
-
Originally posted by tmth View PostEn tiedä mistä johtuu, ehkä huonoista öljyistä, mutta ei se normaalia ole. Tosin mulla on E39:ssä hyvin suurella todennäköisyydellä 345 000 ajetut öljyt automaattilaatikossa, ja se toimii ihan niin kuin pitääkin, oli +30 tai -30.
Ok,,Onko kellään samanlaisia kokemuksia laatikon toimimattomuudesta? Miten saatu kuntoon?
Comment
-
-
Originally posted by n0fear View PostJep, mulla on vaihdettu huohotin+letkut ja kaikki imusarjan tiivisteet kesällä,eli se vaihtoehto on pois suljettu...
En lukenut kuin tämän postauksen, mutta itellä syö kans vähän öljyä ja uus öljy separaattori oottaa tossa lattialla asentamista. Löytyy sen pitkän huohotinletkun päästä imusarjan alta. Separaattorissa on kalvo joka erottelee käsittääkseni ilman ja öljyn toisistaan ja jos tää kalvo on rikki niin sinne imupuolelle se öljy menee. Nyt on omast huohotin jäässä ja tulee venakopan tiivisteen välistä öljyt pihalle. Pitäs pakostakin ajaa pari kilometriä, että pääsee lämpimään talliin..
Comment
-
-
Originally posted by MikkoJII View PostEn lukenut kuin tämän postauksen, mutta itellä syö kans vähän öljyä ja uus öljy separaattori oottaa tossa lattialla asentamista. Löytyy sen pitkän huohotinletkun päästä imusarjan alta. Separaattorissa on kalvo joka erottelee käsittääkseni ilman ja öljyn toisistaan ja jos tää kalvo on rikki niin sinne imupuolelle se öljy menee. Nyt on omast huohotin jäässä ja tulee venakopan tiivisteen välistä öljyt pihalle. Pitäs pakostakin ajaa pari kilometriä, että pääsee lämpimään talliin..
Jep,
mulla siis vaihdettiin kaikki letkut ja tiivisteet imuvuotoja etsiessä,eli separaattorivikaa ei mulla pitäisi olla....
Comment
-
-
Originally posted by n0fear View PostJep,
mulla siis vaihdettiin kaikki letkut ja tiivisteet imuvuotoja etsiessä,eli separaattorivikaa ei mulla pitäisi olla....Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by toNmbbA View PostVarmaan aikaisemminkin jo kysytty mutta en jaksa selata koko topicia läpi et löytäisi vastauksen.
Käykö m50b25 coupesta putkisto m20b20 sedaniin? :think
Eli siis käykö jos vaihtaa ensimmäisestä laipasta taaksepäin? :think
käyhän ne, pakosarjoja lukuunottamatta kun vaihtaa niin on ihan bolton projekti. toki pakosarjatkin saa vaihtaa jos haluaa, tosin ovat vain samat 320 ja 325:sessa.
Comment
-
Comment