Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jontsu00
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2011
    • 241
    • Oulu

    Originally posted by Antipro View Post
    Väittäsin että kyllä pyöris. Ei ollu ku ihan milli tai kaks että ei olisi ottanut edestä tolppaan ilman speiseriä. Jäähän ne 7,5" sillä 35 et:llä aika sisään.

    Mutta kiitos Ostin täältä yheltä foorumin käyttäjältä käytettynä (tosin uudenveroiset, 300km ajetut) renkaineen 600e tosin silloin oli eri rengaistus mutta kumminkin. Ja kommentoi toki showroomia
    Selvempi homma. Jospa sitä ens kesäksi sais alle sitte vähän parempaa vannetta,ja vähän maata kohden tuota rattoria.

    Ja pistetääs vielä kerta kiellon päälle : kun tuo oma on vuoden -91 tekele, niin mitä siinä piti muuttaa/ostaa että saan tuon alustasarjan paikalleen? Vakaajantankoa ja ylätukilaakeria? Mielellään ihan rautalankaversio siitä mitä pitää hommata uutta. Mitänyt tutkin itse asiaa, niin pahimmassa tapauksessa joutuu uusimaan molemmat tukivarretkin, koska näissä vanhemmissa menee vakaajantanko tolppaan, eikä tukivarteen, kuten näissä uudemmissa, vai miten tämä nyt menee? Tarkotuksena ois siis laittaa tuommonen Ta-technixin alustasarja.
    Last edited by Jontsu00; 24-09-2011, 14:17.

    Comment

    • Dying Breed
      Bimmer Rookie
      • Aug 2011
      • 43
      • Varkaus

      Mittariston vaihtoa?

      Osaako kukaan valaista hieman? Kyse on siis tuosta mittaristosta, mitä miun tartteis tehdä jos haluaisin vaihtaa tuon oman kellolla olevan mittariston sellaiseen jossa on kierrosluku- ja kulutusmittari? Päiksiin en usko käyvän?

      ..Ja mittariston pohjan kun vaihtaa niin mitenkä sen bensaviisarin pitäis mennä oikeaoppisesti paikoilleen? kuvaa en siitä ottanut kun asensin uusiks ja nyt ei värähä viisari mihinkään, bensavalo kyllä pallaa



      Comment

      • jr66
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 16418
        • Asikkala

        Originally posted by Jontsu00 View Post
        Selvempi homma. Jospa sitä ens kesäksi sais alle sitte vähän parempaa vannetta,ja vähän maata kohden tuota rattoria.

        Ja pistetääs vielä kerta kiellon päälle : kun tuo oma on vuoden -91 tekele, niin mitä siinä piti muuttaa/ostaa että saan tuon alustasarjan paikalleen? Vakaajantankoa ja ylätukilaakeria? Mielellään ihan rautalankaversio siitä mitä pitää hommata uutta. Mitänyt tutkin itse asiaa, niin pahimmassa tapauksessa joutuu uusimaan molemmat tukivarretkin, koska näissä vanhemmissa menee vakaajantanko tolppaan, eikä tukivarteen, kuten näissä uudemmissa, vai miten tämä nyt menee? Tarkotuksena ois siis laittaa tuommonen Ta-technixin alustasarja.
        Tukivarressa taitaa olla reikä vakaajan koiranluun pultille eli tukivartta ei tarvi uusia. Ylälaakerit, ylemmät jousilautaset, rikka em. osien väliin, koiranluut ja ehkä vakaaja, riippuu miten vanhassa koiranluun kiinnityksen reikä osuu tukivarren reiän kohdalle.

        Comment

        • JonttuPeke
          BTCF Member
          • Jan 2010
          • 1130
          • Juuka

          Mistä nuo taka-apurungon powerflexpuslat kannattaa tilata kun ei tuningstudio vastaa ja schmiedmannilla on aika ylihintaset?
          F06 640D "M6"
          E71 X6 35D + E83 X3 3,0SD
          Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten

          Comment

          • O-Peksi
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2007
            • 2775
            • Joensuu

            Originally posted by JonttuPeke View Post
            Mistä nuo taka-apurungon powerflexpuslat kannattaa tilata kun ei tuningstudio vastaa ja schmiedmannilla on aika ylihintaset?
            Ite oon tilannu US-Partsilta ja Futurezilta omat Powerflexini. Hintaeroista en tiedä, kun itelle merkkaa enemmän nopea ja varma toimitus.
            ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset

            Comment

            • veku
              Bimmer Enthusiast
              • May 2005
              • 6324
              • P-Pohjanmaa

              käynnistysongelmaa ja autona e36 320 ia vm 94

              autoa pitää sahata käyntiin n 5 sek,ja kun lähtee käyntiin niin käy ihan normaalisti ilman ongelmia.

              Mistäkähän tuota ongelmaa lähtisi parantaan
              F11 M550D
              E39 M5
              F26 3.0 Da M-Sport
              E61 535D M-Sport

              Comment

              • BavariaMW
                Bimmer Rookie
                • Mar 2011
                • 149
                • Iitti

                Originally posted by MaXioN View Post
                Kenties MAF:ssa vikaa kun tyhjäkäynnillä täristää ja pikkasen huonosti käy kylmänä tyhjäkäynnillä ja sitkun ottaa MAF:n piuhan irti niin tyhjäkäynti aivan loistava ja hävii tärinäkin. Mistä löytys alkuperäisosa halvalla?
                Lähtisin liikkeelle siitä, että otat sen MAFin pois ja putsaat sen, ihan jollain komponentti puhdisteella, ja varo koskemasta sinne komponentteihin, pitäisi auttaa, ja eipähän tarvi ostaa uutta. Tuossapa vielä mallia antava video jos ei ole aikaisempaa kokemusta: http://www.youtube.com/watch?v=J8Kp8qyDIfU

                Edit: Ainiin, tosiaan sinä joka kysyi m42 ja m44 eroista, lähtisin isoimpana liikkelle siitä että m44 on 1.9 litranen Helppo tapa selvittää onko kumpi on laittaa VIN numeron 7 viimeistä numeroa tänne: http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi ja saat tietää kumpi sinulla on
                Last edited by BavariaMW; 25-09-2011, 09:02.

                Comment

                • jr66
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2006
                  • 16418
                  • Asikkala

                  Originally posted by veku View Post
                  käynnistysongelmaa ja autona e36 320 ia vm 94

                  autoa pitää sahata käyntiin n 5 sek,ja kun lähtee käyntiin niin käy ihan normaalisti ilman ongelmia.

                  Mistäkähän tuota ongelmaa lähtisi parantaan
                  Kylmä vai lämmin kone ?

                  Comment

                  • veku
                    Bimmer Enthusiast
                    • May 2005
                    • 6324
                    • P-Pohjanmaa

                    Originally posted by jr66 View Post
                    Kylmä vai lämmin kone ?
                    No niin sen verran tuore tuttavuus tuo auto että tarkempaa selitystä

                    Kylmällä koneella todella huono lähteen käyntiin.meinaa usko loppua ennen kuin lähtee käyntiin,lämpimällä koneella vaatii tuon 5 sek veivausta.

                    Missä voisi olla vika,ainakin maadoitusta on lisätty koneen\rungon välillä mutta en tiedä mikä merkitys tuolla hommalla on.

                    Kun auto on käynnissä niin käy ihan ok ja auto vetää \pelaa ihan ok,ainoa ongelma on tuo käynnistys.

                    Boxi tähän on vaihdettu ,voisko olla väärä boxi tms ?
                    F11 M550D
                    E39 M5
                    F26 3.0 Da M-Sport
                    E61 535D M-Sport

                    Comment

                    • asis
                      BTCF Member
                      • Mar 2009
                      • 1138
                      • Joensuu

                      Tais perä hajota, kun yrittää lähteä liikkeelle niin perästä kuuluu vaan rattaiden kurina tms. eikä auto liiku minnekkään Mikäs sieltä on mahdollisesti paskana ja saako tuohon perään uusia sisukaluja ja millanen homma vaihtaa? 25€% tehtaan lukolla on.
                      E39 540iA M-Sport Imolarot II
                      E36 323i touring
                      Volvo V70 2.4D mk3
                      Honda Accord 2.4 i-VTEC CL9
                      Honda Civic 1.4 4d ES
                      Chevy Caprice Classic
                      ex:
                      E32 730iA
                      E39 528i Calypsorot metallic
                      E36 325i x2

                      Comment

                      • jr66
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2006
                        • 16418
                        • Asikkala

                        Originally posted by asis View Post
                        Tais perä hajota, kun yrittää lähteä liikkeelle niin perästä kuuluu vaan rattaiden kurina tms. eikä auto liiku minnekkään Mikäs sieltä on mahdollisesti paskana ja saako tuohon perään uusia sisukaluja ja millanen homma vaihtaa? 25€% tehtaan lukolla on.
                        Onko varmasti perä mikä hajos ja onko varmasti lukollinen ?

                        Comment

                        • Supa
                          Bimmer Enthusiast
                          • Oct 2005
                          • 7597
                          • Järvenpää

                          Niin ettei irronnu vaan vetari paikaltaan?
                          - E90 320i LCI M-sport -09
                          - Porsche Boxster 987 2.7 -07

                          Comment

                          • Pretoriaani
                            Bimmer Enthusiast
                            • Feb 2009
                            • 3842
                            • Hyvinkää, Finland

                            Kysytääs ny täälläkin, kun eka kysymys lipsahti väärän korimallin topiciin. Kuinka paljon te ootte ilmaillu M50-koneita alipainevermeillä? Eli siis alipaineella imetään nesteet ulos ja sitten täytetään paineella uudet nesteet? Onko toimiva metodi?
                            I don't lose sleep over the opinion of sheep.

                            Comment

                            • Tudmas
                              Bimmer Fanatic
                              • Feb 2007
                              • 294
                              • Tornio

                              Originally posted by Pretoriaani View Post
                              Kysytääs ny täälläkin, kun eka kysymys lipsahti väärän korimallin topiciin. Kuinka paljon te ootte ilmaillu M50-koneita alipainevermeillä? Eli siis alipaineella imetään nesteet ulos ja sitten täytetään paineella uudet nesteet? Onko toimiva metodi?

                              Kyllähän se varmin konsti taitaa vieläkin olla Hemin "colapullo ilmaus" Eikä ole edes kovahomma varmistaa... tekee vaikka ensin alipaineilmauksen?
                              Nyt: E61 530d, E46 330i cabrio.
                              ex:e87 130i e46 330i, e36 320i, E38 730i, E36 323i, e39 530d

                              Comment

                              • botslojo
                                Newbiemmer
                                • Apr 2010
                                • 6
                                • -

                                Mahtaako e36 325ia coupe -93 mallisessa autossa olla jossain joku turvakatkaisija joka laukeaa kolarissa ja katkaisee bensapumpulta virran tjms..?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎