Nytkö se jo hajosi
Siis lopetti aivan yhtäkkiä kesken kuuntelun vai, onhan se makasiini kunnolla pohjassa asti?
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Nytkö se jo hajosi
Siis lopetti aivan yhtäkkiä kesken kuuntelun vai, onhan se makasiini kunnolla pohjassa asti?
Toimi eilen ihan normaalisti, ajettiin mökille ja kun muutaman tunnin päästä lähdettiin niin ei enää soittanut mitään.
Makasiini on pohjassa, sitäkin rassasin monta kertaa
No voihan hemmetti, sillon kun itse boksiin ensimmäisen kerran laitoin levyjä niin tuli samainen "CD ERROR" johtuen siitä että laitoin levyt väärinpäin
En kyllä sen enempää ymmärrä boksin sielunelmää, jotenka viisaampien neuvoja odotellessa...
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
No voihan hemmetti, sillon kun itse boksiin ensimmäisen kerran laitoin levyjä niin tuli samainen "CD ERROR" johtuen siitä että laitoin levyt väärinpäin
En kyllä sen enempää ymmärrä boksin sielunelmää, jotenka viisaampien neuvoja odotellessa...
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Mihin pitäisi vaikuttaa kun ottaa MAFin piuhan irti?
Alavääntö kenties heikompi, ajossa tuntui normaalilta ja kulutus samassa kuin ennenkin. Kierroksia ottaa herkemmin ja ne myös laskee nopeammin.
Mihin pitäisi vaikuttaa kun ottaa MAFin piuhan irti?
Alavääntö kenties heikompi, ajossa tuntui normaalilta ja kulutus samassa kuin ennenkin. Kierroksia ottaa herkemmin ja ne myös laskee nopeammin.
Polttoaineen kulutukseen. Nyt se ei tiedä paljon ilmaa menee moottoriin jtn seokset on ihan mitä sattuu. Se antaa pelkän Kaasuläpän asennon mukaan bensaa eikä ota huomioon moottoriin menevän ilman määrää. Miks johto on irti?
Polttoaineen kulutukseen. Nyt se ei tiedä paljon ilmaa menee moottoriin jtn seokset on ihan mitä sattuu. Se antaa pelkän Kaasuläpän asennon mukaan bensaa eikä ota huomioon moottoriin menevän ilman määrää. Miks johto on irti?
Tuota... siksi kun otin sen irti. :think
Tarkoitus oli siis kokeilla että onko mitä eroa, koska sen kunnosta ei ole tietoa. Suurimman eron huomasin siinä että kaasuun vastaavuus parani ja kierrosten lasku nopeutui.
En usko että seokset on mitä sattuu, sen kyllä huomaa ajossa jos ne perseellään on.
Tuota... siksi kun otin sen irti. :think
Tarkoitus oli siis kokeilla että onko mitä eroa, koska sen kunnosta ei ole tietoa. Suurimman eron huomasin siinä että kaasuun vastaavuus parani ja kierrosten lasku nopeutui.
En usko että seokset on mitä sattuu, sen kyllä huomaa ajossa jos ne perseellään on.
No sittenhän se on aivan turha kapistus jos paremmin toimii.. Mittaappa keskikulutus! Muuta ei tuu mieleen ku et se ottaa pelkästään kaasuläpältä tiedon, joka tulee nopeammin ohjainyksikölle kuin tuolta maffilta, koska maffin arvot muuttuvat sitä mukaan kun kierrokset nousee/laskee ja nyt kun maffia ei oo nii polttoaineen lisäys/vähennys tapahtuu nopeammin. Miten muuten se osaa säätää seoksia ku se ei tiedä miten palio sinne menee ilmaa? Alaväännöt kärsii sen takia koska se ei tajua rikastaa seosta esim. normaalisti ylämäessä tasakaasulla ajaessa kun kierrokset tippuu, kaasuläppä pysyy samassa asennossa, maffi antaa tiedon ohjain laitteelle et nyt menee vähemmän ilmaa koneeseen, eli antaa tiedon et kone on väännätyksessä, jota ohjainlaite korjaa lisäämällä polttoainetta sen verran et kierrokset nousee kaasuläpän asennon tunnistimen antamien arvojen kanssa samoille linjoille. Oliks tarpeeksi selvästi selitetty?
Comment