onko kellään ollut sitä ongelmaa Depo ZKW umpioitten kans että xenon poltin ei uppoa poltin kantaan. vaan pelti reunat ottaa kiinni . niinkuin polttimon asennus reikä olisi liian pieni.
Eihän vahingossakaan yritetä H7 poltinta laittaa H1 umpioon?
:think
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Sen verta vähäpätöinen ongelma, etten viitti omaa topicia laittaa. Eli tuuppasin tossa sunnuntaiehtoolla lediparkit eteen. Kuskin puoli toimi ja toimii edelleen, mutta kun tökkäsin apparin puolelle ledin, niin se välähti ja sammui. Samalla sammahti myös apparin takaparkki sekä mittariston ja kojelaudan taustavalot. Mitä minä tursin?
Sen verta vähäpätöinen ongelma, etten viitti omaa topicia laittaa. Eli tuuppasin tossa sunnuntaiehtoolla lediparkit eteen. Kuskin puoli toimi ja toimii edelleen, mutta kun tökkäsin apparin puolelle ledin, niin se välähti ja sammui. Samalla sammahti myös apparin takaparkki sekä mittariston ja kojelaudan taustavalot. Mitä minä tursin?
Sulake. Numeroa en muista mutta jos seisot lokarin vieressä katsoen sulake rasiaa niin ihan vasemmassa reunassa joku niistä se oli.
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
joskus oli sama homma että piti vähän "käsitellä" että sai mahtumaan
no joo piti ottaa semmoset pikku palat poies siitä pellin reunasta että se meni mutta sain mie ne menemään sinne kuiteski. tarviikohan tuota umpiota mitenkään reunoista tiivistää ku on kerran aukassut ? ei sielä kyllä mitään liimaa ollut entuudestakaan välissä mutta huurustuuko sitten vesisateessa?! :think
If you like to fix your BMW E36 electrical issues which normally happen very often and you don’t like to visit electricians almost all the time, then you must have the BMW E36 fuse box diagram. These diagrams can come in handy especially if your window regulator relay goes bad. The fuse box diagram […]
Tänään huomasin ettei kuskin puoleinen ikkuna enää toimi, tuttu naksahdus kyllä kuuluu aina kun sitä nappia painan mutta mitään ei tapahdu. Kuskin puoleisessa ikkunassa onkin aina ollut sellainen vika ettei se avaudu tai mene kiinni kuin vähän kerrallaan jolloin sitä nappia pitää nakutella usemman kerran. Apukuskin puolella se kyllä toimii normaalisti. Mikähän siinä on?
Nyt se ikkuna sitten toimii taas. Huomasin äsken oven ollessa auki kun se ikkuna laskeutuikin vähän ja nousi taas vähän itsestään (Coupe malli siis) kun oven laitto kiinni. Tähän asti se ei ole mennyt täysin ylös asti ja yli 50 km/h vauhdissa on ikävästi viheltänyt tuuli sisällä. Jos se nyt rupee taas temppuilemaan niin mitähän tässä kannattais tehdä?
En nyt löytäny hölmänä mistään searchilla niin laitan tähän ( se viisaampi voi etsiä jos löytää minua paremmin)..
Onko ideoita mikä olisi vikana kun ajotietokone ei sano yhtikäs mitään..?
Piuha on kiinni tietokoneen päässä en ole vielä piuhoja syvemmälle kaivanut jos pääsisi helpommalla ,sulake on tarkistettu yms... :think
Vika löytyikin aika helposti.. Kertokaa viisaimpina että minne nuo pitää liittää vai voiko liittää mihinkään vai onko laitettu vaan näön vuoksi pimeä ajotietokone keskikonsoliin.. :think Entäs tuo keltainen piuha? minkä virkaa se ajaa? itse olen niin huono näissä auton sähkö hommissa E: ja autona siis toimii E36 316 -91
Ex: E46 320TD Opel Omega B Facelift 2.5 V6 Ford Mondeo 2.5 V6 Fiat Marea.... E36 316 E30 325M-tech1 E30 320 E30 316i + jos jonkunmoisia kehon liikuttimia
Vika löytyikin aika helposti.. Kertokaa viisaimpina että minne nuo pitää liittää vai voiko liittää mihinkään vai onko laitettu vaan näön vuoksi pimeä ajotietokone keskikonsoliin.. :think Entäs tuo keltainen piuha? minkä virkaa se ajaa? itse olen niin huono näissä auton sähkö hommissa E: ja autona siis toimii E36 316 -91
Onkos se mimmonen ajotietokone? moniko nappinen? Jännä että tuon ikäsessä 316:ssa ois ollenkaan ko. kapistusta.
Comment