Originally posted by Tyramies
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Timse View PostIte testasin kerran just tuolleensa ja kyllähän se toimii, mutta napasuus pitää vaihtaa, jos meinaat sitä ylös-alas liikutella-Kevin, i wanna double...
-Harry! ...
-I need a double, right now!
"thank you son."
Comment
-
-
Originally posted by Tyramies View PostKerro miten se kytketään? Mikä mihinki? Jos saan toinii tarjoon bissen, jos kyhäät mulle ni 20e saat hki
Comment
-
-
Problem: Takasumuvalon merkkivalo syttyilee ja sammuilee itsestään mittaristossa vaikkei nappia painelekaan tai valo olisi päällä. Sitten taas etusumuvalon merkki valo tekee samaa muuten mutta ainoastaan kun valot kytkee päälle, eli sammuilee ja syttyy.
Eipä ole ennen tullut tällaista vastaan. Onko vikaa kytkimissä? Mittaristossa vai itse valoissa?
Huomasin myös ettei takasumuvalot palaneet lainkaan. Voi olla tulosta siitä että valoja on nyt roplattu irti ja kiinni moneen kertaan niin on siellä muutakin poltinta palanu. Mutta polttimoita en vielä ruvennut vaihtamaan.
Ja sigun sedan on kyseessä.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostProblem: Takasumuvalon merkkivalo syttyilee ja sammuilee itsestään mittaristossa vaikkei nappia painelekaan tai valo olisi päällä. Sitten taas etusumuvalon merkki valo tekee samaa muuten mutta ainoastaan kun valot kytkee päälle, eli sammuilee ja syttyy.
Eipä ole ennen tullut tällaista vastaan. Onko vikaa kytkimissä? Mittaristossa vai itse valoissa?
Huomasin myös ettei takasumuvalot palaneet lainkaan. Voi olla tulosta siitä että valoja on nyt roplattu irti ja kiinni moneen kertaan niin on siellä muutakin poltinta palanu. Mutta polttimoita en vielä ruvennut vaihtamaan.
Ja sigun sedan on kyseessä.
Comment
-
-
Originally posted by mikkå View PostOnko 320ssä ja nelosmyllysissä samat jarrusatulat ja levyt?
http://bmwfans.info/ Tuolla on ihan hyvä vertailla. Klikkaat vaan auton mallin, klikkaat jarruosat ja sitten klikkaa haluamaasi kuvaa ja osaa ja minkä osanumeron se tarjoaa niin klikkaa sitä osanumeroa niin näet mihin muihin malleihin sopii.Last edited by Haju69; 17-12-2011, 17:56.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostOnko katkaisija kolmella piuhalla ? Perämoottorin trimmikytkin on ja siinä vaihdetaan napaisuus kahden vaihtoreleen avulla, moottorille menee siis 2 piuhaa ja se pyörii ko. systeemillä molempiin suuntiin, kytkentä on asentajan (minun) aivolohkossa.-Kevin, i wanna double...
-Harry! ...
-I need a double, right now!
"thank you son."
Comment
-
-
316i Compact -95 M43
Vaihdoin joku aika sitten laturin yms. hihnan kaverin autoon kun se oli jo ihan pykinyt ja vikisi. Eikös noissa ole automaattinen se kiristin rulla systeemi? Nyt kuulemma vikisee koko ajan hihna. Mielestäni se kiristin rulla ei oikein vaikuttanut olevan tikissään enää.. Rulla vaihtoon ja sillä selvä vai?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
Comment
-
-
Originally posted by Perlenbacher View PostFAQ:stä menet E36 ja sieltä ETM niin löytyy kytkikset. Istuintunnistin on pelkästään apparin puolella (tietysti), siihen tulee virta sulakkeen 43 kautta, tarkasta se ensin. Itse tunnistin pitää sisällään hienompaa elektroniikkaa, joten sen mittaaminen on ilmeisesti vähän konstikkaampaa.
Tuollaisia laittavat tilalle, pamauttaa kolarissa matkustajankin airbagin mutta väliäkö sillä, vähiten se vituttaa kun niin kovaa ensinnäkään ajaa kolarin että airbagit laukeaa.
niin, ja istuintunnistinmatto on myös sökö, mulla on vastaavanlainen ohitusmoduuli olemassa millä oon kokeillu mutta silti palaa airbagin valo ja tarkotus ois kyllä vaihtaa tuo mattokin ettei ois näitä 'patentteja' sitten.F10 520d ja e36 328i turbo
Comment
-
Comment