Coupessa ei kumpikaan lasi suostu nousemaan ylös, nappeja painamalla molemmat lasit nousee sentin verran ja tippuu takas alas. Vika ilmaantui molempiin oviin siis yhtä aikaa. Olisko mahdollisesti joku sähkölasien rele mennyt tai jotain? Missä se rele sijaitsee? Autona siis vm.93 coupe
Tuli mieleen kun apulaitehihnan vaihdon yhteydessä ei tullut noita rullia uusittua, että kun vesipumpun&termarin vaihdon yhteydessä vois noita tarvittavia rullia vaihtaa samalla, eli mitä tarkkaanottaen noista rullista kannattaa uusia?
Tuli mieleen kun apulaitehihnan vaihdon yhteydessä ei tullut noita rullia uusittua, että kun vesipumpun&termarin vaihdon yhteydessä vois noita tarvittavia rullia vaihtaa samalla, eli mitä tarkkaanottaen noista rullista kannattaa uusia?
Uusi kaikki kerralla jos tuntuu väljiltä, eli varusteista riippuen 1, 2 tai 3.
Kellään omakohtaista kokemusta, tai muutenvaan hyviä vinkkejä ongelmaani, jossa M52b20 koneella oleva e36 bemarin kaasu jumittaa?
Auton saa käyntiin normaalisti, ja näin, mutta kaasua painaessa se jumittuu/hirttää kiinni.
Hetkellisesti tämän saa ratkaistua, kun jalalla 'vetää' sen kaasupolkimen ns. yläasentoon. Tullut ilmi nyt kovilla pakkasilla.
Toinen kysymisen arvonen juttu tiesti on, että kuuluuko kaasupolkimen olla 'irti' lattiasta? Eli kaasupolkimen alareuna liikkuu sormella nostaen ylös ja alas/ei ole mitenkään kiinni lattiamatossa? Hankala selittää. Apuja!
Kellään omakohtaista kokemusta, tai muutenvaan hyviä vinkkejä ongelmaani, jossa M52b20 koneella oleva e36 bemarin kaasu jumittaa?
Auton saa käyntiin normaalisti, ja näin, mutta kaasua painaessa se jumittuu/hirttää kiinni.
Hetkellisesti tämän saa ratkaistua, kun jalalla 'vetää' sen kaasupolkimen ns. yläasentoon. Tullut ilmi nyt kovilla pakkasilla.
Toinen kysymisen arvonen juttu tiesti on, että kuuluuko kaasupolkimen olla 'irti' lattiasta? Eli kaasupolkimen alareuna liikkuu sormella nostaen ylös ja alas/ei ole mitenkään kiinni lattiamatossa? Hankala selittää. Apuja!
-Antti-
Polkimen juureen kerääntynyt jäätä, ja kaasua painaessa katkennut alareunasta/tai kiinnitysklipsut hajonneet. Eli ei kuulu olla irti lattiasta. Uutta poljinta tilalle.
Polkimen juureen kerääntynyt jäätä, ja kaasua painaessa katkennut alareunasta/tai kiinnitysklipsut hajonneet. Eli ei kuulu olla irti lattiasta. Uutta poljinta tilalle.
Kiitos! Klipsit tosissaan hajonnu, näitä en löytäny ensimmäistäkään sieltä..
Hyviä vinkkejä mistä ostaa uusi poljin? Schmiedmann?
Varmaan meikäläiselläkin törkyä jossain välissä kun tuntuu jo vähän liian porrasmaiselta tuo kaasu. Ei kyllä ole vielä jumittanut, mutta ei tuo kovin jouhevasti enää liiku.
Suosittelen putsaamista,itselläni viimetalvena nolotta 6 aikaa aamulla herättää koko kerrostalon tienoo ku käynnistyi hieman huonohkonlaisesti ja polkasin hieman niin pohjaan jäi.
Aseöljyä jos sattuu löytymään tai jotain mikä kestää kylmää.
Käykö m-technic puskuriin samat sumarin peitelätkät kuin normipuskuriin ja jos ei niin saako ylipäätään ja olisiko jollain antaa osanumeroa? Realoem näytti osan, muttei numeroa.
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre Z3 Roadster 2.8 '98isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Käykö m-technic puskuriin samat sumarin peitelätkät kuin normipuskuriin ja jos ei niin saako ylipäätään ja olisiko jollain antaa osanumeroa? Realoem näytti osan, muttei numeroa.
Korjatkoon joku viisaampi, mutta väittäisin että käy koska sumarit pohjineen on samat.
Comment