Tulipa toisesta topikista mieleen:
Onko vara-avaimen teettämiselle mitään muuta paikkaa kuin varaosatiski?
Autossa ajonesto/hälytin/kauko-ohjain.
Jotenkin vaan aika suolainen tuo hinta..
Onko sedanin ja coupen iskareissa/alustoissa mitä eroja eli meneekö päittäin?
Bmwfans.info
Eli ei, sama pohjalevy, eroja lähinnä sylinterimäärän mukaan jousissa ja iskareissa, siis menee, huhutaan coupen olevan jo vakiona matalampi mutta tiedä sitten :think
Bmwfans.info
Eli ei, sama pohjalevy, eroja lähinnä sylinterimäärän mukaan jousissa ja iskareissa, siis menee, huhutaan coupen olevan jo vakiona matalampi mutta tiedä sitten :think
Okei kiitosta jos sitä sitte ihan sedanin alustasarjan mettästäs
Nykyinen:
BMW e36 323i Touring :think
Ex:
BMW e36 328ia coupe
BMW e36 320i sedan
Originally posted by Miltzu
Joku mikä on toiselle kasa muovia ja peltiä on toiselle erittäin rakas harrastus ja kolmannelle jotain siltä väliltä.
Moro! Ilmestyi omaan e36 tds toukkaan semmonen ongelma että takajarruvalot jäävät palamaan auton samutettua ja auto alkaa piippaamaan, että valot palavat . Samalla luistonesto vaikuttaisi lopettaneen toimintansa, mutta jurnaa silti. Jos auto lähtee vähän luistamaan luistonesto päällä ei ala se valo vilkkua eikä kuulu sitä jarrutusta mikä normaalisti tulisi. Kun sen kytkee pois niin valo kyllä palaa.
Moro! Ilmestyi omaan e36 tds toukkaan semmonen ongelma että takajarruvalot jäävät palamaan auton samutettua ja auto alkaa piippaamaan, että valot palavat . Samalla luistonesto vaikuttaisi lopettaneen toimintansa, mutta jurnaa silti. Jos auto lähtee vähän luistamaan luistonesto päällä ei ala se valo vilkkua eikä kuulu sitä jarrutusta mikä normaalisti tulisi. Kun sen kytkee pois niin valo kyllä palaa.
auto käynnissä kun ottaa tuon öljykorkin pois venttiilikopasta, niin venttiilikopassa on alipainetta kun se "imee" korkkia kiinni,ja kun ottaa korkin pois kokonaan niin suhahtaa.. tuli vaan mieleen ettei huohotus letkut ole tukossa vai kuuluuko tehdä noin?:think ei oo ennen tullu aukasta käynnissä ollessa niin en tiiä.
Riippuu koneesta kuinka paljon imua pitää olla.
M52 tapauksessa jonkinverran mutta ei niin paljoa että auto meinaa sammua, tällöin on separaattorin kalvo rikki.
Nyt tässä pakkasilla (pienilläkin) tuli huomattua ettei M52-pata sylje kabiiniin kunnolla kuumaa, tulee vaan sellaista kädenlämpöistä. Nesteet pysyvät sisällä, moottori ottaa lämpöjä ihan normaalisti ja järjestelmä on ilmattu.
Huugon lämpötila ei myöskään vaihtele siihen nähden että onko koneessa kierroksia vai seisooko vain tyhjäkäynnillä. Tämän vuoksi lukemistani threadeista en vastausta löytänyt. :think
Vesiventtiili, vesipumppu vai tukkoinen kenno?
1997 E39 523i Cosmosschwartz
sigpic
Gone with the wind: 1994 VW Passat 2.0
1995 E36 323i
Meikällä vähän samaa ongelmaa. Lisäksi vielä ampui nesteet pihalle motarilla.
Millähän helpoiten kotikonsteilla toteis onko kansi menny? Öljykorkki ja paisari näytti siltä kun pitääkin mutta öljytikussa oli pikkasen jotain valkosta majoneesia, ei tosin oikein näyttäny siltä että olis puurot ja vellit sekasin.
Comment