m50b20 hyytyy kokonaan. Veto päällä ja yhtäkkiä voima katoaa. bensapumppu menossa sököksi?
itse en ole vielä autoon päässyt käsiksi koska kaverin auto.
7,5 litraako tuo M52B28 imi öljyä kokonaisuudessaan? Castrolin sivu näyttää 6,5.
eikö lie 6,5 lähempänä totuutta. Ei satu omistajan käsikirjaa olemaan? Sieltähän sen ainakin näkee. En muista ulkoa itse mutta alle 7 olen vahvasti sitä mieltä.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
eikö lie 6,5 lähempänä totuutta. Ei satu omistajan käsikirjaa olemaan? Sieltähän sen ainakin näkee. En muista ulkoa itse mutta alle 7 olen vahvasti sitä mieltä.
Niin onkos se niin jos auto toimii paremmin kun otan liittimen irti ilmamassamittarista nii se mittari on rikki ?
Kun liitin on kiinni moottorin ääni on epätasaisempaa, kylmänä kun käynnistää ei pysy ilman kaasua käynnissä, ja nykii ajaessa ja tuntuu tehottomalta.
Jos liitin on irti nii kone toimii muute normaalisti mutta kun kiihdytän nii siinä 4000rpm kohalla auto alkaa nykii ja jos pidän kaasua niin vauhti vaan pienenee. Olen puhdistanut ne mittarin mut ei auttanut, eli se on rikki vai ?
Joo nyt kun kokeilin pistää sen liittimen kiinni niin toimi paremmin kun jos liitin olis irti Eli taitaa vain olla vieläkin likaa siinä tosin alakierroksilla on jotain vikaa vielä mutta kattoo jos se katoin sen mittarin puhdistuksen jälkee ja täytyy vielä kokeilla käynnistää kylmänä kone kun liitin on irti jännä juttu kun olen vain ajanut sillä nyt nii et on liitin irti ja se on melkee korjanu itsensä
Eli näköjään jonkunlainen M-Sport facelift -ratin retrofittaus tehty.. Muistaakseni tuo sininen johto menee äänimerkille, joten pitäisi toimia tööttä normaalisti?
Bägivalon poltin nipattu irti, koska jäänyt palamaan asennuksen jälkeen?
EDIT: Ei, vaan ruskea johto äänimerkille. Sininen pitääkin jäädä käyttämättä tässä asennuksessa.
EDIT: Jos meet sorkkimaan, niin akun kengät eka irti hetkeksi. Kokeilee searchia tai Googlea M-sport steering wheel retrofit howto tms. Pitäis löytyä aika hyvät kuvalliseet ohjeet miten nuo pitää mennä. Itsekin olen moisen duunannut.
EDIT: Eli tuosta saat käsityksen, miten noiden tulee mennä. Voi olla myös tuo slipring paskana, jos tööttäkään ei pelaa - ainakin jotain teippi räpellyksiä näyttäis olevan tuolla..
Löytääkö kukaan varaosanumeroa osalle joka on moottorinohjauksen edessä apukuskin puolella konetilassa. Osa on sellanen vaahtomuovia muistuttava pala joka on noin 6-8 muovi "mutterilla" kiinni. kiitos! .
Löytääkö kukaan varaosanumeroa osalle joka on moottorinohjauksen edessä apukuskin puolella konetilassa. Osa on sellanen vaahtomuovia muistuttava pala joka on noin 6-8 muovi "mutterilla" kiinni. kiitos! .
Comment