Mikäs osa/vika tossa mun kattoluukussa mahtaa olla kun ei mene ''lippa'' asentoon, mutta sisälle menee?:think se veiviratas on vähän huono, mutta tuskimpa se siihe vaikuttaa?
kun yrittää avaa ''lippa'' asentoon niin menee vain ½ kierrosta ja sit stoppaa
sit mistäs noihin veivimoottoreihin mahtaa saada sitä ratasta?:think
En. Avasin kyllä umpiot ja tarkastin tiivisteet, mutta vaikuttivat hyväkuntoisilta ja tuntuivat tiivistyvän kunnolla että sai painaa kunnolla lasiosan umpioon kiinni että klipsit napsahtelivat paikoilleen/kiinni.
En. Avasin kyllä umpiot ja tarkastin tiivisteet, mutta vaikuttivat hyväkuntoisilta ja tuntuivat tiivistyvän kunnolla että sai painaa kunnolla lasiosan umpioon kiinni että klipsit napsahtelivat paikoilleen/kiinni.
Omastani katosivat huurut kun käytin sen nesteen pikapesussa syksyllä. Sen jälkeen ei oo huuruja näkynyt umpioissa
Nykyinen:
BMW e36 323i Touring :think
Ex:
BMW e36 328ia coupe
BMW e36 320i sedan
Originally posted by Miltzu
Joku mikä on toiselle kasa muovia ja peltiä on toiselle erittäin rakas harrastus ja kolmannelle jotain siltä väliltä.
Omastani katosivat huurut kun käytin sen nesteen pikapesussa syksyllä. Sen jälkeen ei oo huuruja näkynyt umpioissa
Oliko tämä nyt joku vitsi mitä en tajunnut Miten muka joku auton pesettäminen vaikuttaa umpioiden huurtumiseen Jostain luin, että olisivat polttimoiden suojakupuihin porailleet "huohotus" reikiä muttei kyllä raaski alkaa omasta niitä rei'ittämään.
Oliko tämä nyt joku vitsi mitä en tajunnut Miten muka joku auton pesettäminen vaikuttaa umpioiden huurtumiseen Jostain luin, että olisivat polttimoiden suojakupuihin porailleet "huohotus" reikiä muttei kyllä raaski alkaa omasta niitä rei'ittämään.
No ei se nyt vitsi ollut mutta siis, kun pesun jälkeen se kone puhaltaa auton kuivaksi, niin epäilen että sillä olisi ollut jotain vaikutusta asiaan en tiedä huurussa ne umpiot oli ennen pesuun vientiä ja pesun jälkeen huuruja ei ole näkynyt :think
Ja näin jälkeenpäin, kun rupee tuota miettiin niin asia kuullostaa hieman epätodennäköiseltä shellin-baari puheelta
Nykyinen:
BMW e36 323i Touring :think
Ex:
BMW e36 328ia coupe
BMW e36 320i sedan
Originally posted by Miltzu
Joku mikä on toiselle kasa muovia ja peltiä on toiselle erittäin rakas harrastus ja kolmannelle jotain siltä väliltä.
kysytäänpä täällä nyt kun tavallaan e36 liittyy eli M50 mosaan on tulossa täys remppa ja mietin jos samalla vaihtas kaikki ketjut MUTTA kestääkö nuo tarvike ketjut miten paljon onko ne selvästi alkuperäisketjuihin verrattuna heikompia vai?tarkotus olis että tuo ahdettais samalla niin sitä varten kyselen?
Itse hommasin m50:iin ketjut motonetistä, ja febi bilstein ketjut sieltä sain, eli ei orkkikset, mutta laatukamaa noiden kyllä pitäisi olla. Kyllä ne nyt varmasti ainakin enemmän kestää kuin 300tkm ajetut orkkikset
Itse hommasin m50:iin ketjut motonetistä, ja febi bilstein ketjut sieltä sain, eli ei orkkikset, mutta laatukamaa noiden kyllä pitäisi olla. Kyllä ne nyt varmasti ainakin enemmän kestää kuin 300tkm ajetut orkkikset
No ei se nyt vitsi ollut mutta siis, kun pesun jälkeen se kone puhaltaa auton kuivaksi, niin epäilen että sillä olisi ollut jotain vaikutusta asiaan en tiedä huurussa ne umpiot oli ennen pesuun vientiä ja pesun jälkeen huuruja ei ole näkynyt :think
Ja näin jälkeenpäin, kun rupee tuota miettiin niin asia kuullostaa hieman epätodennäköiseltä shellin-baari puheelta
Eikun tässä tapauksessa Nesteen baarin jutuilta Nappasin parkkien/pitkien ne suojakuvut irti jos siellä hieman ilma vaihtuisi niin lähtisi edes enimmät ja kyllähän nuo valot ovat taas kuivat muutaman päivän päästä mutta ärsyttävä ominaisuus silti.
jaahas päästöjä katottiin, kylmänä tuntu näyttävän hyvät, sitten polkastiin ja pomppas HC ja OC, tais olla 250 ja 1.5 about.. sitten laitettiin vikakoodiluku päälle niin näytti että happitunnistin paskana, eli LAMBDA (?) pitäs lopettaa juopottelu sunnuntaisin hik hik taas
kysymys siis kuuluu saako sen motonetin halvimman tarvike lambdan miten helposti kiinni niihin orkkis johtoihin? ja kannattaako se tarvike lambda..?
-Kevin, i wanna double...
-Harry! ...
-I need a double, right now!
"thank you son."
Osta alkuperäinen PISTE Ja ennen sitä tatksita imuvuodot. Tätäkin asiaa on käsitelty yks miljoona kertaa. Mikä vika lamdassa oli? Säätöarvojen ylitys? Lämmitys ei toimi? Vai mikä?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
siis näytti lambda arvoa päästöissä ok... muttaku laitettiin vikakoodinlukulaite kiinni niin näytti et happitunnistin, sit sielt listattii eteepäi, nollattii ja uudestaa käyntii, annettiin kunnolla kenkää niin siel välilehdes näytti että happitunnistinjotain arvo OFF, eipä toiminu...
-Kevin, i wanna double...
-Harry! ...
-I need a double, right now!
"thank you son."
siis näytti lambda arvoa päästöissä ok... muttaku laitettiin vikakoodinlukulaite kiinni niin näytti et happitunnistin, sit sielt listattii eteepäi, nollattii ja uudestaa käyntii, annettiin kunnolla kenkää niin siel välilehdes näytti että happitunnistinjotain arvo OFF, eipä toiminu...
Edelleen ei ole sama lambda päästölapussa ja autossa.
Tarkoittaa eri asiaa vaikka lambdoja molemmat.
Comment