Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Haluttas rakennella jenkkiparkit tuohon toukkaan, mutta ei oikein mistään löydy semmosia "rautalanka" ohjeita miten tuon tekis helpoiten. Oliko niitä valmiita settejä myynnissä jossakin tms? Tai jos laittaa 2 lankasen polttimon vilkulle, niin onko semmosia polttimoita jossain myynnissä, jotka menis modaamatta tuohon vilkkuun?
Comment
-
-
Originally posted by Jontsu00 View PostHaluttas rakennella jenkkiparkit tuohon toukkaan, mutta ei oikein mistään löydy semmosia "rautalanka" ohjeita miten tuon tekis helpoiten. Oliko niitä valmiita settejä myynnissä jossakin tms? Tai jos laittaa 2 lankasen polttimon vilkulle, niin onko semmosia polttimoita jossain myynnissä, jotka menis modaamatta tuohon vilkkuun?
Comment
-
-
Mikäs on ku kylmänä taitaa käyä 5 pytyllä(jytisee ja auto tärisee, kuulostaa ihan jenkiltä matalilla kierroksilla)? 20-30km kun on ajanut, alkaa käymään normaalisti. Aikasemmin kävi kokoajan viiellä, ja vaihettiin venttiilikopan tiiviste, jonka jälkeen loppu n. kuukaudeks.
EDIT: Ja mikä hitto tuolla sirisee :S Kaasua kun polkee, kuulee selvästi semmosta sirinää. Ainoastaan kiihytyksessä, eli ei tasakaasulla kuuluLast edited by pet_su; 22-10-2012, 01:44.
Comment
-
-
Originally posted by Jontsu00 View Postminkälaisen polttimon laitoit sinne?
Johdotuksissa joutuu vaan käyttämään hieman järkeä, parkkien johtoja kun joutuu jatkamaan että saa vedettyä kannat vilkuille asti ja pitkien valojen maadotukset joutuu myös tekemään uusiksi.Last edited by Juu50; 22-10-2012, 09:55.
Comment
-
-
Originally posted by pet_su View PostMikäs on ku kylmänä taitaa käyä 5 pytyllä(jytisee ja auto tärisee, kuulostaa ihan jenkiltä matalilla kierroksilla)? 20-30km kun on ajanut, alkaa käymään normaalisti. Aikasemmin kävi kokoajan viiellä, ja vaihettiin venttiilikopan tiiviste, jonka jälkeen loppu n. kuukaudeks.
EDIT: Ja mikä hitto tuolla sirisee :S Kaasua kun polkee, kuulee selvästi semmosta sirinää. Ainoastaan kiihytyksessä, eli ei tasakaasulla kuulu
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostIlmeisesti jokin 6-syl. moottori kyseessä ??Ja tulpat vaihettiin samalla venttiilikopan tiivisteen vaihon yhteydessä, mut kaveri pässinä puotti ne kassan jälkee lattialle. Haittaisko? Tarkotus ois tänää setviä vikaa mut ois hyvä saaha jotai lähtökohtaa mistä ettiä
EDIT: Ja ois vielä pari muutakin vikaa korjattavana. Kuskinpuolen etu ja takamatto ihan märkänä. Putsasin ne koneen luona olevat tötsät ja katkasin vähän et ei mee niin helposti tukkeeseen enää. Rassasin myös kattoluukun poistoletkut pitkällä rautalangalla. Mistä muualta vois vuotaa sisälle?
Toinen on ihan kaamee palaneen haju, alko varmaan kuukaus sitte? Epäilisin että vois olla vaikka jarrumännät jumissa ja haju tulis jarrupaloista? Palat & levyt kun vaihoin tuntu olevan vähä jäykät. Muita ideoita mistä saattais tulla?
Ja sitten se sirinäPutken Y-palasta ennen kattia revin jonku ihme suojuksen pois kun oli ruosteessa, ja kattelin että katin päällä ois samanlaine, tekeekö sillä mitää ja voisko se aiheuttaa?
Last edited by pet_su; 22-10-2012, 13:51.
Comment
-
-
Originally posted by TseiTsei View PostKorjaamolla tekivät "diagnoosin", että keinuvarren puslat loppu, mutta apurungon puslat ehjät. Voiko tosiaan keinuvarren puslat aiheuttaa vaihteita vaihtaessa tumahduksen?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Onko lämmityslaitteen puhaltimen etuvastus mennyt vai koko motti/hiilet, kun puhaltaa välistä aika laiskasti?
Reagoi kyllä voimakkuuden säätöön, mutta pykälien erot aika olemattomat toisinaan. Huurteenpoistolle painaessa ei tule mielestäni läheskään niin lujaa mitä pitäisi. Välillä taas tuntuu että jonkun matkan ajelun jälkeen "heräilee" puhaltamaan paremmin, mutta ei aina.
Ainakin nyt ilmojen kylmetessä tuli taas huomattua tämä vika. :/
Autossa automaatti-ilmastointi.
Comment
-
-
Originally posted by Juu50 View Post
Comment
-
-
Originally posted by pet_su View Post320 vanos koneJa tulpat vaihettiin samalla venttiilikopan tiivisteen vaihon yhteydessä, mut kaveri pässinä puotti ne kassan jälkee lattialle. Haittaisko? Tarkotus ois tänää setviä vikaa mut ois hyvä saaha jotai lähtökohtaa mistä ettiä
EDIT: Ja ois vielä pari muutakin vikaa korjattavana. Kuskinpuolen etu ja takamatto ihan märkänä. Putsasin ne koneen luona olevat tötsät ja katkasin vähän et ei mee niin helposti tukkeeseen enää. Rassasin myös kattoluukun poistoletkut pitkällä rautalangalla. Mistä muualta vois vuotaa sisälle?
Toinen on ihan kaamee palaneen haju, alko varmaan kuukaus sitte? Epäilisin että vois olla vaikka jarrumännät jumissa ja haju tulis jarrupaloista? Palat & levyt kun vaihoin tuntu olevan vähä jäykät. Muita ideoita mistä saattais tulla?
Ja sitten se sirinäPutken Y-palasta ennen kattia revin jonku ihme suojuksen pois kun oli ruosteessa, ja kattelin että katin päällä ois samanlaine, tekeekö sillä mitää ja voisko se aiheuttaa?
Keskityin tohon kutoseen sen takia kun vaihettiin venttiilikopan tiiviste(+ ne 2 tulppien tiivistettä), kutosessa oli sillonki vähän öljyä. Takasinpäin tallilta ajaessa, ei alle 3 tonnin kierroksilla kulkenut ja kävi 5 pytyllä, ja taas 3 tonnin yli kun päästiin tuli pari hassua nykäsyä ja alko vetoja löytymään. Aina kun kaasua painoin vähän nyki ja mietti, jonka jälkee alko vetämää normaalisti.. Mitä lähemmäs kotia pääsin, sitä alempaa alko löytymään vetoja ja just ennen kotia myös tyhjäkäynnillä kävi 6 pytyllä. Vaikeasti selitetty
Tallilla kun kuunneltiin, taitaa vuotaa ilmaa jostain ilmamassamittarin jälkeen, kun nopeasti kaasua painaessa kuulostaa että imasis ilmaa. Huomenna takasin tallille purkamaan ja miettimään..
Ei perkele mikä tossa nyt on hajalla! Alkaa usko ja toivo loppumaan =(Last edited by pet_su; 22-10-2012, 23:03.
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostMelko vammanen sana tuo 'keinuvarsi', ku ei se nyt sano oikeen yhtään mitään. Veikkaisin kuitenkin että osa nro. 4 on menny vaihtokuntoon.
Comment
-
Comment