Nämä on maku ja mieltymyt asioita. Mutta koin mutoksen hyvänä ja parempi oli ajaa. Camperin lisäminen eteen vähensi aliohjautuvuutta.
Aurauskulmaa en mennyt muuttamaan joka näkyi renkaan turhan suurena sisäreunan kulumisena, mutta kulumista pystyy vähentämään säätämällä aurausta lähemmäs nollaa BMW ohjearvoista. Tämän pitäisi myöskin vaikuttaa suntavakauteen ja kääntyvyyteen tavalla tai toisella. Tämä on listalla seuraavana kokeilun kohteena noiden epäkeskojen kanssa, kunhan saan compactin muuten ajokuntoon.
osaakohan kukaan neuvoa mistä täältä foorumilta löytyy topikki automaatti manuaaliksi? Olen sen nähnyt mutta searssi ei sitä enään löydä tai ei toiminut
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Aiheena M3:n säätö, mutta perusperiaate säätämisessä sama oli malli mikä tahansa.
Millainen on JOM-korkeussäädettävä alustasarja E36 Coupessa, jos verrataan alkuperäiseen M-Sport alustasarjaan?
Pointti on siinä että takaiskarit on aivan loppu, mutta uudet M-Sport iskarit maksaa 100e kappale.
Mitäs jos taakse laittaisi JOMin iskarit ainoastaan, tai iskarit ja jouset?
Oman kokemuksen perusteella juurikin nuo halppissarjojen (mihin tuo JOM kai lasketaan?) takaiskarit ovat aivan perseestä. Itsellä oli Raceland ja kaverilla TA-Technix ja molemmilla takaiskarit aikamoista kuraa
Vaihdoin Konin keltaiset muistaakseni noiden tilalle ja hyvin toimi.
Ennen tuota sarjaa oli juurikin M-sport alusta joka oli kyllä aivan eri planeetalta Hyvässä mielessä siis.
Autona 325 coupe.
Oman kokemuksen perusteella juurikin nuo halppissarjojen (mihin tuo JOM kai lasketaan?) takaiskarit ovat aivan perseestä. Itsellä oli Raceland ja kaverilla TA-Technix ja molemmilla takaiskarit aikamoista kuraa
Vaihdoin Konin keltaiset muistaakseni noiden tilalle ja hyvin toimi.
Ennen tuota sarjaa oli juurikin M-sport alusta joka oli kyllä aivan eri planeetalta Hyvässä mielessä siis.
Autona 325 coupe.
No perkele... Kai se täytyy sitten köyhtyä 200euroa ja ostaa M-Sport takaiskarit tohon... Pidin kyllä tuosta M-Sport alustasta kovasti..
Mitäs ohmi lukemaa pitäis tulla toimivilta m50b25 kampuran ja nokka-akselin asentotunnistimilta? Löysin kyllä muutamia lukemia mutta nyt en ole varma mitkä ne niistä on.
No perkele... Kai se täytyy sitten köyhtyä 200euroa ja ostaa M-Sport takaiskarit tohon... Pidin kyllä tuosta M-Sport alustasta kovasti..
Täältä yksi kokemus lisää halpiksista, tällä kertaa TA-Technix. Aivan paskat. Takaiskarit kuoli TÄYSIN vuodessa ja vain kesäajoa. Samassa ajassa etutolpat alkoi kolisemaan, eli pumppuun tuli välystä.. :think
no kerrotaan nyt tähän sitten jotain positiivista väliin ta technixin takaiskareista. Ostin siis kaksi vuotta sitten koko alustasarjan, ajoin vuoden. Sitten vaihdoin alta pois ajo ominaisuuksiin vedoten kokonaan alustan paitsi jätin taakse pelkät technixin pumput. Nyt alla siis edessä sachs pumput+ kaw jouset ja takana technix pumput + kaw jouset. Ovat technixit edelleen ehjät enkä näe tarvetta uusia ennenkuin työntää mehut pihalle. Toimineet siis 2 vuotta. Seuraavaksi kyllä laitan sachsit taaksekin.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Tein mukavuuspainoitteisen päätöksen, ja pidän auton alkuperäisenä m-sporttina, eli uudet pumput tilaan taakse. Todella mukava ajaa tuo m-sport, en tykkää jäykästä madallus alustasta.
Onko millaisia ratkaisuja saada takapäätä hieman madallettua? Tuntuu vähän korkealta tuo takapää vakio m-sport alustalla. Mitä jousia suosittelisette? Ei överi matalaa kuiteskaan tarkoitus saada edes.
Joo elikkä e36 325 alkanut öljyä tippasemaan. öljypohjan kohille jää tippoja mutta kun katsoo lohkon kylkeen minne öljytikku menee niin sieltä märkänä. Onko kokemuksia moisesta että onko se putki mihkä tikku laitetaan ni irrotettavaa mallia ja onko siin tiivistettä?
Comment