Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 kysymyksiä ja vastauksia VI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Arska319
    replied
    Kattoluukku ongelma

    Tuossa linkki mistä itse löysin ohjeet miten sain luukun irti


    Kysyn taas uudestaan, että sattuisko kellään olla myytävänä niitä kattoluukun osia mitkä tuossa on alempana merkitty kolmannessa kuvassa?

    Leave a comment:


  • Dimas
    replied
    Mikähän mahtaa olla 325 e36 vikana kun mittari ei toimi. Elikkäs mikään mittari ei tee mitään ja käsijarruvalo palaa kokoajan?

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by Juuso Karimo96 View Post
    No nyt tsekkasin tarkemmin, ylöspäin menee pari milliä ja sisään/alaspäin kuskinpuolelta 2 cm ja hanttarin puolelta 1cm jos auttaa vähän :think
    kisko poikki? No mutta en tajua miten saan ton purettua, kuvassa näkyy miltä näyttää sisältä päin, ei anna ollenkaan periksi.
    Ja kattoluukun verhoilu ei liiku mihinkään

    2014-04-25 14.10.37 by Juuso.K, on Flickr
    Taitaa verhoiluki vähä roikkua. Mulla olis ehjä kattoluukullisen kattoverhoilu sedanista. Jos tarvetta niin pistä privaa.

    Leave a comment:


  • Juuso Karimo96
    replied
    Originally posted by Ville--- View Post
    jos otat sen kattoluukun kehyksen pois ja avaat sen muutaman millin, niin saatko sen reunan näkösälle?
    No nyt tsekkasin tarkemmin, ylöspäin menee pari milliä ja sisään/alaspäin kuskinpuolelta 2 cm ja hanttarin puolelta 1cm jos auttaa vähän :think
    kisko poikki? No mutta en tajua miten saan ton purettua, kuvassa näkyy miltä näyttää sisältä päin, ei anna ollenkaan periksi.
    Ja kattoluukun verhoilu ei liiku mihinkään

    2014-04-25 14.10.37 by Juuso.K, on Flickr

    Leave a comment:


  • quqamuqa
    replied
    Originally posted by JJT View Post
    En tiiä tarviiko ilmoja vaihtaa mutta punainen meinaa että huolto on myöhässä.
    Oho tabletti "korjas" mun tekstiä vähän joo piti lukea öljynvaihto :-)

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    Originally posted by quqamuqa View Post
    Tänään aamulla oli syttyny sinne Inspectionin alle keltainen ja punainen valo.
    Muistelenko väärin että tarkoittaisi ilmanvaihdon olevan ajankohtainen?
    Auto on BMW 320iA E36 Sedan
    En tiiä tarviiko ilmoja vaihtaa mutta punainen meinaa että huolto on myöhässä.

    Leave a comment:


  • quqamuqa
    replied
    E36 inspection valo

    Tänään aamulla oli syttyny sinne Inspectionin alle keltainen ja punainen valo.
    Muistelenko väärin että tarkoittaisi öljynvaihdon olevan ajankohtainen?
    Auto on BMW 320iA E36 Sedan
    Last edited by quqamuqa; 24-04-2014, 16:18. Reason: öljyn vaihdon eikä ilmanvaihdon :D

    Leave a comment:


  • antssah
    replied
    Originally posted by TsTPioneeri View Post
    Mutta miksi?
    Kohtuu kilsoilla huomatavasti paremmin saatavilla
    Kyllä se vanoksellinen on nyt etusijalla mut kysyinpähä varuiks jos tarvii siihe hommaa ryhtyy

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by TsTPioneeri View Post
    Mutta miksi?
    Haluaa kato ne vähätkin alaväännöt hävittää Mut joo aika bolt-on se sinne menee jos on johtosarjat ja boksit mukana.

    Leave a comment:


  • TsTPioneeri
    replied
    Originally posted by antssah View Post
    Millanen homma on vaihtaa vanoksellisen m50b25 moottorin tilalle vanokseTON kone? Joutuuko ecun ja pari kilometriä johtoja vaihtamaan myös että saa pelittämään?
    Mutta miksi?

    Leave a comment:


  • Kissvesala
    replied
    Originally posted by antssah View Post
    Millanen homma on vaihtaa vanoksellisen m50b25 moottorin tilalle vanokseTON kone? Joutuuko ecun ja pari kilometriä johtoja vaihtamaan myös että saa pelittämään?
    Juurikin näin. ecu ja koko moottorin johtosarja antureineen. ei ole ollenkaan iso homma jos luovuttajasta on ehjänä koko läjä purettu.

    Leave a comment:


  • antssah
    replied
    Millanen homma on vaihtaa vanoksellisen m50b25 moottorin tilalle vanokseTON kone? Joutuuko ecun ja pari kilometriä johtoja vaihtamaan myös että saa pelittämään?

    Leave a comment:


  • 525iiäxä
    replied
    Cäbin katosta

    Katon nostossa ja laskussa on vaihe, jossa pystyyn noussut takareuna laskeutuu alas, joko siis luukun päälle tai aukinaiseen luukkuun. Minkälainen se liike pitäisi olla? Tossa meikäläisellä se ikään kuin rämähtää alas ja tänään rämähtäessään repesi takaikkuna koko leveydeltä, prkl. Huono ja kovettunuthan se ikkuna oli, mutta olis se tämän kesän välttänyt. No, tuleepa vaihdettua.

    Niin, pitäiskö sen laskeutua jotenkin siististi ja jos ei laskeudu, niin mikä sieltä on sitten luovuttanut?

    EDIT: Youtubesta löytyvissä videoissa taitaa kaikissa se takareuna läpsähtää alas enemmän ja vähemmän holtittomasti...
    Last edited by 525iiäxä; 23-04-2014, 14:58.

    Leave a comment:


  • kmn
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Kardaanin kumilimppu ?
    Tai tukilaakeri. :think molemmat kannattaa silti vaihtaa samaan raivoon, kun kerta alla hyörii.

    Itselläni noita meni pari per kesä ja lopulta ei auttanut, kuin kardaanin vaihto/tasapainotus..

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Jos manuaaleista puhutaan, niin realoem näyttää, että s5d 320z ZF:n lootaa ja 250 getraggia on ollu saatavilla 323:een, mutta mulla on sellanen käsitys, että ZF löytyy 323:sta yleensä. Samoin kuin 328:sta. 320 ja 325 on taas yleensä getragilla, mutta toki poikkeuksia on.
    Itseasiassa taitaa luotettavin keino noihin lootiin olla kardaanin pituus. Kardaaneja realoem näyttää vain yhtä per auto, vaikka lootia näyttää kumpaakin.

    328 1492MM = isoperä ja ZF
    325 1512MM = isoperä ja getrag
    323 1512MM = isoperä ja getrag
    320 1541MM = pikkuperä ja getrag

    eli 250 getrag pitäs olla 323:ssa.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎