Originally posted by koivuhalko
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by pazq View PostJosko siellä on jotkin johdot hankautuneet puhki kuoristaan ja täten "saattovalot" mitkä on sen aikaviivemokkulan perässä niin sytyttää ne?!?! Ootko kattonu syttyykö sähkölasien napeissakin valot? jos siis on sähkölasit..Itellä meni 7kpl valko/lila johtoja vituiksi kun kuskin jalkatilassa yksi hitsas kiinni ja meinas polttaa koko autonNyt on sähkölaseille, kattoluukulle ja sisävalolle ryöstetty virrat toista kautta mutta se viivemötikkä toimii väärin, eli ovi auki ja pitäisi palaa hetken=ok mutta auto käynnissä pitäisi sammua heti kun oven sulkee. Mulla ne jää silti palamaan hetkeksi ja "suihinottovalot" (spotit) ei toimi ollenkaan missään tilanteessa.
Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
-
Mitä haittaa/hyötyä vaihtaa miedompi paisarin korkki?Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Originally posted by |foder| View PostMitä haittaa/hyötyä vaihtaa miedompi paisarin korkki?
Plussaa: rasittaa vähemmän vanhoja happamia kumi- ja muoviosia.
Miinusta: vesi kiehuu pienemmässä lämpötilassa.Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
-
Kiitos vastauksista. Paikalleen meni 1,4bar korkki.Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Kuuluisiko kuskinoven mennä lukkoon jos vänkärin puolelta laittaa ovet lukkoon? Jos kuuluisi niin missä vika, jossain kuskin oven piuhoissa?
Toisekseen kuuluuko tuon sähkölasin olla noin prkl hidas, tuntuu olevan todella laiska. Väsähtääkö nuo sähkömoottorit pikkuhiljaa eli auttaisiko uusi :thinkKulkineet:
BMW 730dA -03
BMW 520D -01 |158,5 PS | 363,4 Nm |
BMW 323i -95
Honda CBR600Fighter
EX: BMW 520dA -08 Alpinweiss 3, BMW 530dA -02, BMW 530dA -99 Touring
3kpl 20tn Hitachi telakonetta, 2kpl 38tn Volvo EC, pyöräkuormaajat 3kpl 10-30tn, dumpperi, kuorma-auto ja liian iso kasa muita leluja
Comment
-
-
Ovipahvi auki ja putsaa sekä rasvaa vaseliinilla ne lasinnostimen kiskot. Niissä on aika varmasti vaan vanhat rasvat kuivuneet. Kuskinoven pitäs kyllä mennä lukkoon, mutta vika nyt voi olla ihan missä vaan. Yleismittarilla tutkimalla selviää jo paljon.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Mikähän mahtaisi olla vikana, kun vaihdoin autoon (bmw 320 e36 coupe) puhaltimen moottorin. Kun homma oli pulkassa ja laitoin osat takaisin paikoilleen auto ei enää käynnistynyt. Puhallin toimii nyt kyllä ja kokeilu vaiheessa ennenkuin olin osat koonnut takaisin kiinni käytin auton ja lähti hyvin käyntiin. Startti kyllä pyörii mutta ei edes hurahda.
Vikana bensapumpun rele tai bensapumppu? Mikäs noista releistä on itse bensapumpun? Tuli myös mieleen että saattaisiko vika johtua DME-boksista? Boksin piuhat kuitenkin menevät tuulettimen ilmanottosäleikön alapuolella olevan johtolaatikon kautta ja sitä tuli kuitenkin puhaltimen asennuksen yhteydessä revittyä useaan otteeseen pois puhaltimen tieltä?
Onko mahdollista, että bensapumppu voi hajota 2tunnin aikana auton seistessä?
Comment
-
-
Originally posted by geronimo View PostMikähän mahtaisi olla vikana, kun vaihdoin autoon (bmw 320 e36 coupe) puhaltimen moottorin. Kun homma oli pulkassa ja laitoin osat takaisin paikoilleen auto ei enää käynnistynyt. Puhallin toimii nyt kyllä ja kokeilu vaiheessa ennenkuin olin osat koonnut takaisin kiinni käytin auton ja lähti hyvin käyntiin. Startti kyllä pyörii mutta ei edes hurahda.
Vikana bensapumpun rele tai bensapumppu? Mikäs noista releistä on itse bensapumpun? Tuli myös mieleen että saattaisiko vika johtua DME-boksista? Boksin piuhat kuitenkin menevät tuulettimen ilmanottosäleikön alapuolella olevan johtolaatikon kautta ja sitä tuli kuitenkin puhaltimen asennuksen yhteydessä revittyä useaan otteeseen pois puhaltimen tieltä?
Onko mahdollista, että bensapumppu voi hajota 2tunnin aikana auton seistessä?
Originally posted by Pazi88 View PostOvipahvi auki ja putsaa sekä rasvaa vaseliinilla ne lasinnostimen kiskot. Niissä on aika varmasti vaan vanhat rasvat kuivuneet. Kuskinoven pitäs kyllä mennä lukkoon, mutta vika nyt voi olla ihan missä vaan. Yleismittarilla tutkimalla selviää jo paljon.
Vielä kysyttävää: Radio kuuluu todella huonosti aika ajoin, ottaa välillä myös häiriötä moottorin kierrosnopeudesta, ja aina kun kuuluu huonosti niin lasinnostimet tuo oman lisä-äänensä radioon. Voisikohan näillä olla syy-yhteyttä?
Pilarin verhoilut revin irti eikä johdoissa ollut mitään vikaa, onko tuo antennivahvistin nyt sitten entinen / voiko se oireilla satunnaisesti? Muita vikapaikkoja?Kulkineet:
BMW 730dA -03
BMW 520D -01 |158,5 PS | 363,4 Nm |
BMW 323i -95
Honda CBR600Fighter
EX: BMW 520dA -08 Alpinweiss 3, BMW 530dA -02, BMW 530dA -99 Touring
3kpl 20tn Hitachi telakonetta, 2kpl 38tn Volvo EC, pyöräkuormaajat 3kpl 10-30tn, dumpperi, kuorma-auto ja liian iso kasa muita leluja
Comment
-
-
Originally posted by geronimo View PostMikähän mahtaisi olla vikana, kun vaihdoin autoon (bmw 320 e36 coupe) puhaltimen moottorin. Kun homma oli pulkassa ja laitoin osat takaisin paikoilleen auto ei enää käynnistynyt. Puhallin toimii nyt kyllä ja kokeilu vaiheessa ennenkuin olin osat koonnut takaisin kiinni käytin auton ja lähti hyvin käyntiin. Startti kyllä pyörii mutta ei edes hurahda.
Vikana bensapumpun rele tai bensapumppu? Mikäs noista releistä on itse bensapumpun? Tuli myös mieleen että saattaisiko vika johtua DME-boksista? Boksin piuhat kuitenkin menevät tuulettimen ilmanottosäleikön alapuolella olevan johtolaatikon kautta ja sitä tuli kuitenkin puhaltimen asennuksen yhteydessä revittyä useaan otteeseen pois puhaltimen tieltä?
Onko mahdollista, että bensapumppu voi hajota 2tunnin aikana auton seistessä?E30 318i M43 -88
Comment
-
Comment