Elikkäs olin laittamassa ledejä noihin karttavaloihin ja kun huomasin ettei ne toimi niin laitoin normi polttimon takas ja siinä yhteydessä paloi joku 5A sulake. Nooh vaihdoin sen ja karttavalot toimii mutta nyt palaa airbag valo et mistä johtuu ?
Menikö vaan sekaisin siitäkun sulake meni vai ? Onnistuuko sen nollaaminen vain merkkiliikkeessä ?
Ja auto on siis e36 323 -96
Ainakin 5-sarjan E39:ssä on tietääkseni kattovalojen kytkennät vedetty niin, ettei LEDit toimi vaan normaalit polttimot pelkästään. Voisiko tällä olla jotain vaikutusta? Onko muutkin sulakkeet katsottu vai pelkästään se oli 5Ah pimeenä?
Koodit saa nollattua laitteella, joka löytyy joiltain yksityishenkilöiltäkin. Linkistä löydät Uudenmaan alueella ko. laitteen omaavat henkilöt, siitä vain hintoja kyselemään:
Miksi laittaa alkuperäisen 88c tai 92c termostaatin tilalle 80c?
Noh, kävi kämmi varaosien tilauksessa niin sen takia. Ei tuosta taida mitään varsinaista haittaa taikka hyötyä olla? Autohan on pelkästään kesäkäytössä, niin ei tule ongelmaa, ettei tarpeeks lämmintä ois kabiinissa.
Onhan niistä kolojen täytteeksi. Ehkä en ymmärtänyt kysymystä.
Olitko nyt sitten vailla normipuskuriin m-look diffuusoria vai m-puskuriin omaansa vailla?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Mitäs kaikkea menee vaihtoon kun vaihtaa 318i:hin 325 tekniikan? Kone + johtosarja, voimansiirto joo, mutta lähinnä noita iskari/jarrupuolta mietin..On niin mätä toi tuttavan auto että helpompi ottaa tarvittavat osat irti ja työntää hylsy paaliin ja kaverilla on tommonen 318i halvalla myynnissä ja pitkällä leimalla niin vaihtais siihen ne osat.
no haluaako joku listata osat mitkä pitää alustan päivityksessä vaihtaa? Searchilla on löydetty joitakin osia, muttei kerrota riittävästi mitä pitää vaihtaa (mm. koiranluusta ei kerrota, mutta yläpään laakereista kyllä sitäkin enemmän).
no haluaako joku listata osat mitkä pitää alustan päivityksessä vaihtaa? Searchilla on löydetty joitakin osia, muttei kerrota riittävästi mitä pitää vaihtaa (mm. koiranluusta ei kerrota, mutta yläpään laakereista kyllä sitäkin enemmän).
Mihin kallistuksenvakaaja tulee sitten kiinni? Koiranluun kauttako alatukivarteen? Miten pitkän koiranluun täytyy olla? Vanha ei yllä ainakaan. Tarviiko muuta tehdä?
Minähän en mitään sähköstä tiedä, MUTTA koitin tossa räpeltää ajovaloja pikkasen kun valot palaa aina välillä ja sitten ei taas ollenkaan. Ihan kuun asennosta riippuu kumpi palaa vai palaako kummatkaan. Kummatkaan ei kuitenkaan koskaan samanaikasesti pala, tai en oo ainakaan nähny. Polttimot on kunnossa, koska randomisti ne joskus toimii. Johdot (2 johtoo) menee kiinni ja mitä käpistelly niitä niin kosketushäikkää tuskin on umpion päässä kun ei ropeltamalla mitään sano. Vilkut ja pitkät ja enkelit toimii moitteetta. Mitä tässä nyt pitäs tehdä? Onko tässä jotain yhtä ja ainutta juttua mistä vois olla kiinni vai kuinka etenen? :think Mieluusti tekisin mahd paljon ite jos jotain oppiskin, eli korjaamo on viimenen vaihtoehto
-92 is coupe, vetokoukkuki löytyy
Taitaa olla nää valot:
Comment