Minähän en mitään sähköstä tiedä, MUTTA koitin tossa räpeltää ajovaloja pikkasen kun valot palaa aina välillä ja sitten ei taas ollenkaan. Ihan kuun asennosta riippuu kumpi palaa vai palaako kummatkaan. Kummatkaan ei kuitenkaan koskaan samanaikasesti pala, tai en oo ainakaan nähny. Polttimot on kunnossa, koska randomisti ne joskus toimii. Johdot (2 johtoo) menee kiinni ja mitä käpistelly niitä niin kosketushäikkää tuskin on umpion päässä kun ei ropeltamalla mitään sano. Vilkut ja pitkät ja enkelit toimii moitteetta. Mitä tässä nyt pitäs tehdä? Onko tässä jotain yhtä ja ainutta juttua mistä vois olla kiinni vai kuinka etenen? :think Mieluusti tekisin mahd paljon ite jos jotain oppiskin, eli korjaamo on viimenen vaihtoehto
-92 is coupe, vetokoukkuki löytyy
Taitaa olla nää valot:
Noissa kiina / taiwan umpioissa on vikaa siinä pyöreässä liittimessä. Avaa se liitin ja laita uudestaan kiinni valojen palaessa niin pitäisi toimia / välähtää. Yleisin hoitokeino tuohon on johtojen uusintaa umpion sisältä.
Noissa kiina / taiwan umpioissa on vikaa siinä pyöreässä liittimessä. Avaa se liitin ja laita uudestaan kiinni valojen palaessa niin pitäisi toimia / välähtää. Yleisin hoitokeino tuohon on johtojen uusintaa umpion sisältä.
Oukkidoukki, johtoja vaan koitin törkkiä mut en tajunnu et sitä kappaletta pitää heilutella mihin johdot menee. Koitan tätä, tänks
Mihin kallistuksenvakaaja tulee sitten kiinni? Koiranluun kauttako alatukivarteen? Miten pitkän koiranluun täytyy olla? Vanha ei yllä ainakaan. Tarviiko muuta tehdä?
Vakaaja on eri, vanhempi tulee taaemmas, mutta ei se uudempikaan sen parempi ole, jää liian eteen johtuen vakaajn kiinnityksestä. Vanhemmassa on rungossa oleva vakaajan kiinnitys n. 4 senttiä edempänä kuin uudemmassa. Tästä on ollut juttua ulkomaalaisilla foorumeilla. Itse totesin tämän ostettuani uudemman mallin vakaajan ja asentaessa koiraluut jää vinoon.
Auto toimii välillä moitteettomasti. Ilmastoinnin näytössä palaa valot ja auto toimii muutenkin oikein.
Satunnaisesti, ihan varoittamatta saattaa ilmastoinnin paneelista sammua valot, ja samalla tyhjäkäynti nytkähtää ja alkaa seilaamaan, ajossa kierroksilla vaihde/veto päällä huomaa että pätkäsee kerran, ja vaihteenvaihdoissa jää kierrokset kellumaan. Tätä ei esiinny koskaan silloin, kun ilmastoinnin paneelin valot palaa.
Siili uusittu, imusarja irroitettu ja tarkastettu alipaineletkut, ei vuotoja. Tyhjäkäyntiventtiili putsattu ja tuntuis pelaavan..
Mitään vinkkejä mistä lähtisi vikaa hakemaan? :think
e36 vm-97 sähkökaaviolle olisi tarvetta ja tieto mitä kaikkea tietoa liikkuu kuskin puolen isoissa pistokkeissa (2kpl isoja). Tärkein se pistoke missä on vain 7 pinniä..
Samalla tarvitsi sähkökaavion e36 m50b25 koneen johtosarjasta.
e36 vm-97 sähkökaaviolle olisi tarvetta ja tieto mitä kaikkea tietoa liikkuu kuskin puolen isoissa pistokkeissa (2kpl isoja). Tärkein se pistoke missä on vain 7 pinniä..
Samalla tarvitsi sähkökaavion e36 m50b25 koneen johtosarjasta.
Katsomattakin voisin sanoa että alfamerin kaavioista ei oo mitään hyötyä Katsoppas ardi e36 faq osiosta ETM. Muistaakseni siinä on kattavat sähkökaaviot eri moottoreille ja vuosimalleille. Ja jos ei oo, niin mulla koneelta löytyy ainakin semmonen pdf.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Etu camber säädetään siis vaihtamalla olkavarren ylempi pultti ohuempaan, niin sitä olkavartta saa kallistettua ja camberia muutettua. Auraus säätyy raidetangoista.
Takana auraus säätyy liikuttamalla pitkittäisen tukavarren kiinnikkeitä korissa (osa 17). Ja camber säätyy alemman poikittaisen alatukivarren päässä olevasta epäkeskopultista. (osa 10)
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Mulla on kaksi paisarin korkkia, 1,4bar ja 2,0bar.
Heilutellessa käsissä, kuuluu toisen korkin sisältä vaimea napsutus, kuin jokin muovinen osa liikkuisi sisällä. Toisesta ei kuulu.
Voiko tästä päätellä että toinen paskana ja toinen ei?
Vai tä?
Jos jotain väliä niin 2,0bar (tästä kuuluu nasutus heilutellessa) on orkkis ja 1,4bar on gatesin tekele.
e36 vm-97 sähkökaaviolle olisi tarvetta ja tieto mitä kaikkea tietoa liikkuu kuskin puolen isoissa pistokkeissa (2kpl isoja). Tärkein se pistoke missä on vain 7 pinniä..
Samalla tarvitsi sähkökaavion e36 m50b25 koneen johtosarjasta.
Comment