Tossa vähän luettuani näitä juttuja täällä ku mun auto hiemab jyristää siinä 40-60 nopeudessa että sieltä olis mahdollisesti kardaanin kuminivel mennyt niin mitenkä sen pystyy toteen että sen on todella aikansa nähnyt?
Mulla on van joku heikkotehonen säteilylämppäri 300w ja eihän sillä tee mitään pakkasilla. Eihän öljyn lämmittäminen juuri auta kun kansi ja lohko ovat pakkasen puolella, öljyt jäähtyy takas lähelle pakkasrajaa aika äkkiä. Eihän tollanen kasa metallia äkkiä lämpiä. Jotain parempaa täytyis keksiä ja nettiä selaamalla taitaa olla vaihtoehtoina vaan toi paska säteilylämppäri tai webasto/eeberi.
Webasto ja eeberi menee melkoisen hintavaksi, josko keksisi jotain budjetille sopivampaa. :think
Mulla on van joku heikkotehonen säteilylämppäri 300w ja eihän sillä tee mitään pakkasilla. Eihän öljyn lämmittäminen juuri auta kun kansi ja lohko ovat pakkasen puolella, öljyt jäähtyy takas lähelle pakkasrajaa aika äkkiä. Eihän tollanen kasa metallia äkkiä lämpiä. Jotain parempaa täytyis keksiä ja nettiä selaamalla taitaa olla vaihtoehtoina vaan toi paska säteilylämppäri tai webasto/eeberi.
Webasto ja eeberi menee melkoisen hintavaksi, josko keksisi jotain budjetille sopivampaa. :think
Ite oon kanssa just asentamassa e46 328i webastoa kiinni. Eipä sitä oikeen muuta vaihtoehtoa ole. Jossakin taisi joku sanoa, että ei saa lohkoa kiinni kun on niin vmäisessä paikassa ne pakkasroput. Eihän sille webastolle nyt ihan hirvittävästi hintaa tule jos ite laittaa tai ostaa käytettynä.
Omassa 330d on 5kW eberi, paluuta ei kyllä enään oo säteilylämppäriin tai lohkolämppäriin On se mukava ku ei aamulla tarvi mennä kylmään autoon, ikkunatki sulana Oli sillä kyllä hintaaki 1800€ asennettuna
e46 330d Sedan ///M-Sport II -02 Topasblau Metallic
ex e36 325i Coupe -93
Epäilisin kardaanin ristikkoa tai kannatin laakeria..
Mitä osia tarkotat noilla? En oo vielä ehtinyt autoissa tutustumaan noihin kardaaneihin.. Lisättäköön, että kolahdus kuuluu myös kun kiihdyttää täysiä vaihteen vaihdon yhteydessä, kun sitä vaihdetta ei silloin ihan niin pehmeesti ehdi/osaa laittaa sisään. Onko tämä vetoakselille normaalia liikettä? https://www.youtube.com/watch?v=GqLXhyM1h48
Jos se lämppäri nimenomaan öljyjä lämmittää niin sehän on hyvä, ennemmin minä -30C pakkasella öljyjä lämmittäsin nuilla säteilijöillä mitä lohkon kylkeä... Onhan nuita nettivaraosa pullollaan TEHOKKAITA uusia letkulämppäreitä eikä maksa maltaita. Omaavat kiertovesipumpun vielä niin nestekkin kiertää.
Kauko-ohjattu webasto
Pätevä laite
Osta Nettivaraosasta käytetty
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
Mitä osia tarkotat noilla? En oo vielä ehtinyt autoissa tutustumaan noihin kardaaneihin.. Lisättäköön, että kolahdus kuuluu myös kun kiihdyttää täysiä vaihteen vaihdon yhteydessä, kun sitä vaihdetta ei silloin ihan niin pehmeesti ehdi/osaa laittaa sisään. Onko tämä vetoakselille normaalia liikettä? https://www.youtube.com/watch?v=GqLXhyM1h48
Liike on normaali vetoakselissa.. jos ajattelet että jos akseli olisi täysin jäykkä eikä olisi yhtään klappia/joustoa niin mitä tapahtuisi silloin kun iskarit löisivät pohjaan tai päinvastoin peräkävisi korkealla ylhäällä.. https://www.youtube.com/watch?v=T4P75ZQvpws toivotaan et tuo selventää
ja ristikolla tarkoitan linkin takaa kuvan alinta akselin kuvaa.. ensiksi on kannatin laakeri ja sen jälkeen tulee akselin pooritus jonka jälkeen tulee ristikko nivel,, jota veikkaisin äänen pitäjäksi..
Liike on normaali vetoakselissa.. jos ajattelet että jos akseli olisi täysin jäykkä eikä olisi yhtään klappia/joustoa niin mitä tapahtuisi silloin kun iskarit löisivät pohjaan tai päinvastoin peräkävisi korkealla ylhäällä.. https://www.youtube.com/watch?v=T4P75ZQvpws toivotaan et tuo selventää
ja ristikolla tarkoitan linkin takaa kuvan alinta akselin kuvaa.. ensiksi on kannatin laakeri ja sen jälkeen tulee akselin pooritus jonka jälkeen tulee ristikko nivel,, jota veikkaisin äänen pitäjäksi.. http://realoem.com/bmw/showparts.do?...29&hg=26&fg=10
Aivan joo tietysti. Juu no epäilen, että katalysaattorin sisukalut on päässyt valahtamaan keskipönttöön niin tulee tuo putkisto varmaan vaihettua niin täytyy siinä samalla sitten kattoa toi kardaani. Kiitokset avusta.
Tässä on nyt painiskeltu imuvuotojen kans jo tovi ja osaakin on vaihdeltu enemmän ja vähemmän. Tänään aamulla taas konetta ihmetellessäni väänsin tyhjäkäynnillä öljykorkin auki niin vihellys sieltä rupes kuuluun. Aloinkin miettiin että oliko se merkki siitä että huohotin olisi tukossa?? Ihmetyttää vaan että jos näin on, niin miten se voi tukkeutua kun n. neljä kuukautta sitten vaihdoin uuden cold country version huohottimen kaikkine putkineen?:think Nyt jos viisaammat vois vähän valottaa asiaa. Autohan oli 330xi vm.2003
Kiitokset jo etukäteen!
onko jollaki tietoa että onko kaikissa ilmastoiduissa e46 2 flektiä?
että ilmastoinnilla olis oma tuuletin ja syylärin jäähdytykseen on visko/sähköletti?
Comment