Lahdesta ei oo kauhea matka nurmijärvelle. En tiedä onko bemaritallissa vielä tilaa, mutta halutessa kysyn. Hinta ei päätä huimaa. Tuosta akutta säilömisestä en tiedä, mutta tuskin e46 niin kauhean paljon siitä nokkiinsa ottaa. Itse olen laittanut käyntiin joskus, akku paikallaan talvehtinut, tosin lämpimässä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ei oo väliä vaikka akun ottaisi irti, ei sekoa ajotietokoneet yms. Ainut että kannattaa kokeilla sitä kontin lukkoa ni saa akun sitten keväällä takasin.
Radiokanavat häviää, ellei oo 16:9. Kellon joudut asettamaan uudestaan. Siinäpä ne... Itsellä oli viimetalvena e30 kylmässä tallissa ikkunat hieman raollaan ja kosteudenpoistajat auton sisällä.G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
-
Originally posted by TFV View PostLahdesta ei oo kauhea matka nurmijärvelle. En tiedä onko bemaritallissa vielä tilaa, mutta halutessa kysyn. Hinta ei päätä huimaa. Tuosta akutta säilömisestä en tiedä, mutta tuskin e46 niin kauhean paljon siitä nokkiinsa ottaa. Itse olen laittanut käyntiin joskus, akku paikallaan talvehtinut, tosin lämpimässä.
----------------------------------------------------------------------------
Kiitoksia muistakin vinkeistä, itsekkin arvelin ettei tuo vielä niin uusi ole että tuo akun irrotus pahasti häiritsisi. Katsotaan nyt jääkö kylmään vai lämpöseen talliin talveksi.
ex. E91 335i -07, f36 420d gc -15, e90 330d LCI -09, e46 cabriolet 330i -01, st205 gt-four -95
Comment
-
-
Originally posted by Wordy View PostMoi!
Mikähän mahtaa olla kun auto heittää koko konetilan täyteen jäähdytysnestettä kun laittaa ilmastoinnin päälle?E91 320D & E46 320D & E30 325iX & E61 525D
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View Post
Tämä helpottaa tarvikeflektin asennusta kun virtaa ei tarvitse tuoda uusilla johdoilla ja voi hyödyntää OEM liittimet. Väliin vain kytkin.
Comment
-
-
Originally posted by Henkka992 View PostJaaha se ois nyt omaki rottelo käytetty leimalla, ja vikalistaahan sieltä pukkas Kaikkee pikkuvikaa oli, mut osaisko joku tähän vikaan jotain linkkiä tai kuvaa heittää??? "Takana poikittaisen ylätukivarren ulkopäät väljät" ?:think
Kysymys keskuslukkoon liittyen: aiheuttaako gm5 moduulin releet muuhun kun k.lukkoon? Satunnaisesti kaikki muut paitsi kuskin ei mene lukkoon eikä silloin myöskään valosummeri huuda kun jää valot päälle ja ottaa avaimet virtalukosta, tällöin siis menee lukkoon vaan kuskin ovi kaukosäätimen napista.
Onk releet menny gm5 moduulista vai jotain muuta?E30 325iA
F31 320xd
Comment
-
-
Vaihdelaatikko antaa vikakoodia, vaihteen valvonta 3 ja CAN: pyörien nopeudet.
Oisko öljyn vaihdon aika? 1-2 vaihto ihan normaali, 2-3 kiertää enemmän kun normaalisti ennen vaihtoa ja 'nykähtää' paikoilleen, 3-4 vaihto nostattaa kierroksia juuri ennen vaihtoa ja 4-5 vaihto normaali.. Mitäs öljyä tonne laatikkoon kannattaa pistää? :think
Comment
-
-
paljonko koneen kuuluu liikkua sivuttain käsin heiluttamalla? kiihdytin suht kovin pienellä vaihteella ja sit kolahti kun päästin kaasusta ja sama jatkuu nyt joka kerta pienillä vaihteilla... kumityynyt vaihdettu 1 vuos sit joten ei uskois että niissä vika mutta kone heiluu kyllä aika reilusti sivuttain... ei täristä kyllä tyhjäkäynnillä eikä sammuttaessa paljoa.. keula nousee hieman ylöspäin ja tuntuu että ennen ei ihan niin paljoa ole keulinut joten miettinyt kans jos alustassa välystä mutta en sit tiedä.. kyseessä 330d touring vm2002Ex: e46 330d farkku vm 2002
Nykyinen silmäterä: e30 325 mtech 2
Comment
-
-
Originally posted by Timppaa View PostElikkäs kyseinen bemu on nyt viimeaikoina sammunut kesken ajon pari kertaa tässä viimeaikoina. Eli siis kun autolla lähtee tekemään kovaa kiihdytystä niin Auto alkaa nakuttamaan todella pahasti ja jättää kauhean savupilven taaksensa, Sen jälkeen tulee kyseiset vikakoodit:
4B90 Rail Pressure Control at engine start.
4600 Rail pressure sensor- Plausibility- Pressure too low
4630 Rail Pressure not plausible
4610 Rail Pressure not plausible
Sitten kun tuota hinattiin eilen tallillepäin, niin koitettiin hinaamalla käyntiin, Lähti käymään mutta hyvin huonosti ja diisselin paineet vain 200-450 bar. Tavallisesti tyhjäkäynnillä n.310 bar ja vedättäessä sitten paljon yli 1000 bar..?
Mikä voisi olla vialla? Pumppu? Pumpun ohjain? Jonkinlainen säädin?
Kiitos vinkeistä jo etukäteen..!
Nyt vaihdettu molemmat suutintukin päähän tulevat säätimet ja kokeiltu myös toisilla siirtppumpuilla....eikä vieläkään toimi... lisää ideoita?
Comment
-
-
Originally posted by Fagerholm View PostVaihdelaatikko antaa vikakoodia, vaihteen valvonta 3 ja CAN: pyörien nopeudet.
Oisko öljyn vaihdon aika? 1-2 vaihto ihan normaali, 2-3 kiertää enemmän kun normaalisti ennen vaihtoa ja 'nykähtää' paikoilleen, 3-4 vaihto nostattaa kierroksia juuri ennen vaihtoa ja 4-5 vaihto normaali.. Mitäs öljyä tonne laatikkoon kannattaa pistää? :thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostLukaiseppa ne koodit jollain kunnon laitteella, että koodeista saa jotain tolkkua. Näiden pohjalta arpoisin, että voisi olla joku abs-anturi rikki tai sitten ei. Sekoittaa laatikon toiminnan, jos ei saa luotettavaa nopeustietoa.
Delphillä luettu, yks anturi vaihettu eikä pala vikavaloja ja jarrut/luistonesto toimii..
Comment
-
-
Originally posted by Fagerholm View PostDelphillä luettu, yks anturi vaihettu eikä pala vikavaloja ja jarrut/luistonesto toimii..e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment