Potilas e46 330xdA 2004. Moniurahihnoja meinasin äsken vaihtaa, mutta miten tuon flektin tuulitunnelin saa tuolta välistä pois? Väkisin yritin kammeta sitä alareunaa syylärin ja flektin väliin, mutta ei niin ei.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eikö se sähköflekti ole samaa pakettia sen kehyksen kanssa? Lähtee ihan nostamalla.Originally posted by Zulo- View PostPotilas e46 330xdA 2004. Moniurahihnoja meinasin äsken vaihtaa, mutta miten tuon flektin tuulitunnelin saa tuolta välistä pois? Väkisin yritin kammeta sitä alareunaa syylärin ja flektin väliin, mutta ei niin ei.
E: Sori Tomaatissa ei taida ollakkaanF30 320d
F30 320i
E46 320i
E36 325i
E30 316
Comment
-
Muovilirpakkeet jotka kytkee vaijerin ikkunan runkoon. Ei oo kovinkaan kalliit ja suht helpot vaihtaa.Originally posted by inno.o View PostApukuskin ikkuna tippui oven sisälle, saatu pönkättyä väliaikaisesti ylös, mutta mikä sieltä on antanut periksi? Vaijerit tuntuvat liikkuvan ja lasi laskee alas, muttei nouse ylös.F20 116d
E63 645
E28 528
F30 320d x-drive
F31 335d x-drive
ex. e92 335d, e91 325I pre-lci, e84 X1 2.0d x-drive, e91 320d,e90 320i,e46 316i, e87 118d, e46 320i, e46 330xd, e46 330d, e39 528i, e32 750i, e32 730i, e34 525i
KTM 1290 Super Adventure
K1200S
ex. K1200RS, K1200R, F800S, R1100S
Comment
-
Ikkunan nostinkoneisto särki --> vaihtoon. Ovipahvin muovikiinnikkeitä varaa 8 kpl valkoisia ja 4 kpl harmaita. Orkkiksissa on tiivisteet, tarvikkeisaa ei. Butyylinauhaa tarvitset myös. Käytä hakua, foorumilta löytyy linkkejä. Kännyn varassa ei kiva selostaa pitkään. Kosteussulun irtottamista varten tarvitset verhoilun irroitustyökalut, muoviset, Biltemasta vaikka. Kaveri avuksi ensi hätään, nostamaan ikkuna jeesusteipin avulla ylös. Teippaa yläreunasta kiinni väliaikaisesti.Originally posted by inno.o View PostApukuskin ikkuna tippui oven sisälle, saatu pönkättyä väliaikaisesti ylös, mutta mikä sieltä on antanut periksi? Vaijerit tuntuvat liikkuvan ja lasi laskee alas, muttei nouse ylös.
Comment
-
Onko jollain tietoaOriginally posted by 5/5 View PostMissä vika, kun lämmöt nousee tappiin, n. 15min ajon jälkeen?
venttiilikopan takapään laipasta --> lämmityslaitteen kennolle menevä letku räjähti, kun lämmöt nousi melkein punaselle ja sammutin auton. Salavalikon lämpömittari näyttää koneen lämmöksi +- 120*C. Termari ja vesipumppu vaihdettu, eikä auttanut.
m43 1.9i kone kyseessä.
edit: Flekti ei pyöri vaikka liittimeen tulee 12v, voiko vika olla siinä?
Lämmitysnlaitteen kennolle menevät letkut ja paisarin yläpään letku kivikovia ja termarille menevä letku kylmä.
Onko kansi mennyt vai onko uusi kiinan termari paskana.
Öljykorkissa ei ole keltasta muhjua, eikä jäähdytin nesteessä öljyä. Teenkö kansirempan suosiolla.
Last edited by 5/5; 10-09-2016, 19:39.
Comment
-
Kiinalainen termari ja pitää ihmetellä kun ei vedet kierräOriginally posted by 5/5 View PostOnko jollain tietoa
Öljykorkissa ei ole keltasta muhjua, eikä jäähdytin nesteessä öljyä. Teenkö kansirempan suosiolla.
Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
Aika erikoista olisi jos termostaatti olisi niinpäin viallinen että ei aukea, kun yleensä ne aukeaa liian aikaisin tai ei sulkeudu kunnolla? Vikahan oli ilmeisesti jo ennen termostaatin vaihtoa...Originally posted by schwarze View PostKiinalainen termari ja pitää ihmetellä kun ei vedet kierrä
Veikkaanpa että vika on jossain ihan muualla, pitäishän paisarin korkin päästää höyryt pihalle ennenkun letkut pettää?*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
Voipi olla ja ehkä onkin. Aukeamaton termari on tullut minulle vastaan joskus laatumerkilläkin ja kiinalaisella osalla olettaisin sen viallisen tulevan vielä varmemmin vastaan. Perusasioista kannattaa lähteä, kuten on lähdettykin mutta en ole vakuuttunut korjausosien toimivuudesta. Kiinakortti ylös ja korkealleOriginally posted by Esal View PostAika erikoista olisi jos termostaatti olisi niinpäin viallinen että ei aukea, kun yleensä ne aukeaa liian aikaisin tai ei sulkeudu kunnolla? Vikahan oli ilmeisesti jo ennen termostaatin vaihtoa...
Veikkaanpa että vika on jossain ihan muualla, pitäishän paisarin korkin päästää höyryt pihalle ennenkun letkut pettää?
Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
Katotaan jos tässä threadissä tärppäis:
"Hei tarvitsisin N42 lukitustyökalusarjaa lainaksi/vuokralle/niin sanottu kanssakärsijöiden Goodwill olisi mahdottoman suuri apu, ensi viikonloppuna ois viimeistään tarvetta. Piti vaihtaa venttiilivarren kumit, mutta jakoketjun venyminen laittoi "kapuloita rattaisiin".
Minä sijaitsen Turussa ja liikun tarpeen mukaan, jos työkalusarjaa löytyy.
Jos siis tunnet suuren avuntunteen nousevan, niin otathan yhteyttä privana tai viestillä, soittamalla
Nolla415495158.
Varmin tapa saada yhteyttä on tekstiviesti."
Comment
-
Töötistä ei tietoa, mutta koiranluut vaikka avensiksesta. Ne on täällä monesti toimiviksi todettu.Originally posted by Henkka992 View PostMissä on nelikutosessa töötti? Rele naksuu mut töötti ei toimi
Ja mistä porukkaa on ostanu lyhyempiä koiranluita? Käykö jonku polon koiranluut?:think
Comment
-
Comment