Originally posted by jr66
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by hartge e46 View PostIhan perus -01 m43 autom.ilmastoinnilla
Osuiko ?
E: varaosakuva http://bmwfans.info/parts-catalog/E4...mission/#pos_3
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View Post
Comment
-
-
Olisko ideoita ? Oon jäljittäny tota diisseli vuotoa ku ei voi ees tyhjäkäynnillä kauaa pököttää ku rupee kabiini käryymään nii pahasti. Oon ny päässy toho kuvan kohtaan mutta en nää enään mihin nuo linjat menee. Yläpuolelta kun kattoo nii en löydä noita linjoja kun on nii paljon tavaraa edes.
Tulo ja paluuletkuhan nuo on ja pumpulle pitäis mennä mutta en vain löydä niitä. Auttaiskohan jos ottais imusarjan pois tieltä ?Last edited by greivi; 03-03-2023, 11:33.
Comment
-
-
Originally posted by QUASIMODO View PostMittariston lämpömittarilla todettu..
Mitenkäs tuo salavalikko toimii?
En saanut nyt ketään katsomaan tarkemmin tällä viikolla autoa, joten koitan nyt viikon loppuna ihmetellä itse ilman kunnon diagnostiikkalaitteita
Mitenkäs näiden vaihto?
-vesipumppu
-termostaatti
Mittarissa nyt 200tkm.
Mitenkäs tuon manuaali-ilmastoinnin kanssa?
Onko vesiventtiilissä mitään älyä? Tai "lämmitysjärjestelmässä" ylipäätään?
Miten vesiventtiili yleensä hajoaa vai onko useimmiten vain jumissa?
Onko tuon auton sisäilman lämpötilan säätöpanelissa/säädössä mitään älyä vai onko täysin mekaaninen?sigpic
Comment
-
-
Tarvis vaihtaa E46 pre-fl coupeen ajovalojen lasit. Sedaniin näyttää olevan helppo homma, mutta en nyt selvää vastausta löytänyt saako coupeenkin yhtä helposti vaihdettua vain ovatko liimatut? Ja onko eBayn Kiinan linsseistä hyviä kokemuksia?-BMW M3 -09
-MB E320 Coupe -94
-MB E250 CGI -10
-Husqvarna R320 -14
Comment
-
-
Originally posted by Reeperbahn View PostTarvis vaihtaa E46 pre-fl coupeen ajovalojen lasit. Sedaniin näyttää olevan helppo homma, mutta en nyt selvää vastausta löytänyt saako coupeenkin yhtä helposti vaihdettua vain ovatko liimatut? Ja onko eBayn Kiinan linsseistä hyviä kokemuksia?E91 320D & E46 320D & E30 325iX & E61 525D
Comment
-
-
m43b19 jäähdytinnesteen merkkivalo
moro! nyt taas pukkasi uutta ongelmaa,eli laitoin uudet osat jäähdytysjärjestelmään. paisari,syyläri,paisarin korkki,vesipumppu,termostaatti.syttyi se jäähdytinnesteen merkkivalo vaikka nestettä on maximi määrä,noo,vaihdoin uuden anturin ei mitään vaikutusta asiaan,eipä kyllä nestettäkään tullu siitä reiästä mihin se anturi laitetaan. onko muilla ollut samantyyppistä vikaa?:think:think:think
Comment
-
-
keskuslukitus
kysellääs jos jollai olis imatran lähel vehkeet et vois kattoa saako ton keskuslukituksen toimii avaimesta....
ovesta toimii moitteetta mutta avaimesta ei reagoi millään tavalla mikään. patterissa on virtaa se on varmistettu.
oon myös koittanu parittaa uudestaan tuben videoitten avulla mutta tuloksetta,olis vaa kiva saaha toimimaan se niikun kuuluu..
autona 320d farkku 02....
Comment
-
-
Originally posted by mako84 View Postkysellääs jos jollai olis imatran lähel vehkeet et vois kattoa saako ton keskuslukituksen toimii avaimesta....
ovesta toimii moitteetta mutta avaimesta ei reagoi millään tavalla mikään. patterissa on virtaa se on varmistettu.
oon myös koittanu parittaa uudestaan tuben videoitten avulla mutta tuloksetta,olis vaa kiva saaha toimimaan se niikun kuuluu..
autona 320d farkku 02....
Comment
-
-
Originally posted by Sisäänajettu View PostMahtaako motonet myydä E46:seen (330i -02) jäähdytysnesteen taso anturia ? En meinannut millään löytää nettisivuilta... :think
Comment
-
-
Originally posted by MPV View PostOlisko johto poikki takaluukulta ja vastaanotin ei saa virtaa?
tai siis kontti aukee sielt takanta kuha se on ollu lämpösessä ja lasi aukee kylmässäkin moitteetta...
ja jos jollai olis kuvaa siitä boksista ja johdosta mihin pitäs sit virta tulla ni saa linkata/laittaa viestii kiitoksiaLast edited by mako84; 12-01-2019, 12:54.
Comment
-
Comment