Vois kyl harkita joskus tota BC, jos ei hylkää tota autoa. Tai miksei tulevaisuudenki autoille. Ei oo talvella ongelmia pakkasen kanssa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Madallus?
Collapse
X
-
Originally posted by jonsered92 View PostVois kyl harkita joskus tota BC, jos ei hylkää tota autoa. Tai miksei tulevaisuudenki autoille. Ei oo talvella ongelmia pakkasen kanssa?
Comment
-
-
Originally posted by jonsered92 View PostMillaiset renkaat sul o? Itellä lenson 18" 225/40/18 ja 255/35/18 ja mahtuu. Et lukua en muista vanteista mut edes 7,5" ja takana 9,5"
Comment
-
-
Pistetään nyt tähän joukon jatkoksi. Eli Touring M-Sport II tosiaan, inan saisi vielä olla matalammalla sekä edessä että takana, eli varmaan max 20mm voisi laskea kauttaaltaan. Mitäs hyviä ehdokkaita on, halpa hinta ei ole nyt se pääkriteeri, vaan saisivat kestää pitkään ja olla muutenkin oikeasti laadukkaat. Ei tarvitse olla säädettävä setti, ja samaan syssyyn voisi toki vaihtaa iskaritkin eteen ja taakse, eli plussaa jos löytyy ns. täysi paketti.Jotain H&R:ää, Weitecia yms. laadukkaampaa siis, mutta ei nyt ihan överiksikään tarvitse vetää, ei siis ehken coilovereita kuitenkaan. Ihan katukäyttöön tulisi, mutta pieni pintakovuus ei haittaa, siitä on jo kokemusta tuon Porsaan jäykän alustan kanssa riittämiin. Ehdotuksia?
E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Originally posted by Wespa View PostPistetään nyt tähän joukon jatkoksi. Eli Touring M-Sport II tosiaan, inan saisi vielä olla matalammalla sekä edessä että takana, eli varmaan max 20mm voisi laskea kauttaaltaan. Mitäs hyviä ehdokkaita on, halpa hinta ei ole nyt se pääkriteeri, vaan saisivat kestää pitkään ja olla muutenkin oikeasti laadukkaat. Ei tarvitse olla säädettävä setti, ja samaan syssyyn voisi toki vaihtaa iskaritkin eteen ja taakse, eli plussaa jos löytyy ns. täysi paketti.Jotain H&R:ää, Weitecia yms. laadukkaampaa siis, mutta ei nyt ihan överiksikään tarvitse vetää, ei siis ehken coilovereita kuitenkaan. Ihan katukäyttöön tulisi, mutta pieni pintakovuus ei haittaa, siitä on jo kokemusta tuon Porsaan jäykän alustan kanssa riittämiin. Ehdotuksia?
Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta
t: luft waffel
"Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"
Comment
-
-
Se helpottaa, kun tuskaansa jakaa, joten kysytääs täältä vielä vähän vinkkejä ja mielipiteitä asiaan.
Tarkoituksena siis tiputtaa autoa vain madallusjousien verran, joten vaihtoehtoina ovat pyörineet Eibach Pro-Kit ja H&R -madallusjousisarja. Kysyisinkin, että kumpaa näistä sarjoista suosittelisitte ja onko edelleen vielä näin, että aggressiivisempi ilme varmasti tulisi tuolla H&R:llä?
Törmäsin myös tuollaiseen ST-Suspension -madallusjousisarjaan, joka tiputtaisi 40/30 eli hieman enemmän kuin nuo aikaisemmat. Onko jollakin tietoa tästä sarjasta ja onko sen arvoinen, että alle kannattaisi laittaa?E91 318d -07
Ex:
E46 316i -99
Comment
-
-
Mulla on E46 330i sedan, jossa on Konin korkeus- ja jäykkyyssäädettävä alusta.
Vanteina on Rial Daytona Race:t.
Edessä 19x8,5" ET 40, jossa 225/35 r19 renkaat.
Takana 19x10" ET 35, jossa 265/30 r19 renkaat.
Et luvuista en ole aivan varma, mutta näin myyjä sanoi silloin kun ostin.
Mulla on ollut tuo alustasarja jo vuosia kiinni, mutta takana on M-sportin jouset.
Jos laitan Konin jouset taakse ja säädän korkeuden maksimiin, niin kun tunkin laskee alas niin rengas osuu suoraan kaariin vaikka kukaan ei edes olisi auton sisällä.
Kaaret on levitetty, sen verran mitä niitä nyt pysty levittämään ilman uudelleen maalaamista.
Tosiaan M-sportin jousilla korkeus on ihan ok, mutta silti osuu rengas kaariin jos takana on joku.
Oon joutunut käyttämään niitä sellasia (laittomia) kumipaloja jousen välissä, että se ei painu pohjaan. Ei tuo sinäänsä itseä haittaa, koska ne on aina pysynyt paikoillaan, mutta olisi tuo nyt kiva saada sellaiseksi niin kuin sen kuuluisi olla.
Olisko ehdottaa jotain jäykempää jousta M-sportin tilalle? Pitää koittaa myös säätää sitä iskarin jäykkyyttä.
Edit: Vai onko jousella edes tässä tapauksessa niin merkitystä tuon jäykkyyden kannalta?
Comment
-
-
Originally posted by |makke View PostOlisko ehdottaa jotain jäykempää jousta M-sportin tilalle? Pitää koittaa myös säätää sitä iskarin jäykkyyttä.
Edit: Vai onko jousella edes tässä tapauksessa niin merkitystä tuon jäykkyyden kannalta?
Comment
-
-
Originally posted by Juu50 View PostJousihan sen jäykkyyden sinne määrittää, mamasanilta löytyy laaja valikoima bc racingin vaihtojousia, eri pituisia sekä jäykkyisiä.
Enempää ei oikein sais takapää tippua.Last edited by |makke; 21-04-2016, 17:06.
Comment
-
-
Jousia
Morjesta! Sellasta rupesin kyselemään e46 330 coupesta, siinä on tällä hetkellä m-sportin alusta ja keulaa tarvis tiputtaa semmone ~15-25mm. meinasin pelkät madallus jouset vaihtaa kun bilsteinin iskarit löytyy jo. Paljonko m-sportin alusta on vakiota matalampi?? ja perä ei saisi tippua milliäkään ja pitäis saada jäykemmäksi. mielipiteitä kannattaako ostaa kyseiset jouset http://shop.mamasan.fi/product/show/...ortline-jouset
Saa laittaa jousi ehdotuksia
Comment
-
-
Originally posted by Vilpur View PostMorjesta! Sellasta rupesin kyselemään e46 330 coupesta, siinä on tällä hetkellä m-sportin alusta ja keulaa tarvis tiputtaa semmone ~15-25mm. meinasin pelkät madallus jouset vaihtaa kun bilsteinin iskarit löytyy jo. Paljonko m-sportin alusta on vakiota matalampi?? ja perä ei saisi tippua milliäkään ja pitäis saada jäykemmäksi. mielipiteitä kannattaako ostaa kyseiset jouset http://shop.mamasan.fi/product/show/...ortline-jouset
Saa laittaa jousi ehdotuksia
http://www.ebay.de/itm/High-performa...IAAOSwaA5Wjohb
Mulla oli joskus tommoset H&R madallusjousien kanssa. Noi jousilautaset madalsivat sen luvatun puoltoista-kaks senttiä.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Masander View PostLaita madaltavat jousilautaset eteen?
http://www.ebay.de/itm/High-performa...IAAOSwaA5Wjohb
Mulla oli joskus tommoset H&R madallusjousien kanssa. Noi jousilautaset madalsivat sen luvatun puoltoista-kaks senttiä.
Comment
-
Comment