Mites noussa ta tekniksissä on se ohjuri härdelli? Pitääjö sitä hioo pienemmäks vai miten?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Madallus?
Collapse
X
-
Originally posted by Jygga View Post^Oranssit iskarit?
Mulla on ollut vajaan vuoden STR.T kitti H&R jousilla alla eikä valittamista.
En sitten tiedä mihin olet tottunut. Mitä laitoit Konien tilalle jos oli kerran surkeat? :think
Edessä minullakin Konin STR iskarit pelaa hyvin, siellä on nytkin sellaiset.F33 435d Mineral-grau metallic
K40 K1200s sondermodell
Comment
-
-
Originally posted by |makke View PostLuin tämän koko threadin läpi, kun uusia takajousia etsin.
Mulla on Konin korkeus- ja jäykkyyssäädettävä yellow sport alustasarja kiinni. Takana on ollut Konin iskarit ja M-sportin jouset 7 vuotta (60 tkm).
Otin nyt takaiskarit irti, kun ajattelin säätää jäykemmäksi ja toinen on näköjään ihan finaalissa. Itse jäykkyydensäätö toimii, eli mitä jäykempi niin sitä jäykempi se on, mutta kun iskarin painaa pohjaan niin se ei palaudu muuta kuin vetämällä, ihan sama onko säätö jäykässä vai löysässä.
Nyt tarvitsen siis uudet taka-iskarit ja takajouset.
Takana on 265/30r19 rengastus 10" leveellä vanteella. ET35 ja kaaret on levitetty. Silti aina on raapinut noilla konin iskareilla ja M-sportin jousilla.
Mamasanilta saa noita BC Racingin vaihtojousia, mutta ei mulla ole hajuakaan mikä noista vastais suunnilleen M-sport-jousien madallusta, mutta olisivat jäykemmät. Tilaanko jotkut tuollaiset vai jotkut muut?
Ja mitä takaiskareita suosittelisitte? Noi Konin sportit on aika hintavia, STR:ää saisi halvemmalla. Ei toki ole jäykkyyssäädettävät. Kai se olisi hyvä että olisi saman merkkiset iskarit myös takana? Etupää on ok, siihen ei tarvitse koskea.
Auttakaa miestä hädässä
Comment
-
-
Originally posted by MRX View PostKellään kertoo kokemusta nuista etuiskarin säädettävistä yläpäistä? Pitäs semmoset ostaa niin sais alustan muutoskatastettua, ei pysyny keulan camberit sallituissa rajoissa
Comment
-
-
Originally posted by inno.o View PostOnko kiinnitys reikiä jo viilattu? Niin saa ainakin hieman yläpäätä säädettyä. Ja samalla se ohjuritappi pois, mikäli se vielä siellä on.Last edited by MRX; 21-05-2016, 14:53.
Comment
-
-
Originally posted by |makke View PostKai täällä nyt joku tietää mitkä jouset tiputtaisivat saman verran kuin M-sport jouset, mutta olisivat jäykemmät? Pitäs laittaa tilaukseen mutta kun ei tiedä mitä ostaa
Tai tämmöisten "jousispacerien" kanssa toki saisi jäykempää jousta alle: http://www.kwsuspensions.net/st-spri...0mm-44093.html
Mutta en ole mitään käyttökokemuksia tuollaisista kuullut...E46 328ci
Comment
-
-
Originally posted by Amigo View PostEi taida pahemmin sellaisia jousia olla. Jos jäykkyyttä haluat niin jäykemmät iskarit, esim. bilsteinit voisivat olla vaihtoehto?
Tai tämmöisten "jousispacerien" kanssa toki saisi jäykempää jousta alle: http://www.kwsuspensions.net/st-spri...0mm-44093.html
Mutta en ole mitään käyttökokemuksia tuollaisista kuullut...
Luulis et en oo ainut jolla on tuon kokoiset vanteet ja madallettu takapää
Koni Sport + M-sport jouset:
Miten noi H&R, Eibach sun muut ovat jäykkyydeltään verrattuna M-sporttiin?
Mamasanillahan noita vaihtojousia on, mutta ei hajuakaan minkä pituset ja jäykkyyksiset tilaisi, kun eivät tiedä itsekkään.
Comment
-
-
Tuli tilattua AP:n madallus jouset 40/20 madalluksella (FS20-048), tarkoitus oli pysyä msportin perä korkeudessa mutta tippu kyllä roppakaupalla alespäin.
Vaihdoin vasta taakse kun toinen takajousi oli poikki, eteen pitäs vielä vaihtaa mutta jos tuo perse ei tuosta nouse niin tarvii kyllä harkita orkkis jousien vaihtoa paikoilleenF11 525 3.0 -10
Ex E46 330d Touring -00
Ex 316/325 '85
Comment
-
Comment