Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Madallus?
Collapse
X
-
Ei niitä esim katsuri huomaa varmaa puolessa tapauksista, eikä sitä välttämätttä itekkään huomaa ennenkuin puhaltelee ja rapsuttelee paskat pois sieltä alapäästä. Ajo-ominaisuuksissa tuskin eroa on.
-
-
Jännä juttu. Mulla on vieläkin samat jouset takana, kun viis vuotta sitte ostaessani auton. Miten pitkään lie olleet sitä ennen jo.
:think
Leave a comment:
-
-
Ei ole itellä kokemusta että h&r tai eibachin jouset katkeis..
Isän autoon ei kuitenkaan madallusta voi laittaa, uus pari oem jousia vaan..
Katotaan kauanko kestävät.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Antti O View PostOn kyllä jännä ilmiö tuo e46 takajousien katkeilu.
Tossa yhdestä e46 mitä tänään tutkin, ei siis oma.
Tohon lähtee jo kolmannet takajouset..
Just sama kohta eli pari kiehkuraa katkeaa pois, renkaan puolelta poikki ja tolleen vinosti... Mitenköhän on mahdollista tosiaan kun aina näyttää samasta kohti menevän...
Onko samaa ongelmaa ilmennyt muilla kuin orkkisjousilla..?
Onko siis insinöörit saksassa tehneet suunnittelussa mokan; tuskin materiaalivirhe kuitenkaan aina samaan kohtaan sattusi..?
H&R jousissa on kyllä paljon tiheämpi tuo jousen loppuosa... :think
Leave a comment:
-
-
En muista olenko tänne kirjoittanut kokemuksia tuosta e46 h&r comfort kitistä. Aiemmin olin sitä mieltä että ompa epäonnistunut alusta kun niin pintakova että meinaa montuissa pudota leekot suusta. Sen jälkeen kun powerflexit heitti mäkeen ja laittoi kumiset tilalle on tuo alustakin alkanut toimimaan järkevästi. Mutkapätkiä kun ajelee, saisi toki jäykkyyttä olla kaarteissa hieman enempi, ehkä se cup kit ois ollut hieman siihen parempi. Toki normaalissa arkiajossa, varsinkin täällä idässä kun tiet on kun perunapeltoa niin tuo comfort kit toimii hyvin ja ottaa heitot pehmeästi. 17" pyörien kanssa ainaskin varsin suositeltava jos haluaa mukavaa kyytiä ja hyvää ajettavuutta, jos haluaa enempi mikroauton kannattaa katsoa suosiolla jotain toista alustaa.
-35/15mm alustassa on se hieno juttu kun sisäänjoustovaraa on reilusti, mutkapätkilläkään ei tarvitse ihan pieniä pomppuja varoa voi laskea aika rennosti menemään. Ajaa kun normaalilla autolla. Harvemmin madalletut siihen pystyy.
Leave a comment:
-
-
On kyllä jännä ilmiö tuo e46 takajousien katkeilu.
Tossa yhdestä e46 mitä tänään tutkin, ei siis oma.
Tohon lähtee jo kolmannet takajouset..
Leave a comment:
-
-
Tilasin ebay:n kautta tuon oman str.t kitin, 430€ toimitettuna ja tuli 10:ssä päivässä; ei mitään järkeä tilata Suomesta...
nex_motorsport oli myyjän nimi, voin suositella. Ei yllätyksiä ja tuv-todistuksetkin tuli matkassa.
Tuossa vielä linkki vastaavaan satsiin, helpoiten löytää omaan kaaraan sopivan kun etsii oikeanlaisen sarjan tuotekoodin konin sivuilta ja sitten laittaa ebay:n hakuun sen.
Tähän asti vain positiivista sanottavaa tuosta sarjasta, satsi on nyt alla mutta en oikein paljon ole päässyt ajelemaan kun piti tilata vielä eteen tukivarret saksasta kun oli jäänyt huomaamatta pallonivelien väljyys.
Kunhan ne saa niin pyöränsuuntaukseen mars ja päivitellään tilannetta sitten.
Mitäsattuu kulmilla ja väljillä raidetangoilla ja alapalloilla ajetun ~50km perusteella sanoisin että varsin hyvä ajettava, ihan sopivasti jämäköityi tuntuma olematta mikään kivireki kuitenkaan.
Korkeuskin varmaan vielä vähän muuttuu kun asettuu kunnolla mutta keulasta sanoisin että melko makumoilleen, perästä olisi voinut ehkä olla alempana. Vähän arvioin pieleen perän madalluksen kun orkkisalustasta oli ollut toinen takajousikin poikki...
Ei mikään stancepeli todellakaan tuolla tule mutta käyttikseenLast edited by Jygga; 05-07-2015, 13:54.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jygga View PostSamaa tuumasin tuolla yleistopikissa.
Itse laittaisin m-sportit joka tapauksessa
Varaston perällä odottaisi nyt Koni str.t alustapaketti 35/20 madalluksella plus puslia, palloniveliä, iskarin yläpäät, raidetangot ja ohjausakselin kuminivel.
Täytyy kirjoitella kokemuksia aikanaan kunhan on paikoillaan ja ajellut tovin, kovin huonosti itse ainakin löysin niitä kun harkitsin mitä ostaisin.
Leave a comment:
-
-
Tuli tuossa tilattua KW:n Street Comfort sarja omaan 320cd:hen, kun saksassa ja suomessakin myytiin eioota Konin Sport kitille ja toimitusajoiksi lupailtiin 5-6 viikkoa.
Itsellä ei mitään aikaisempia kokemuksia coilisarjoista niin kysynpä tässä, että tuleeko noissa kaikki tarvittava tilpehööri mukana eli pohjaanlyöntikumit ja pölysuojat vai tarvitseeko ne tilata itse uudet tai muokata sopivat vakio-osista.
Se myös askarruttaa, että tarviiko tuo setti lyhyemmät vakaajan niveltangot aka. koiranluut vai meneekö vakiot?
Leave a comment:
-
-
Voikohan jom blueline coilisetistä ottaa edestä apujouset pois, ilman että tulee mitään onkelmia ajamisen tai muunkaan suhteen? Ongelmana kun on semmonen että coilin säätöpotikka ottaa vanteen reunaan kiini ilman leveitä spacereita.. Säätäähän vois ylemmäskin säätöprikkaa apujousen ollessa paikallaan ja tällöin ei vanne ottaisi kiini siihen, mutta auto jää keulimaanNoissahan on tolpan alapäässäkin säätö joten apujousi kun olisi pois niin vois sitä säätämällä hakea oikean korkeuden..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Nikke- View PostAina paremmin ne lyhyemmät iskarit toimii kun madalletaan
Itse laittaisin m-sportit joka tapauksessa
Varaston perällä odottaisi nyt Koni str.t alustapaketti 35/20 madalluksella plus puslia, palloniveliä, iskarin yläpäät, raidetangot ja ohjausakselin kuminivel.
Täytyy kirjoitella kokemuksia aikanaan kunhan on paikoillaan ja ajellut tovin, kovin huonosti itse ainakin löysin niitä kun harkitsin mitä ostaisin.Last edited by Jygga; 15-06-2015, 22:39.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kepeksi View PostSaatettiin käsitellä täsä samaa asiaa ketjussa mutta ei osunut silmään tai sitten en tutkinut tarpeeksi tarkkaavaisesti ketjua. Eibachin pro kit 35/20 asentu tänään puoleksi vakioalustalla olevaan e46 tourinkiin. Siitä syystä vaan puoleksi että toisella puolellapa olikin pumppu tullut tiensä päähän. Huomenna siis pumppu ostoksille ja molemmin puolin homma uusiksi. Tuli mieleen vaan että mennäänkö ihan vakiopumpulla vai onko joku laittanut jousimadalluksen jälkeen lyhempiä M-sport pumppuja ja onko se edes mahdollista/missään nimessä suositeltavaa? :think:think
Mutta nuin lievällä madalluksella vielä toimii vakiotkin hyvin.
Tosin jos tuosta vielä joskus meinaat laskea olis suotavaa vaihtaa lyhyemmät..
Leave a comment:
-
-
Saatettiin käsitellä täsä samaa asiaa ketjussa mutta ei osunut silmään tai sitten en tutkinut tarpeeksi tarkkaavaisesti ketjua. Eibachin pro kit 35/20 asentu tänään puoleksi vakioalustalla olevaan e46 tourinkiin. Siitä syystä vaan puoleksi että toisella puolellapa olikin pumppu tullut tiensä päähän. Huomenna siis pumppu ostoksille ja molemmin puolin homma uusiksi. Tuli mieleen vaan että mennäänkö ihan vakiopumpulla vai onko joku laittanut jousimadalluksen jälkeen lyhempiä M-sport pumppuja ja onko se edes mahdollista/missään nimessä suositeltavaa? :think:think
Leave a comment:
-
Leave a comment: