Noihin kaikkiin kysymyksiin taitaa jo löytyä vastaus tästä viestiketjusta. Kiinteän hommaamisessa varmaan riippuu kuinka paljon haluat madaltaa. Jos haluat jotain NokiLekan kuvien kaltaista, niin unohda tuo. Jos jotain originaali m-sportin korkuista, niin tuo voi toimia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Madallus?
Collapse
X
-
Muutaman alustasarjan olen tilannut myös täältä.
http://fahrwerkebilliger.de/
Tuntuu toimivan, mutta ebaysta varmaan löytää kaikista poljetuimman hinnan.
Comment
-
-
Moro taas, vaikeudet jatkuu. Oon päättäny ostaa einbachi sarja. Mietinnässä vaa, että pitäskö olla kiintee vai säädettävä alusta.
Vaihtoehdot lähinnä Eibach Prostreet-S tai Einbach B12 Sportline
Itse ottaisin mielummin kiinteän, mutta syystä tai toisesta matalin kiinteä alustasarja jonka eibachilta saa on 35/15, enkä oo iha varma oisko tä riittävä. Sit taas Prostreetissä perän saa korkeimmillaan -40mm mikä kuullostaa mun korvassa hyvin paljolta.
Oisko kellää lukijalla mahdollisesti jompaa kumpaa alustaa autossa, ni ois kiva nähä vähä kuvia, että mil korkeuksil oikeesti liikutaa.
Kiitos etukäteen.
Comment
-
-
Originally posted by jesulapio View PostMoro taas, vaikeudet jatkuu. Oon päättäny ostaa einbachi sarja. Mietinnässä vaa, että pitäskö olla kiintee vai säädettävä alusta.
Itse ottaisin mielummin kiinteän, mutta syystä tai toisesta matalin kiinteä alustasarja jonka eibachilta saa on 35/15, enkä oo iha varma oisko tä riittävä. Sit taas Prostreetissä perän saa korkeimmillaan -40mm mikä kuullostaa mun korvassa hyvin paljolta.
Oisko kellää lukijalla mahdollisesti jompaa kumpaa alustaa autossa, ni ois kiva nähä vähä kuvia, että mil korkeuksil oikeesti liikutaa.
Kiitos etukäteen."I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Joo tein sen mikä ois pitäny heti tehä eli luin nää kaikki forumi viestit, nyt toivottavasti fiksumpiTulin sellasee tuloksee, et vois ostaa pelkät madaltavat jouset. Totesin vaa ku varusteluetteloa luin, että autossa on "sports suspension settings" eli sportti alusta pitäs olla. Alusta on vaa nii löysä, että varmaa iha lopussa toi alusta, ni typerää varmaa ostaa pelkkiä jousia.
Ton CupKiti 55/35 todnäk meen saksasta tilamaa. Sen verra ostettu ja kehuttu, ettei ainakaa voi vikaa mennä. Liian laiska säätämää kuitekaa alustaa, ni fiksumpaa ostaa kiinteä. Siinä ilmeisesti muuteki lähes samat iskarit ku msportissa, näin oon ainaki itselle antanut kertoa.
Kiitos pojille avusta, taisin vihdoi päästä tosta eibach möröstäkijoteki kummitteli että ois pakko ostaa se.
Korjatkaa myös tää väite jos oon väärässä. CupKit sopii sedanille kuten myös coupelle, eli ku se pudottaa sen 55/35 niin todellisuudessa coupelle se on 35/15, ja kun eibachin alustasarjat, jotka sopii ainoastaan coupeeseen sanoo 35/15, niin ne todellisuudessa pudottaa sen 35/15 ? Eli näin ollen cup-kit ja eibach madaltaisi saman verran?Last edited by jesulapio; 05-04-2013, 03:42.
Comment
-
-
e46 sedan alustaa
kallistumassa bc racingin tuotteisiin.. niin mitenkäs tuo katsastus kun PITÄISI olla se mallikohtainen tyypihyväksyntä, vai olenko ihan väärässä?
ja onko muilla kokemusta tuosta merkistä, vaikuttaa ainakin laadukkaalta ja esim. korkeussäätö ja jousen esijännitys erikseen. kiitos jo etukäteen!
Comment
-
-
Originally posted by nevari View Postkallistumassa bc racingin tuotteisiin.. niin mitenkäs tuo katsastus kun PITÄISI olla se mallikohtainen tyypihyväksyntä, vai olenko ihan väärässä?
ja onko muilla kokemusta tuosta merkistä, vaikuttaa ainakin laadukkaalta ja esim. korkeussäätö ja jousen esijännitys erikseen. kiitos jo etukäteen!Last edited by JMTN; 06-04-2013, 14:53.BMW e91 320d -08
ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm
ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm
ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...
Comment
-
-
-
Originally posted by jesulapio View PostMoro taas, vaikeudet jatkuu. Oon päättäny ostaa einbachi sarja. Mietinnässä vaa, että pitäskö olla kiintee vai säädettävä alusta.
Kiitos etukäteen.
Tossa on h&r 35/15..
F30 320d
F30 320i
E46 320i
E36 325i
E30 316
Comment
-
-
Kiitos etukäteen.
Tässä pari kuvaa Pro Street S:stä:
Tuossa ensimmäisessä korkeussäädössä:
Takana olisi vielä hieman säätövaraa alaspäin (1-2 cm), edessä ei kovin paljoa, jos pysytään valmistajan antamassa minimimitassa kaaren reunasta pyöränkeskiöön. Kierrettä riittäisi kuitenkin vielä jonkun matkaa.
Nostin perää tuosta ensimmäisestä asetuksesta aavistuksen ylöspäin, ja nyt on ollut tuollainen:
Korkeudet navasta kaareen ovat:
Etu: 325 mm
Taka 320 mm
Tässä vielä linkki Showroom-topicciin:
Last edited by Markus; 06-04-2013, 18:07.
Comment
-
-
Originally posted by nevari View Postmihin asti alkuperäiset pyöränkulmien säädöt riittää, eli milloin aletaan vaihtaa koiranluita jne jotta saa kulmat kohdalleen.. kiitosJoensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
E36 318is class II, e30 turpo
Comment
-
-
Originally posted by nevari View Postniin, siis tietenkin alatukivarret
mutta kuinka pieleen kulmat menee vaikka -40mm, varmaan takapäähän joutuu tukivarret vaihtaan? tarkoitus siis tietää jos tuon alustasarjan tilaa nii tilaa muutkin osat samallaEi tarvi tolla madalluksella mitään muuta... pyöränkulmat voi sit käydä säädättää ku on madaltanu... eikä välttämättä ees tarvi.. leveet kumit syö vaa vähän enemmän sisäpuolelta.
F30 320d
F30 320i
E46 320i
E36 325i
E30 316
Comment
-
-
Originally posted by riuska View PostEi tarvi tolla madalluksella mitään muuta... pyöränkulmat voi sit käydä säädättää ku on madaltanu... eikä välttämättä ees tarvi.. leveet kumit syö vaa vähän enemmän sisäpuolelta.
"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
Comment