Kysymys kuuluu että kumpaa suosittelette enemmän. H&R on näyttänyt täällä saavan ylipäätäänkin kehuja mutta toisaalta Konikin on legenda ja sen paketissa on H&R jouset. Hintaeroakin on kyseisessä lafkassa vain 40 euroa.:think
Itsellä oli vanhassa 330Ci HR cup kit, ja ei pahaa sanottavaa. Tossa viellä kuva miten "istuu".
E60 535dA M-Sport 350hp / 690nm Tällä mennään
- ex E46 330iA M-sport 2003 -
- ex E60 530iA M-sport 2007 -
- ex E90 325i 2006 -
- ex E46 330ci M-sport 2001 -
Kuvassa ainakin näyttää hyvältä. Olikos sulla 55/35 vai 35/20 madallus?
BMW e30 320I Coupe -85 Alpinweiss BMW e46 320I Sedan -03 M-Sport Schwarz II EX-BMW e46 316I Sedan -05 Mysticblau metallic EX-BMW e46 328I Sedan -98 Cosmosschwarz metallic EX-BMW e36 318I Sedan -97 Dunkelblau EX-BMW e36 318IS Sedan -93 Calypsorot metallic
En jaksa koko threadia lukea lävitse joten kysellään tässä. Pitääkö hommata lyhyemmät koiranluut eteen jos madaltaa reilusti. Käykö jostain muusta autosta vai myydäänkö noita valmiita settejä?
En jaksa koko threadia lukea lävitse joten kysellään tässä. Pitääkö hommata lyhyemmät koiranluut eteen jos madaltaa reilusti. Käykö jostain muusta autosta vai myydäänkö noita valmiita settejä?
Coilit jos laitat, tarvitset lyhyemmät koiranluut.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Tilasin omaan kippoon muutama vuosi sitten säädettävät V-MAXX merkkiset koiranluut jotka makso ~30€ ja nyt olis uus alusta tulossa niin samalla nuo voisi päivittää mielellään säädeltäviin. Onko jotain hyväksi todettuja muuta kuin tuo V-MAXX?
EDIT: niin siis noita V-MAXX:a ei enään saa ku ulkomailta.
Mitkä etujouset m-sport iskareiden kaveriksi tourinkiin? :think Mistä saa pelkkiä H&R 55mm etujousia tuohon malliin tai vastaavalla madalluksella?
Mulla on h/r -35mm 330d toukassa kiinni,madalsi n.20mm m-sportista.
ja ebay:stä ainakin löytyy pelkkiä etujousia.
jos -55mm meinaat vielä vakio m-sport iskareihin niin voi aika pian puklata mehut pihalle
Takapäähän kun asentelee coiloverit niin tuleeko korkeudensäätöpalikka jousen alle tukivartta vasten vai jousen päälle vasten koria? Vai onko tällä mitään väliä? :think
Tilasin itse maanantaina ko. putkkista nuo koiranluut ja tänään tuli postista ja nyt ovat auton alla ja taas mennää hetki ilman kolinoita. Mutta suosittelen paikkaa!
Itellä sanoi sitten oikea takajousi itsensä irti. Kyseessä 2004 E46 325 CiA cabrio (facelift). Alla ilmeisesti Eibachin madaltavat jouset.
Onko kellään tiedossa mikä on moisessa autossa vakiomitta akselista kaareen? Rekkarissa maininta, että madallettuna akselista kaareen mitta n. 300 mm (tällä hetkellä tietenkin alle sen). Onkohan -40 mm ja -20-25 mm jouset kyseessä?
Takapäähän kun asentelee coiloverit niin tuleeko korkeudensäätöpalikka jousen alle tukivartta vasten vai jousen päälle vasten koria? Vai onko tällä mitään väliä? :think
Comment