Tohon alusta kysymykseen ihan ekana että mihin käyttöön auto pääasiassa tulee ?
Kyllähän coilover sarjoissa on hyvät säätömahdollisuudet, joka tuo näyttävyyttä ja saa "hioa" ajo-ominaisuuksia tarkemmin.. Bc racingilla taitaa saada vielä tilausta tehdessä valita jousi jäykyydet mikäli haluaa vähän jämäkämpää jousta.. Ja hinta pysyy kohtuullisena mikäli ns kiinasarjasta puhutaan..
Ja vieläpä ihan kuultuja kokemuksia bc racingista, että radalla ihan kunnon käytössäkin pelittänyt todella hyvin. Katukäytössä myöskin luonnollisesti, varaosia saatavilla kohtuu hyvin ja helposti.
Oma mielipide onkin vähän coiloverien suuntaan, en itse jaksais sekotella tolppia ja jousia kun nykyään on mahdollista hioa nuo coilitkin haluamillaan spekseillä. Toki jos merkki osilla aletaan puljailemaan niin hinta voi tulla kysymykseen sitten.
Kannattaa miettiä jousijäykkyyksiä ja säätöjä jos polypuslat. Meinaan pintakova alusta noilla puslilla, kivireki taattu ja renkaiden äänet hyttiin kasvaa melkoisesti.
Omalla kokemuksella (tosin enemmän ratakäyttöä suunniteltu) Polypuslat, rata alusta, vakaajat yms alustan hilppeet vaihdettu ns "jämäkämpiin" niin maantiellä ajo... Tyyny perseen alla ja korvatulpat ei ollenkaan liioiteltua
Kyllä vähän perseestä on kun vedät 45 asteen kulmassa katukivetyksen yli ni toinen takarengas ilmassa
Se on ihan mistä tykkää
Kyllähän coilover sarjoissa on hyvät säätömahdollisuudet, joka tuo näyttävyyttä ja saa "hioa" ajo-ominaisuuksia tarkemmin.. Bc racingilla taitaa saada vielä tilausta tehdessä valita jousi jäykyydet mikäli haluaa vähän jämäkämpää jousta.. Ja hinta pysyy kohtuullisena mikäli ns kiinasarjasta puhutaan..
Ja vieläpä ihan kuultuja kokemuksia bc racingista, että radalla ihan kunnon käytössäkin pelittänyt todella hyvin. Katukäytössä myöskin luonnollisesti, varaosia saatavilla kohtuu hyvin ja helposti.
Oma mielipide onkin vähän coiloverien suuntaan, en itse jaksais sekotella tolppia ja jousia kun nykyään on mahdollista hioa nuo coilitkin haluamillaan spekseillä. Toki jos merkki osilla aletaan puljailemaan niin hinta voi tulla kysymykseen sitten.
Kannattaa miettiä jousijäykkyyksiä ja säätöjä jos polypuslat. Meinaan pintakova alusta noilla puslilla, kivireki taattu ja renkaiden äänet hyttiin kasvaa melkoisesti.
Omalla kokemuksella (tosin enemmän ratakäyttöä suunniteltu) Polypuslat, rata alusta, vakaajat yms alustan hilppeet vaihdettu ns "jämäkämpiin" niin maantiellä ajo... Tyyny perseen alla ja korvatulpat ei ollenkaan liioiteltua
Kyllä vähän perseestä on kun vedät 45 asteen kulmassa katukivetyksen yli ni toinen takarengas ilmassa
Se on ihan mistä tykkää
Comment