Aivan, eli sitte se pitää tehdä juurikin niin ku aikasemmin sanoit. Sillon pitäis leimakin tulla. Eipä kai autosta tarvii edes valoja pois päältä saada. Harvemmin tulee kuitenkin varjostettua pahiksia pimeellä metsätiellä.
Päiväajovalojen kanssa ei tartte palaa parkit. Ajovalot ja päiväajovalot on kaks eri asiaa. Ajovalojen kanssa myös parkit syttyy, jolloin enkelit sitte sammuu, joten siitä se ei tuu leima jäämään kiinni.
Aattelin eka kytkee ne parkeiksi(normaalisti), mutta kattelin tossa ku Rukalle ajeltii uusia bemuja, joita vastaan tuli ja niissähän on enkelit päiväajovaloina ja keksin, että saishan semmoset omaankin helposti vieläpä valosensorilla varustettuna.
En oo tarkemmin miettiny et mitkä. Jotkut mitkä taatusti näkyy päivisin, ettei jää leima siitä kiinni myöskään.
Mietin vaan että kun autossa on ollut parkit niin niitten pitää myös toimia.
Uusissa se on vähän eriasia kun päiväajovalot tulee tehtaalta jolloin umpiossa ei ole parkkeja.
Mutta jos siis pidät sekä enkelit ja parkit niin eihän siinä sitten pitäis mitään ongelmaa tulla.
Jotenkin tuntuu aika räpeltämiseltä tuo sun idea, ei pahalla siis eikä vittuilua.
Laita/kytke Predator Orion V2 LED Angel Eyes with Remote vaan suoraan parkkeihin kiinni niin toimii kuten pitääkin, helppo asentaa ja ovat kirkkaat.
Tullut näköjään Night Controller (Orion V2 Opaque) noihin! Can be wired as DRL (daytime running lights)
Täytyy käydä kyselemässä mitä katsastusinssi nyt meinailee tosta ideasta. Jos meinaa että tulee leimaa niin kytken ne palamaan aina ja sitten releellä katkasen niiltä virran kun ajovalot syttyy. Vois ajella laillisesti pelkät enkelit päällä.
En tiiä voi olla jonkun mielest toki räpeltämistä, mut mun mielestä toi on aika yksinkertanen temppu loppujen lopuks. Henkilökohtasesti en tykkää niin hirveesti siitä lookista jossa palaa sekä enkelit että ajovalot, niin en haluis parkkien rinnalle niitä laittaa. Tykkään siitä uudesta tyylistä, että palaa pelkät enkelit tai sitten parkit+ajovalot.
Orionit houkuttaa, varmaan kirkkaimmat mitä oon tähän mennes löytäny. Ja sit niille saa ton remote-toiminnon eli vissiin heräte sisävaloista? Ja ilmeisesti jonkunlainen DRL-"hyväksyntä" jossainpäin maailmaa.
Itsellä on e46:sessa SMD ledi angel eyessit parkkien rinnalla. Onko niitä mahdollista saada palamaan siten, että A asennossa takavalot ja parkit palavat päivällä ja kun tulee pimeää niin xenonit syttyisivät myös? :think
Eiköhän tuo koodaamalla onnistu.
Itselläni taitaa olla just noin, tosin parkit on kokonaan pois ja umniza predatorit hoitaa parkkien virkaa.
Eli A-asennossa enkelit ja takavalot, tunnelissa syttyy sitten xenonit mutta en tiedä sammuvatko sitten kun tulee tunnelista ulos.
Itse en tosin harrasta A-asentoa.
en nyt nopeesti löytänyt googlettamalla mutta kuinka iso homma on m3 takapuskurin modaamisessa että saa meneen järkevästi normi cabriin kiinni ? ilmeisesti muutaman sentin joutuu "kaventamaan". ois tossa maalaamo käytössä ja puskurikin edullisesti saatavilla. linkkiä voi laittaa jos sattuu olemaan aiheesta valmista juttua.
Moro äijät Mistä saisi xenonin sytyttimen inhimilliseen hintaan?? Nyt kun näyttää siltä että tarvisin sellaisen ja hinnaksi sanottiin 470€ Onko muut joutunu niitä uusimaan ja mitä on maksaneet?
Eiköhän tuo koodaamalla onnistu.
Itselläni taitaa olla just noin, tosin parkit on kokonaan pois ja umniza predatorit hoitaa parkkien virkaa.
Eli A-asennossa enkelit ja takavalot, tunnelissa syttyy sitten xenonit mutta en tiedä sammuvatko sitten kun tulee tunnelista ulos.
Itse en tosin harrasta A-asentoa.
Siis sulla palaa jotain siinä A-asennossa päivisinkin? Mulla ei pala mikään valo sillon.
Moro äijät Mistä saisi xenonin sytyttimen inhimilliseen hintaan?? Nyt kun näyttää siltä että tarvisin sellaisen ja hinnaksi sanottiin 470€ Onko muut joutunu niitä uusimaan ja mitä on maksaneet?
Vaikkapa mistä tahansa varaosaliikkeestä? Bosch nro. 1 307 329 023.
Löytyy maahantuojalta hyllystä...
Loppuasiakkaan hinta riippuu varmaan aika paljon myyjäliikkeestä.
Siis sulla palaa jotain siinä A-asennossa päivisinkin? Mulla ei pala mikään valo sillon.
Muistaakseni takavalot ja parkit, tunnelissa syttyy sitten ajovalot enkä tiedä sammuuko ne kun tulee ulos tunnelista vai sitten vasta kun sammuttaa auton.
Katon vielä huomenna kun nyt voi olla että sekoitan toiseen autoon.
Mulla on takana nuo Racen myymät D2 tukivarret, ovat olleet hyvä hankinta madallettuun autoon. Loppui renkaiden sisäsyrjien kuluminen kun sai camberit kuntoon ja nyt menikin jo renkailla pari kesää ja takarenkailla ajaa vielä yhden kesän.
Asennus onkin sitten toinen juttu
Mitäs tuossa asennuksessa sitten on? Kyseessä siis varmaankin taka-akseliston ylätukivarsi, jossa sitten säätöä.
Tässä tapauksessa täytynee varmaan kaaria rullata. Kun tuppaa tuo 235/35/17 10"/ET 20(?) setti jo hieman tolla reippaalla madalluksella raapasemaan kaareen kiinni.
Powerflexit sinne taka-akselistoon ni loppuu se vetelykin
Minkähänlaisen vastusviritelmät tartteisin smd-ledienkeleiden kaveriksi, että ei vilkut syttyisi palamaan? Tällä hetkellä roikkuu kusiparkit konetilassa josta ryöstelty hieman virtaa ;D (ei näin)
Saako koodattua vilkut vilkahtamaan kun kaukosäätimestä avaa ovet?
Entä saako takaikkunat menemään kiinni "one touch"?
Ja sitten ku kaikki ikkunat aukee ku painaa kaukosäätimen "open" nappia pohjassa, mutta "close"-nappia pohjassa pitämällä vaan etuikkunat menee kiinni niin saako takaikkunatkin koodattua menemään kiinni?
Minkähänlaisen vastusviritelmät tartteisin smd-ledienkeleiden kaveriksi, että ei vilkut syttyisi palamaan? Tällä hetkellä roikkuu kusiparkit konetilassa josta ryöstelty hieman virtaa ;D (ei näin)
Comment