Joku nokka-akselin tai vanoksen anturi siellä herjailee öljynvaihdon jälkeen. Saattaa yllättäen kadota kun vähän aikaa ajelet tai sitten vaatii anturin puhdistuksen/vaihdon. Homma selviäisi parhaiten, kun auto saadaan piuhan perään. Vikakoodeista pitäisi selvitä mikä anturi siellä kitisee. Keltainen valo (muuttuneet pakokaasuarvot yms) ei vielä niin vaarallinen ole, sitten jos alkaa punaista näkyä niin.... Toki ei sitä bemua kannata rajoittimelle asti polkea, kun mitä tahansa varoitusvaloa taulussa palaa.
Koodit luettu, antoi 227 ja 228, E3 Fuel trim bank 1, permissible range exceeded, E4 Fuel trim bank 2, permissible range exceeded.
Eli seos laiha. Lienee imuvuoto. Totesivat että nopeasti vilkaistuna ei löytynyt vuotoa, ja tuli kommentti että käyntikin on hieno. Epäilivät että huohotinletkussa voi olla halkeamaa ja pitää katsoa tarkemmin jos vikakoodi vielä ilmenee.
Mulla on pitänyt auto kovaa sirkutusta ja mulla on sellanen fiilis, että se sirkutus katosi juuri, kun pistin letkut ristiin. Nyt pimeässä en vain nähnyt kumpi letku tuli ahtimelta ja kumpi alipainesäiliöltä.
Minkälaist madallusta ootte laittanu e46 sedaineihi ? Oman auton kohdalla pitäisi madaltaa hieman kun on hieman ``maasturi`` kun vaihtoi kesänakit ja uuet vanteet.. Joten onko kellää mitään ehdotusta/kokemuksia esim coilovereist vai kun kyseessä suht pieni madallus niin kannattaako ostaa vain madallusjouset ? Ja kun on kuullu huhua että kun ostaa coiloverit nii tarvis lyhyemmät koiraluut.. Et onko siinä perää.. Jos on suosituksii ns. vähä edullisimmista malleista ja ehdotuksista, ei kuitenkaa niin edukkaista että on sama että polttaako sen rahan.... Kiitos etukäteen jos joltakin vastausta irtoo
Minkälaist madallusta ootte laittanu e46 sedaineihi ? Oman auton kohdalla pitäisi madaltaa hieman kun on hieman ``maasturi`` kun vaihtoi kesänakit ja uuet vanteet.. Joten onko kellää mitään ehdotusta/kokemuksia esim coilovereist vai kun kyseessä suht pieni madallus niin kannattaako ostaa vain madallusjouset ? Ja kun on kuullu huhua että kun ostaa coiloverit nii tarvis lyhyemmät koiraluut.. Et onko siinä perää.. Jos on suosituksii ns. vähä edullisimmista malleista ja ehdotuksista, ei kuitenkaa niin edukkaista että on sama että polttaako sen rahan.... Kiitos etukäteen jos joltakin vastausta irtoo
Minkälaist madallusta ootte laittanu e46 sedaineihi ? Oman auton kohdalla pitäisi madaltaa hieman kun on hieman ``maasturi`` kun vaihtoi kesänakit ja uuet vanteet.. Joten onko kellää mitään ehdotusta/kokemuksia esim coilovereist vai kun kyseessä suht pieni madallus niin kannattaako ostaa vain madallusjouset ? Ja kun on kuullu huhua että kun ostaa coiloverit nii tarvis lyhyemmät koiraluut.. Et onko siinä perää.. Jos on suosituksii ns. vähä edullisimmista malleista ja ehdotuksista, ei kuitenkaa niin edukkaista että on sama että polttaako sen rahan.... Kiitos etukäteen jos joltakin vastausta irtoo
TA-Technix ollut vaimon autossa nyt jonkun reilun vuoden verran ja hienosti on toiminut. Korkeus säädettävissä reilumpaankin tontitukseen. Sopivan jämäkkä omaan makuun.
autossa on toi ta-technix alusta ja takana kolkattaa joku kun tulee pienikin epätasasuus. Katsastuksessa ei huomannu mitään joten taitaa olla iskarin yläpäät jokka sielä kolisee. Mitkäs noista osista nyt kannattaa suoraan tilata tonne yläpäihin ennenku alan ees purkamaan ?
Jos ostaa marmorilta uuden vara-avaimen (salmiakki), niin pitääkö se ohjelmoida huollossa vai riittääkö itse suoritettu ohjelmointi?
Samaa kysyin tiskiltä, ku avaimen kävin hakemassa. Ei tarvitse opettaa muuta kuin keskuslukitus.
BMW e91 320d -08 ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...
Samaa kysyin tiskiltä, ku avaimen kävin hakemassa. Ei tarvitse opettaa muuta kuin keskuslukitus.
on helppo opettaa. ohjeita löytyy pirusti kaikkialta.
Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
330dA toukka jyristää pikkusen ripeästi kiihdyttäessä, noin 60-70kmh nopeudessa. Sen alle eikä yli tunnu mitään, esim paikaltaan tai vauhdista kiihdyttäessä jyrinä alkaa siinä 60kmh kieppeillä ja loppuu heti 70kmh, vaikka polkis kuinka pitkälle. Ja pitää kiihdyttää lähes kaasu pohjassa, rauhallisemmalla kiihdytyksellä ei mitään?
Voiskohan johtua kardaanin rättinivelestä? Apparin puolelta takaa on yks pusla aika sökö, mutta voisko se antaa tuon jyrinän?
Täytyis suht nopeasti saada selville, kun alle 6kk sisällä ostettu liikkeestä, niin saisi vielä hieman niitten piikkiin jos tarttee turbiini/lootahommiin ruveta
Minkälainen homma on vaihtaa 2001 vuoden E46 330ci:hin etulokarit?
Mitä kaikkea pitää purkaa?
Vilkun joudut ottamaan pois, rengastakaan ei tarvitse välttämättä irroittaa mutta helpottaa työtä. Sitten konehuoneen puolelta torxit auki, vilkun tienoilta ruuvi auki, ovikotelon puolelta muutama ruuvi irti sekä sisälokasuojan kiinnikkeitä irti ja lokasuojan saa käteen. Sitten vaan kiinnittää kylkilistan pätkän vanhasta lokarista uuteen ja kasaa takaisin. Lokari kannattaa sovittaa paikoilleen ennen sen maalausta. Suosittelen käyttämään alkuperäisosia tarvikelokareiden sijaan.
Comment