Originally posted by kaikkone
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Perlenbacher View PostEi voi millään tietää onko bageissä vaan kuoret ja vastuksella huijataan ohjainyksikköä. Tuohon on työkalu bagien mittaukseen kun niitä ei saa yleismittarilla mitata. Mutta jos vastus on tarkasti laitettu niin paha sanoa ellei ihan räjäyttää yritä.
Mitenkä tuon vaan saa laitettua sitten liikkeen virheeksi.. Paha lähteä itse tarkistamaan ja sen jälkeen vedota että puuttuu..
Ei olisi kiva nimittäin kolaroida ja sillä tavalla selvittää puutetta.
Comment
-
-
Originally posted by van_gils View PostLaitanpaa nyt tähänkin josko joku vaikka vastailis
Eli olisi vetarin vaihtoa edessä ja en viitsisi millään ostaa vetaria kl varaosista kun hinta on aika kova verrattuna e bayn tarjontaan!
Mut juu, eikös tämän pitäisi käydä minulle, auto on 330xda(-01)
ja pelkääjän puolelle(oikea kai) olisi tarkoitus osa hommata.
Kits vastanneille...
Niin juu ja siis tarvitseeko tuonne palauttaa vanha osa kun näin lukee tuossa suomennuksessa.
Tiedot: Tämä on uusi nivelakseli. Vanha osan Palauta vaaditun!
Itse tilasin jostain saksanmaalta etuvetarit, ja niistä olisi saanut sen 50,- kappaleelta takaisin. Jäi kyllä palauttamatta, kun en silloin viitsinyt selvitellä millä ja miten palautuksen olisi tehnyt. Saksasta olisi voinut jollain palautusnumerolla lähettää ilmaiseksi takaisin.*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
Originally posted by Esal View PostYleensä ostettaessa joutuu maksamaan sen käytetystä hyvitettävän summan, ja sen saa takaisin palautettuaan sen vanhan. Eihän sitä muuten kukaan palauttaisi...
Itse tilasin jostain saksanmaalta etuvetarit, ja niistä olisi saanut sen 50,- kappaleelta takaisin. Jäi kyllä palauttamatta, kun en silloin viitsinyt selvitellä millä ja miten palautuksen olisi tehnyt. Saksasta olisi voinut jollain palautusnumerolla lähettää ilmaiseksi takaisin.
Kai sitä vaan täytyy uskaltautua tilaamaan tuo vetari, toivottavasti on käypäinen minun autooni?
Comment
-
-
Mites toi airbagin valo, saako palaa leimalle vietäessä? Saako jotenkin vaan kuitattua vai tarviiko se hantin penkin tunnistematto vaihtaa vai..?F30 330e iPerformance -16 Estoril blau
Ex:
- E92 335i M-Sport -10 Azuritschwarz
- E90 325i M-Sport -08 Carbonschwarz
- E46 330Ci M-Sport -02 Imolarot II
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View PostNiimpä.. Kai se on purkutöihin jossain välissä ryhdyttävä.
Mitenkä tuon vaan saa laitettua sitten liikkeen virheeksi.. Paha lähteä itse tarkistamaan ja sen jälkeen vedota että puuttuu..
Ei olisi kiva nimittäin kolaroida ja sillä tavalla selvittää puutetta.e46 330i cabriolet
e91 320d
e36 328 törpö
Comment
-
-
Originally posted by janne[l View Postnoi kriittisimmät etubagit on ainakin helppo kattoo, hommaan menee vartti. koristelista pois repsikan kohalta kojelaudasta ja nyppäset bagin luukun auki alareunasta, ja siinä on bagi kahella pultilla kiinni kojelaudan rungossa, jos se on "toimiva" niin painaa aika saakelisti se paketti. Kuskin bagin varmaan osaatki irrottaa eli ruuvarit ratin taakse reijistä ni ratin bagi pullahtaa ulos. Ja akku irti ihan eka piuhoista jos meinaat irrottaa bagin liittimestä !
Huomen jos kattos et onko pelkääjän bägiä.
Comment
-
-
Eli sigun toukkaan pitäisi vaihtaa jäähdytinnesteen paisuntasäiliö. Tänään käyn säiliön ja uuden korkin hakemassa marmorilta. Kysymys kuuluukin onko miten iso homma ja mitä työkaluja tarvitsee? Lähinnä siksi mietityttää että alanko tekemään tuossa opiskelijakämpän parkkipaikalla vai odotanko viikonloppuun että löytyy enemmän työkaluja. Veden lisäily ja tulevat pakkaset kiristävät aikatauluaNyk:E46 320i Touring Black Sapphire
E91 320i Alpinweiss III
EX: E36 318is Coupe Alpinweiss II
E21 315i Hennarot (projekti/kesäauto)
E36 320i Taxi Schwarz joku?
E36 318i Touring Hellrot
Comment
-
-
Originally posted by alfonson View Postapuvaa auttakkee!!! pesetin auton ja illalla kun menin autoon ja käänsin peilit parkkiasennosta normaaliasentoon niin kuskinpuoleinen peili kääntyy liikaa eli sojottaa jo eteenpäin konepellin myötäisesti. onko kenelläkään ollut samanlaista vikaa. Löytyiskö apuja täältä?
Mulla itellä on tehny välillä kanssa sillein että kun on kääntäny peilit takasi "alas" nii on kääntynyt liikaa tai liian vähän. Joskus siihe auttaa ku nostaa peilit uudestaa ylös ja sit takasin alas. Mut jos ei nii oon vaa käsin loksauttanu kohilleen ja taas toimii.Bmw 328CI E46 | http://miikaz.1g.fi/
Myydään AC Schnitzer Type VI 22"
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=283307
Comment
-
-
Originally posted by MiikaZ06 View PostEikös sen saa ihan käsin käännettyä oikeeseen asentoon.:think
Mulla itellä on tehny välillä kanssa sillein että kun on kääntäny peilit takasi "alas" nii on kääntynyt liikaa tai liian vähän. Joskus siihe auttaa ku nostaa peilit uudestaa ylös ja sit takasin alas. Mut jos ei nii oon vaa käsin loksauttanu kohilleen ja taas toimii.
Comment
-
-
325 tourinkia vaivaavaan jurinaan ei ole vieläkään tullut selvyyttä.
Jyrinä\jurina\tärinä ilmenee parhaiten väännättäessä 3,4 ja 5 vaihteella. Tänään kerkesin nopeasti vilkaista alustaa muun huollon yhteydessä kun auto kävi nosturilla ja se kardaanin kumilimppu vaikutti ainakin täysin ehjältä eikä takarenkaita väänneltäessäkään ilmennyt väljyyttä.
Auto menee huomenna uudestaan nosturille etu-alatukivarsien takimmaisten kumien vaihtoon niin jos kerkeäsi siinä vähän paremmin vielä tutkia tuota voimansiirtoa.
Eli mitkä paikat tuossa kannattaa tarkistaa jos siellä nyt sattuisi joku kumi olemaan ihan selvästi antautunut?
Autossa kuuluu myös selvä tumpsahdus vaihteita vaihtaessa (varsinkin 1-2) ja kierroksilla pienemmälle pykältäessä joku tempaisee aina "nokialaisella" takaloosteriin.
Huomasin myös tänään ajellessa että jyrinä tuntuu käteen vaihdekepissä.E91 lci 330xd.
Comment
-
-
Originally posted by Jampsu87 View Post325 tourinkia vaivaavaan jurinaan ei ole vieläkään tullut selvyyttä.
Jyrinä\jurina\tärinä ilmenee parhaiten väännättäessä 3,4 ja 5 vaihteella. Tänään kerkesin nopeasti vilkaista alustaa muun huollon yhteydessä kun auto kävi nosturilla ja se kardaanin kumilimppu vaikutti ainakin täysin ehjältä eikä takarenkaita väänneltäessäkään ilmennyt väljyyttä.
Auto menee huomenna uudestaan nosturille etu-alatukivarsien takimmaisten kumien vaihtoon niin jos kerkeäsi siinä vähän paremmin vielä tutkia tuota voimansiirtoa.
Eli mitkä paikat tuossa kannattaa tarkistaa jos siellä nyt sattuisi joku kumi olemaan ihan selvästi antautunut?
Autossa kuuluu myös selvä tumpsahdus vaihteita vaihtaessa (varsinkin 1-2) ja kierroksilla pienemmälle pykältäessä joku tempaisee aina "nokialaisella" takaloosteriin.
Huomasin myös tänään ajellessa että jyrinä tuntuu käteen vaihdekepissä.-Turku Connection-
HDJ80 4.2TD
ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i
Comment
-
Comment