Kysytääs nyt kerran viel.. Onkohan mennyt valokatkasia särki tuosta miun autosta?? kun valot kun laittaa päälle niin välillä kaikki mittarit rupeaa sirisemään ja vivut vipattaa hetken..
Xenon (alkuperäset) valotkin vilkkuu koko ajan. myös käynnistettäessä herjaa takavaloa että olis rikki vaikka toimii kyllä.
Valot kun kääntää päälle herjaus poistuu.
BMW 325 sedan vm 2005
ex-BMW 330i touring vm.2002 ex-BMW 328 coupe vm.99 topasblau
ajoin auton pakkasesta lämpimään talliin huomasin öljyä tallinpohjalla parintunninjälkeen,4 vuodenaikaan ei ole öljyä vuotanut tippaakaan.
öljy vuotaa öljytikun putken juuresta mistä se tulee kiinni moottorin öljypojhaan,miten tuo putki on kiinni?jos on ihan painamalla niin varmaan on tiukassa,onnistuuko vaihtaa tallinlattialla?
Hihnat ja hihnapyörät alkoivat pitää ääntä pakkasella ja nopean kurkkaamisen perusteella niin näyttäisivät olevan kuluneen näköisetkin. Mitähän tuonne kannattaisi uusia, jos aikoo päästä yhdellä purkamisen ja kasaamisen vaivalla? Autona E46CI ja M52tu.
Elikkäs ongelmia ensimmäisillä kovilla pakkasilla bemarin kanssa, akusta virta loppu. Nyt paikoillaan uusi exiden järein akku mitä löytyi(92ah, 850a), toistaiseksi on virta riittäny. Webastoa oon joka aamu käyttäny 20-30min ennen starttia, tosin työmatkalla(57km) luulisi ehtivän akun latautua mikäli kaikki ok.
Mahtaakohan olla syy ja yhteys latauksen kanssa, kun bemari ei nosta lämpöjä niin esivastus(?) kuormittaa kokoajan laturia. Puhalluksen ollessa päällä lataus 12.2-13.8v(moottorin kierrokset seilaa), puhalluksen kokonaan sammuttaessa lataus kokoajan 13.6v tai päälle.
Uuden termarin pitäis tulla huomenna, niin ehkä sit ollaan fiksumpia ellei joku muu tiedä asiaa.
ajoin auton pakkasesta lämpimään talliin huomasin öljyä tallinpohjalla parintunninjälkeen,4 vuodenaikaan ei ole öljyä vuotanut tippaakaan.
öljy vuotaa öljytikun putken juuresta mistä se tulee kiinni moottorin öljypojhaan,miten tuo putki on kiinni?jos on ihan painamalla niin varmaan on tiukassa,onnistuuko vaihtaa tallinlattialla? http://bmwfans.info/parts/catalog/E4...vel_indicator/
Tikku on pelkästään kiinni imusarjassa.
Eli aukaset pellin ja ja katot imusarjan viereen mihin putki lähtee laskeutumaan niin näkyy yksi pultti jolla on kiinni.
Muistaakseni 10mm hylsyllä/listalla sai auki.
Sitten vaan nostat mittatikun putkea niin saat vaihdettua o-renkaan.
Älä nosta koko putkea pois vaan pelkästään sen verran että saat ala kautti laitettua sen uuden o-renkaan.
Comment