Nokka-akselin tunnistin vaihtoon. Onhan mulla toi läppäri että koodit voin vilkaista mutta stadissa en liiku
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by _nixu_ View PostNokka-akselin tunnistin vaihtoon. Onhan mulla toi läppäri että koodit voin vilkaista mutta stadissa en liiku
http://www.schmiedmann.fi/12%2014%20...numerolla.aspx
ja O-renkaan siihen. Onko isokin juttu vaihtaa?
Comment
-
-
Originally posted by bmwenthusiast View PostSiis epäilet, että tarvitsen uuden tällaisen:
http://www.schmiedmann.fi/12%2014%20...numerolla.aspx
ja O-renkaan siihen. Onko isokin juttu vaihtaa?
Ja suosiolla alkuperäistä, tarvikkeet harvoin toimii uutenakaan :thinkE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
.
Originally posted by janne[l View Postolis kiire tämän kanssa. Eikö kukaan oo noita irrottanut ?e46 330i cabriolet
e91 320d
e36 328 törpö
Comment
-
-
Suomenkielinen sulakelista
Löytyiskö joltain suomenkielistä listaa sulakkeista, jotka on hanskalokerossa? Mulla on vain saksaksi ne, joten hieman hankala
Jos löytyy, niin voisko laittaa mulle privaa. Sähköpostiin jos onnistuis sitten saamaan jonku skannauksen tai vastaavan....BMW E46 318d 10/04
Comment
-
-
sulakekartta = english
Originally posted by huppu View PostLöytyiskö joltain suomenkielistä listaa sulakkeista, jotka on hanskalokerossa? Mulla on vain saksaksi ne, joten hieman hankala
Jos löytyy, niin voisko laittaa mulle privaa. Sähköpostiin jos onnistuis sitten saamaan jonku skannauksen tai vastaavan....__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
-
Originally posted by huppu View PostLöytyiskö joltain suomenkielistä listaa sulakkeista, jotka on hanskalokerossa? Mulla on vain saksaksi ne, joten hieman hankala
Jos löytyy, niin voisko laittaa mulle privaa. Sähköpostiin jos onnistuis sitten saamaan jonku skannauksen tai vastaavan....
G05 X5 45e
KM9 ///M1000XR
Ex:
F10 ///M5
K49 S1000XR
E90 ///M3
E46 ///M3
Comment
-
-
Kysytääs nyt kerran viel.. Onkohan mennyt valokatkasia särki tuosta miun autosta?? kun valot kun laittaa päälle niin välillä kaikki mittarit rupeaa sirisemään ja vivut vipattaa hetken..
Xenon (alkuperäset) valotkin vilkkuu koko ajan. myös käynnistettäessä herjaa takavaloa että olis rikki vaikka toimii kyllä.
Valot kun kääntää päälle herjaus poistuu.BMW 325 sedan vm 2005
ex-BMW 330i touring vm.2002
ex-BMW 328 coupe vm.99 topasblau
ex-BMW 320i coupe vm.92
ex-BMW 316 sedan vm.91
Comment
-
-
ajoin auton pakkasesta lämpimään talliin huomasin öljyä tallinpohjalla parintunninjälkeen,4 vuodenaikaan ei ole öljyä vuotanut tippaakaan.
öljy vuotaa öljytikun putken juuresta mistä se tulee kiinni moottorin öljypojhaan,miten tuo putki on kiinni?jos on ihan painamalla niin varmaan on tiukassa,onnistuuko vaihtaa tallinlattialla?
ex:316i99,320dt-03,323ci-99 hamann,320dat-01,e91 330d -06 lemon,e39 528i-96, X5 e53 3.0ia
Comment
-
-
Originally posted by Messier View PostOotko ikinä kuullu Googlesta?
http://www.google.fi/search?q=e46+fu...w=1280&bih=931BMW E46 318d 10/04
Comment
-
-
Hihnat ja hihnapyörät alkoivat pitää ääntä pakkasella ja nopean kurkkaamisen perusteella niin näyttäisivät olevan kuluneen näköisetkin. Mitähän tuonne kannattaisi uusia, jos aikoo päästä yhdellä purkamisen ja kasaamisen vaivalla? Autona E46CI ja M52tu.G30 530e xDrive iPerformance -20
E70 X5 xDrive40d -10
Comment
-
-
Elikkäs ongelmia ensimmäisillä kovilla pakkasilla bemarin kanssa, akusta virta loppu. Nyt paikoillaan uusi exiden järein akku mitä löytyi(92ah, 850a), toistaiseksi on virta riittäny. Webastoa oon joka aamu käyttäny 20-30min ennen starttia, tosin työmatkalla(57km) luulisi ehtivän akun latautua mikäli kaikki ok.
Mahtaakohan olla syy ja yhteys latauksen kanssa, kun bemari ei nosta lämpöjä niin esivastus(?) kuormittaa kokoajan laturia. Puhalluksen ollessa päällä lataus 12.2-13.8v(moottorin kierrokset seilaa), puhalluksen kokonaan sammuttaessa lataus kokoajan 13.6v tai päälle.
Uuden termarin pitäis tulla huomenna, niin ehkä sit ollaan fiksumpia ellei joku muu tiedä asiaa.
Comment
-
-
Originally posted by janne320d View Postajoin auton pakkasesta lämpimään talliin huomasin öljyä tallinpohjalla parintunninjälkeen,4 vuodenaikaan ei ole öljyä vuotanut tippaakaan.
öljy vuotaa öljytikun putken juuresta mistä se tulee kiinni moottorin öljypojhaan,miten tuo putki on kiinni?jos on ihan painamalla niin varmaan on tiukassa,onnistuuko vaihtaa tallinlattialla?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E4...vel_indicator/
Eli aukaset pellin ja ja katot imusarjan viereen mihin putki lähtee laskeutumaan niin näkyy yksi pultti jolla on kiinni.
Muistaakseni 10mm hylsyllä/listalla sai auki.
Sitten vaan nostat mittatikun putkea niin saat vaihdettua o-renkaan.
Älä nosta koko putkea pois vaan pelkästään sen verran että saat ala kautti laitettua sen uuden o-renkaan.
Comment
-
-
Kävin kattomassa ja testaamassa tätä autoa: http://www.nettiauto.com/bmw/330/4483108
Mukavan tuntuinen peli kyllä.
Mitäs näistä kannattaa syynätä? Onko jotakin tyyppivikoja?
Otan mielellään vastaan vihjeitä.Bmw 330i -01, KX 250 -03, GSX-R750 -88
~~Sälinkään Moottorikerho~~
Comment
-
Comment