Oliskohan vaan molemmat suuttimet jumissa? Tietty lampunpesurin moottori voi olla myös kaput, sen uusiminen ei paljoa maksa. Jos suutin vuotaa niin se on aika vaihtaa ja kannattaa samalla vaihtaa suutin kummallekin puolelle. Tyypillisesti se toinen alkaa vuotaa aika pian.
Jos lampun suuttimia ei ole kertaakaan vaihdettu niin -01 autossa ovat hyvin kestäneet.
Itse vaihdoin juuri omaan -00 tuon ajovalojen pesurin moottorin, ei ollut hinnalla pilattu ja niin helppo vaihdettava että kannattaa sillä aloittaa. Itsellä ei nostanut myöskään suuttimia ja lopulta poltti aina sulakkeen. Joku relekkin tuolle taitaa kyllä olla... Ja MNi varmaan meinas suuttimilla niitä teleskooppeja? Omassa ainakin vuotaa sieltä varresta (enkeleitä kun laitoin ja venytin sitä teleskooppia ulospäin niin lorina vaan kävi ) mutta kyllä tuo pumppu jaksaa ne silti nostaa. Näkyy myös auton alla lammikkona tuo vuoto.
Tietääkseni DME valvoo lambda-anturin avulla, että pakoputkeen pumpataan oikeasti ilmaa, kun ilmapumppu on komennettu päälle. Jos näin ei tapahdu, DME sytyttää moottorin vikavalon.
Eli todennäköisesti tarvitaan lisäksi joku viritys DME:n huijaamiseksi.
Ok....Kiitoksia! Eli sekään ei sitten ole oikein houkutteleva vaihtoehto alata tuota pois riipimään.
Hitto kun sais mielenrauhan että tuo "uusi" korvattu systeemi toimii niinkuin sen pitäisikin....ja että se alipainekello myös pysyy kiinni ajonaikana, ettei tosiaan hörppää ilmaa pakosarjaan kuumana ajossa-> meinaan sitä uuden katin kypsymistä, kun näyttää että se nyt vaan on menetetty, vaikkei ole kuin kuukaisia vanha ja kilometrejäkään ei ole kuin muutama tuhat
Itse vaihdoin juuri omaan -00 tuon ajovalojen pesurin moottorin, ei ollut hinnalla pilattu ja niin helppo vaihdettava että kannattaa sillä aloittaa. Itsellä ei nostanut myöskään suuttimia ja lopulta poltti aina sulakkeen. Joku relekkin tuolle taitaa kyllä olla... Ja MNi varmaan meinas suuttimilla niitä teleskooppeja? Omassa ainakin vuotaa sieltä varresta (enkeleitä kun laitoin ja venytin sitä teleskooppia ulospäin niin lorina vaan kävi ) mutta kyllä tuo pumppu jaksaa ne silti nostaa. Näkyy myös auton alla lammikkona tuo vuoto.
Kiitoksia vastauksista Niin siis pitäisikö sen moottorin lähteä jokaisella kerralla käyntiin kun pitää viikseä usemman sekunnin pohjassa vai tuleeko vai toimiiko se esim joka 3 tai joka 5:des kerta?
Kiitoksia vastauksista Niin siis pitäisikö sen moottorin lähteä jokaisella kerralla käyntiin kun pitää viikseä usemman sekunnin pohjassa vai tuleeko vai toimiiko se esim joka 3 tai joka 5:des kerta?
Olisko ollu joka 3 kerta kun lampun pumppu pyörähtää.
Sigun auton ajotietokoneen keskikulutusmittari näyttää 0.0L. Keskinopeus ja tankilla ajettavat kilsat näkyisi olevan ok. Joku anturi mennyt vai muutenko vaan sekoilee?
Aiheesta on jo paljon kirjoittelua, mutta ihan samanlaista vikaa en löytänyt.
Rouvan työkaverin 320da -00 lopetti kesken kauppareissun vastaamisen kaukosäätimeen. Lukot aukeaa/sulkeutuu avaimella, mutta kake on mykkä.
Salmiakkiavain kyseessä ja siihen jo akun vaihdoin. Tämän totesin heti avaimen avattuani turhaksi, sillä vanhan akun jännite oli 3,5 V. Laitoin kuitenkin uuden akun paikoilleen.
Syteemi on siis täysin mykkä, kun avainta (vain 1 kpl olemassa) koittaa parittaa auton kanssa, niin auto ei reagoi mitenkään edes aloitustoimenpiteitä. Tämä voisi kai viitata korimoduuliin, mutta mitään asiaan liittyviä vikakoodeja ei ole. Ja koska lukot toimivat avaimesta, ei kai moduulin relevikakaan ole mahdollinen.
Mikä moduuli kuskin ovessa on? Auto oli ollut jo aikaisemmin jossain pajalla ja olivat vaihtaneet siellä kuulemma kuskin oveen jonkun vastaanottimen tms. Tällä ei ollut kuitenkaan mitään vaikutusta ja eivät olleet ottaneet siitä syystä maksuakaan. Onkohan tässä nyt liikkeellä vaaleanpunaisia elefantteja???
Heittäkää vinkkejä vianhakuun.
Vastaanotin takaspoilerissa oli kuiva, mutta eipä ollut ekaa kerta näemmä auki.
Sigun auton ajotietokoneen keskikulutusmittari näyttää 0.0L. Keskinopeus ja tankilla ajettavat kilsat näkyisi olevan ok. Joku anturi mennyt vai muutenko vaan sekoilee?
Taisi olla vaan joku härö. Kun keksin miten kulutusmittari nollataan (ruotsinkielinen ohjekirja ) niin rupesi toimimaan!
Retrofitlab delivers top quality xenon and LED products for car and motorcycle. From xenon lamp to shrouds, from bi-xenon projector to ballast and the newest LED lighting technology. A passionate team will help!
Tänä keväänä on alkanut kuulua etupäästä autoa epämääräistä natinaa/narinaa. Kaikista parhaiten ääni kuuluu epätasaisella tiellä hitaissa nopeuksissa. Kuitenkaan mitään kolahduksia ei kuulu montuissakaan, vaan pelkästään natinaa.
Autoa en saa ihan heti nosturille, mutta mikähän osa voisi edes teoriassa pitää tuollaisen natinan? Alustassa on kuitenkin melko paljon uutta osaa (2v sisään asennettua): H&R 35/20 alustasarja, iskarin yläpäät, alatukivarret ja raidetangot.
Comment