Miten tuo jäähdytyksen ilmaus tapahtuu 320d 100kw mallissa? Ei tunnu paineet nousevan kierrossa. Ajelin 15min lenkin, neste lämpiää kyllä, mutta ei tule painetta. Eikö vain lämpiä tarpeeksi vai mikä siellä vielä on. Vaihdoin päätermarin ja yritin ainakin ilmailla järjestelmää, saman verran nyt mennyt nestettä sisään, kuin sitä tuli poiskin. Vuotopaikasta ei enää tipu nestettä, mutta huomenna sen vasta näkee kun kylmänä käynnistää. Egr ainakin vuotaa hieman, sinne uudet tiivisteet, ei meinaan ollut yläpuolella tiivistettä ollenkaan ja alatiivistekin näytti ihan lelulta, molemmista päistä vähä kupli aluksi, ei enää. Jotain vinkkiä miten etenen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by dolby View PostItellä aukesi ristikkoavaimella kun ei ollut muutakaan sillä hetkellä saatavilla, vaikka pienin kokokin siinä taisi olla 17mm. Mutta rattilukkoa vasten en uskaltanu vääntää vaan oli toinen vääntämässä vastaan. Tästä mainittiinkin jossain ohjeessa. Ja aukeaa normaalisti vastapäivään. Kiristänyt olen vaan niin tiukalle kun sain.
Comment
-
-
Onko takakaarien pokkauksen sisäosuus tehtaalta lähtien täytetty massalla ?Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
-
apua!
Mikä mahtaa olla ongelmana kun painaa napista sivupeilit ns ''sisään'' ja sitten painaa ne taas normaali asentoon niin vänkärin puolen peili ei pysähdy ja lukitu siihen sen omalle kohdalleen vaan pyörii ''yli'' :o kuskin puolella napsahtaa ihan napakasti siihen omalle kohdalleen mutta tosiaan vänkärin puolella tekee tuommoista temppuilua, missä vika?
Comment
-
-
Tässä ois inpan antamia arvoja. Eli ongelma se että auton turbo vislaa ja lievää nakutusta kuultavissa. Sen verran imuvuotoja tutkittu että meni uus cuuleri tilaukseen. Mitäs ootte suuttimista mieltä? Kuva siis tyhjäkäynnillä. Suutinten korjausarvot meni ajossa 2 suuttimella yli -5:en ja 4 suuttimella yli +5:en. 1 ja 3 suuttimet pysyivät lähellä nollaa.
Comment
-
-
Originally posted by Bringer00 View PostTässä ois inpan antamia arvoja. Eli ongelma se että auton turbo vislaa ja lievää nakutusta kuultavissa. Sen verran imuvuotoja tutkittu että meni uus cuuleri tilaukseen. Mitäs ootte suuttimista mieltä? Kuva siis tyhjäkäynnillä. Suutinten korjausarvot meni ajossa 2 suuttimella yli -5:en ja 4 suuttimella yli +5:en. 1 ja 3 suuttimet pysyivät lähellä nollaa.
Comment
-
-
Originally posted by vize View PostEn vaivautunu käyttää searchia puhelimella, mutta. Viime talvena jääty ovien vaijerit, nyt temppuilee keskuslukitus. Aamulla, kun nappia painamalla yritää aukoa ovet syttyy sisälle vaan valot. Kuskinoven saa avaimella auki, mutta keskuslukitus toimii vasta auton lämmettyä. Mitä jäässä?E46 320dA Touring M-sport Special Edition -04
Comment
-
-
Originally posted by MNi View PostTuollaiset yli +-2 korjausarvot edellyttää jo uutta suutinta tai huoltoa, valitettavasti.
Kattelin suuttimia http://www.commonraildiesels.com/ind...-c-494_495_498
edit. löytyikin jo oikean numeroiset.
Kannattaako tuolle vielä tehdä tuo ohivuoto mittaus vai onko selvä peli?
Se vaan ihmetyttää kun ei mitenkään pahemmin oireile. Muutaku tuo naputus.Last edited by Bringer00; 19-10-2013, 16:03.
Comment
-
-
Ilmaa itsensä, ei tarvitse ku kaataa nesteet sisään. Nopeuttaa ilmautumista ku käyttää ilmaruuveja auki, moottorin käydessä.
ei tarvitse samanlailla kikkailla ilmauksessa, ku bensa koneiden kanssa.BMW e91 320d -08
ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm
ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm
ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...
Comment
-
-
Originally posted by Bringer00 View PostTässä ois inpan antamia arvoja. Eli ongelma se että auton turbo vislaa ja lievää nakutusta kuultavissa. Sen verran imuvuotoja tutkittu että meni uus cuuleri tilaukseen. Mitäs ootte suuttimista mieltä? Kuva siis tyhjäkäynnillä. Suutinten korjausarvot meni ajossa 2 suuttimella yli -5:en ja 4 suuttimella yli +5:en. 1 ja 3 suuttimet pysyivät lähellä nollaa.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostTuleeko vikakoodia mistään suuttimesta? Haen tässä lähinnä mahdollista kontaktiongelmaa 4-pytyn suuttimen liittimellä. Joka tapauksessa irrottaisin tuon 4-suuttimen liittimen, putsaus kontaktikliinerillä ja paineilmalla, sitten takaisin nippuun.
Comment
-
Comment