Antaa välillä vika koodin.mutta toimii kumminkin,voi olla että vika käy välillä päällä mutta häviää yhtä nopeasti kun tuleekin.
ja kyllä se mulla ainakin pyörii käsin.
itse ostasin suosiolla uuden tai uuden käytetyn jos itse flektissä vika.
Niin siis vika on ja pysyy päällä, ei saa pois vikakoodia. Eikä pyöri käsin. Vissiin alata mettästämään uutta. Tai käytettyä. Aika suolasen hintanen tuo oli uus.
E46 Touring -02. Pari ärsyttävää juttua, voiko näille tehdä mitään?
-Takalasinlämmitin aina päällä kun auton käynnistää, saako pois?
-Penkinlämmitin kytkettävä aina käynnistyksen jälkeen uudelleen päälle, sais olla siinä asennossa lämmitin missä oli sammutettaessa, voiko muuttaa ohjelmalla?
- takalasin autom.lämmityksen saa pois koodaamalla
- penkinlämmitin ohjaus muutos ei onnistu
Last edited by e46touring; 05-03-2014, 20:15.
Reason: kirjoitus virhe
__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Millanen auto ajettavuudeltaan on neliveto e46?
Onko talvella ominaisuuksiltaan lähemmäs etu- vai takavetoa, eli siis pystyykö "heitellä" perää vai puskeeko? Onko kuinka toimiva neliveto, onko vikoja? Käsittääkseni n. 40% eteen ja 60% taakse? Kuluttaako enemmän? Yleisesti siis, onko tollasessa mitään järkeä vai onko takavetonen paljon järkevämpi ja hauskempi ajettava, jos ei oteta sitä huomioon että talvella tietenkin pääsee helpommin liikkeelle? :think
Millanen auto ajettavuudeltaan on neliveto e46?
Onko talvella ominaisuuksiltaan lähemmäs etu- vai takavetoa, eli siis pystyykö "heitellä" perää vai puskeeko? Onko kuinka toimiva neliveto, onko vikoja? Käsittääkseni n. 40% eteen ja 60% taakse? Kuluttaako enemmän? Yleisesti siis, onko tollasessa mitään järkeä vai onko takavetonen paljon järkevämpi ja hauskempi ajettava, jos ei oteta sitä huomioon että talvella tietenkin pääsee helpommin liikkeelle? :think
Omia kokemuksia E46 nelivedolla ei ole, mutta kyllähän tuo luonnollisesti vie enemmän bensaa/dieseliä nelivetona. Madaltamisen jälkeen nämä rupeavat ilmeisesti syömään etuvetareiden suojakumeja aika mukavasti, että sellaiseen kannattaa varatua, jos tuunaushommiin rupeat.
Talvella tuo on varmasti mukavampi peli, kun takavetoinen. Itse en ainakaan suuresti nauti lukottoman takavetoisen kanssa ajelusta talvella.
Millanen auto ajettavuudeltaan on neliveto e46?
Onko talvella ominaisuuksiltaan lähemmäs etu- vai takavetoa, eli siis pystyykö "heitellä" perää vai puskeeko? Onko kuinka toimiva neliveto, onko vikoja? Käsittääkseni n. 40% eteen ja 60% taakse? Kuluttaako enemmän? Yleisesti siis, onko tollasessa mitään järkeä vai onko takavetonen paljon järkevämpi ja hauskempi ajettava, jos ei oteta sitä huomioon että talvella tietenkin pääsee helpommin liikkeelle? :think
Erittäin mukava ajettava. Mielestäni ei puske ollenkaan, paitsi kun takana oli paljon pitävämmät talvikumit. Samantasoisilla renkailla ajettavuus on mielestäni erittäin lähellä takavetoista, toki kuitenkin rauhallisempi. Etuvetareiden (ulommat) suojakumit eivät tunnu näissä kestävän kuin max 2 vuotta. Luultavasti kuluttaa enemmän kuin kaksivetoinen, mutta kun ei ole kokemusta vastaavasta sellaisesta, mahdoton sanoa. Omalla ei sekalaisessa ajossa talvella pääse alle kympin kulutuksella, kesällä alle ysin. Matka-ajossa sitten 7-8 litraa sataselle. Minusta nelivedossa on ehdottomasti järkeä ja tällä hetkellä tuntuu kaukaiselta ajatus palata kaksivetoiseen.
Missä mahtaa olla vika, kun n. 1500 - 2000 kierroksen kohdalla, jostain etupäästä/ratin ja moottorin välistä kuuluu sellasta pientä/melkein äänetöntä surinaa. Kuullostaa enemmänkin elektroniselta, kuin joltain hankaukselta. Vika tuli, kun pesin auton. Voiko olla jossain abs anturissa vika, ihan kuin olisin lukenu joskus semmosesta surinasta ennenkin... Ja sitten n. 70 - 100km/h vauhdissa, kun irrottaa kädet ratista niin huomaa että ratti tärisee vähän.
Kaikki alkoi kun pesin auton.
katsastus ensviikolla, onko kellään tietoa mistä johtuu??
Paljonko e46 Inspection I maksaa teetättää suunnilleen? Ilmeisesti sellaisen aika nyt. Käynnistäessä lukee vain Inspection 0km, eli ilmeisesti Inspection I?
Paljonko e46 Inspection I maksaa teetättää suunnilleen? Ilmeisesti sellaisen aika nyt. Käynnistäessä lukee vain Inspection 0km, eli ilmeisesti Inspection I?
Normaalisti siinä n. 300e, voi olla alle tai yli riippuen paikasta.
Inspectionin laajuus riippuu mikä edellinen inspection on ollut. Huoltojen järjestyshän on Inspection I -> oilservice -> Inspection II -> oilservice - Ja alkaa jälleen alusta Inspection I:llä.
E46 320i Facelift Touring M54b22
exät:E46 316i Facelift Sedan N42b18, E46 316i Sedan M43b19, E36 318tiA Compact M42B18
Onkos jollain varmaa tietoa, että kuinka paljon e46 330d prefaceliftin perään menee öljyä? TIS on käytössä, mutta sieltä löytyi 3 eri tilavuutta (0,9; 1 ja 1,3 litraa) eli mikähän mahtaisi olla oikea?
Normaalisti siinä n. 300e, voi olla alle tai yli riippuen paikasta.
Inspectionin laajuus riippuu mikä edellinen inspection on ollut. Huoltojen järjestyshän on Inspection I -> oilservice -> Inspection II -> oilservice - Ja alkaa jälleen alusta Inspection I:llä.
Mistä tämän sitten tietää kumpi on kyseessä? Itse luulin että jos Inspection II tulossa niin auton käynnistäessäänkin lukisi erikseen että Inspection II mutta ei ilmeisesti? :think Ohan tuolla jossain kuitti viime huollosta viime omistajalta mutta muistaakseni siinäkin luki vain että määräaikaishuolto ja lueteltuna mitä vaihdettu ja hinta ihan överi, jotain luokkaa 600-800e ja tästä n. 25tkm..
Mikä haistelee avaimen napin painalluksia? pikkuhiljaa hiipunu että saanu monta kertaa nappia painaa ja nyt ei enää ollenkaa avaudu napista. lukosta kun vääntää ni kaikki paikat aukee. voi toki olla avaimessakin vikaa...
Comment