E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Pystyiskö joku mittaamaan, paljonko egr-termostaatin jäähdytysletkun liitoksen halkaisija on? Tarkoituksena sorvauttaa tulpat jäähdytysletkuihin.
-
-
Originally posted by BMW3 View PostKäytin autoa johdon päässä jossain pienessä putiikissa kun ei ollut aikaa bmw huoltoon..
Vikakoodeja löytyi muutama..
C0530 - Syöttöpaine
C0203 - hehkut lämmitin moduuli
C0D00 - FAP suodatin(partikkeli?)
C03E2 - Kuristinyksikkö(mikä on tämä?)
Muilla ollut vastaavia ja onko mahdollista DIY:nä tehdä ja mistä näistä nyt kannattaisi aloittaa
Kannattaa nyt nollata nuo ainakin ja katsoa kunnon testerillä uusiksi viikon päästä, niin selviää mitkä viat siellä ihan oikeasti on nytkin päällä.Last edited by Supra^; 18-09-2015, 13:53.
Leave a comment:
-
-
Käytin autoa johdon päässä jossain pienessä putiikissa kun ei ollut aikaa bmw huoltoon..
Vikakoodeja löytyi muutama..
C0530 - Syöttöpaine
C0203 - hehkut lämmitin moduuli
C0D00 - FAP suodatin(partikkeli?)
C03E2 - Kuristinyksikkö(mikä on tämä?)
Muilla ollut vastaavia ja onko mahdollista DIY:nä tehdä ja mistä näistä nyt kannattaisi aloittaa
Leave a comment:
-
-
Takapyöränlaakerin vaihto on sitten mukavaa hommaa.
Piti irrottaa vetareinee päivinee ku boordit jumissa.
14 tonnia painetta prässissä eikä tapahdu mitään, on lämmitetty yms.
Edittiii. Jaha olka-akseli napsahti yhden puslan kohdalta poikki eikä vetari irronnu vieläkää.
Täytyy varmaa jostai löytää uus vetari, olka-akseli ja olka-akselin puslat
Halpa laakerinvaihto!!Last edited by janne30; 18-09-2015, 10:03.
Leave a comment:
-
-
Saako usb paikkaa asennettua jälkikäteen e92seen ja jos saa niin mitä kaikkea vaatii?
Leave a comment:
-
-
Tekeekö joku täällä noita dtc softa päivityksiä? Kyseessä 320d -05 joka vilkuttaa tuota valoa tiukasti käännyttäessä ja joku täällä mainitsi, että tuohon olisi tullut päivitys. Etelä-Suomessa jos jollain olisi vermeet.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Magirus View PostSiis ala-ja ylärajan väli taitaa olla tuon litran (Yläraja 6.5l, alaraja 5.5l). Kun öljyä hävinnyt tuo litra ylärajasta, ilmottaa järjestelmä tuolla +1:lä öljynvajauksesta. Suomeksi siis: "Lisää 1 litra". Joskus hurjinut itselläkin tuo "mittari".
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ster View Postn54 135i kyseessä, pistän tänne 3er puolelle, kun 1er puoli on kuollut, kuitenkin sama kone x35i..
Tänään käynnistin auton ja istuin siinä varmaan 4min, niin öljykannun kuva pamahti tauluun.
Lähdin ajamaan ja katsoin ajotietokoneesta öljyn määrän, se näytit lähes tyhjää ja siinä luki +1. Vielä viikko takaperin oli näyttänyt ihan täyttä öljyn määrää.
Kaikki vaikutti muuten ihan normaalilta. Siinä ajoin muutaman kilometrin, ja yhtäkkiä öljyn määrä näytti taas normaalia, eli täyttä..
Meinasi paniikki iskeä, että miten helvetissä sieltä olisi voinut lähes 5l hävitä öljyä, ilman mitään vuotoja. Mistä moinen ajotietokoneen aivopieru mahtoi johtua?
Nyt kuitenkin oletan kaiken olevan kunnossa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ster View Postn54 135i kyseessä, pistän tänne 3er puolelle, kun 1er puoli on kuollut, kuitenkin sama kone x35i..
Tänään käynnistin auton ja istuin siinä varmaan 4min, niin öljykannun kuva pamahti tauluun.
Lähdin ajamaan ja katsoin ajotietokoneesta öljyn määrän, se näytit lähes tyhjää ja siinä luki +1. Vielä viikko takaperin oli näyttänyt ihan täyttä öljyn määrää.
Kaikki vaikutti muuten ihan normaalilta. Siinä ajoin muutaman kilometrin, ja yhtäkkiä öljyn määrä näytti taas normaalia, eli täyttä..
Meinasi paniikki iskeä, että miten helvetissä sieltä olisi voinut lähes 5l hävitä öljyä, ilman mitään vuotoja. Mistä moinen ajotietokoneen aivopieru mahtoi johtua?
Nyt kuitenkin oletan kaiken olevan kunnossa.
Leave a comment:
-
-
n54 135i kyseessä, pistän tänne 3er puolelle, kun 1er puoli on kuollut, kuitenkin sama kone x35i..
Tänään käynnistin auton ja istuin siinä varmaan 4min, niin öljykannun kuva pamahti tauluun.
Lähdin ajamaan ja katsoin ajotietokoneesta öljyn määrän, se näytit lähes tyhjää ja siinä luki +1. Vielä viikko takaperin oli näyttänyt ihan täyttä öljyn määrää.
Kaikki vaikutti muuten ihan normaalilta. Siinä ajoin muutaman kilometrin, ja yhtäkkiä öljyn määrä näytti taas normaalia, eli täyttä..
Meinasi paniikki iskeä, että miten helvetissä sieltä olisi voinut lähes 5l hävitä öljyä, ilman mitään vuotoja. Mistä moinen ajotietokoneen aivopieru mahtoi johtua?
Nyt kuitenkin oletan kaiken olevan kunnossa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by timppa811 View PostSiinähän tämä alkuperäinen ongelma olikin, että kun on kylmempää aamuisin, niin lämmöt jää siihen 80asteeseen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by joni_t View PostHei, Miten CDV poisto tehtiin. Tilasitko "korvauspalan" vai sorvasitko vanhasta isommaksi? vai pystyikö jättämään koko palan välistä?
Miten muuttui auton käytös? Onko helpompi vaihtaa "smoothisti" vaihteita ajossa? Tuo poisto pyörinyt omassakin mielessä...). Pystyy jättämään pois kokonaan. Kaksi sokkaa vain irti ja CDV pois välistä. Sen jälkeen liitos kasaan normaalisti. Toinen sokka jää CDV:hen. Tässä vielä kuva. O-renkaan uusiminen luonnollisesti suositeltavaa. Itse otin riskin ja kasasin vanhalla. Toinen auto ajossa niin vielä en voi analyysiä antaa..
Leave a comment:
-
-
Siinähän tämä alkuperäinen ongelma olikin, että kun on kylmempää aamuisin, niin lämmöt jää siihen 80asteeseen.
Originally posted by kooma View PostJos siinä vaiheessa kun lämmöt näyttää 98 ja käännät lämmityslaitteen lämmöt tappiin (myös sen keskirullan) eikä tule hikiset oltavat niin vika on kyllä lämppärin suunnalla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by timppa811 View PostAuto ei vaan oikeen hyvin puhalla lämmintä, niin siksi näitä kyselin.
Leave a comment:
-
Leave a comment: