Originally posted by exvol
View Post
E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jos väri on punertava niin sitten voidaan selvitä, tuo D1S sisältää sytyttimen, omassa ilman kaarrevaloja pätki ja sammui kokonaan. Uusilla polttimoilla on toiminut taas ongelmitta.
-
EGR:n termarin vaihdoin samalla kuin päätermarinkin. Saako tuon lämmönvaihtimen toimivuuden testattua jotenkin helposti?Originally posted by TeemuT View PostBehr pitäis olla kyllä ok jos olet sellaisen tarvikkeena ostanut.
Sittenhän jää ne muut tarkistuskohteet jos et niitä ole jo vaihtanut, EGR ja automaateissa lämmönvaihdin.
-Teemu-
Leave a comment:
-
Työkaverin e91 320d:ssä xenonvikaa, autossa kurvivalot. Aina liikkeelle lähdettäessä valot toimivat, mutta hetken ajon jälkeen toinen ajovalot pimenee ja välillä syttyy takaisin. Eli mikä olisi veikkaus vian aiheuttajaksi? Tuskin pelkällä polttimon vaihdolla tästä selviää.
Leave a comment:
-
Behr pitäis olla kyllä ok jos olet sellaisen tarvikkeena ostanut.Originally posted by epv View PostJaaha :think No pitää koittaa toista vielä ja jos ei toimi, niin hakea sitten marmorilta toimiva
Luulisi kyllä Behrin olevan ok.
Sittenhän jää ne muut tarkistuskohteet jos et niitä ole jo vaihtanut, EGR ja automaateissa lämmönvaihdin.
-Teemu-
Leave a comment:
-
E91 2006 aloitti eilen mielenosoituksen. Kartturin jakkaralla vaikuttaisi auton mielestä istuvan joku, koska vaatii kytkemään turvavyön, vaikkei siinä ketään/mitään istu. Eilen pääsi käymään niin, että köröttelin noin 45 minuuttia kartturin penkinlämmitin päällä ilman kartturia, jonka jälkeen vika ilmeni. Olisiko tuolla lämmityksellä ollut vaikutusta asiaan vai onko ihan sattumaa? Tänään oli samaa oiretta, vaikka aamusta asti yksin liikkeellä eikä kyseinen penkki ollut lämmityksessä hetkeäkään.
Mitenkäs tällainen vika korjataan? Kai siellä siis joku anturi on keturallaan?Last edited by AK-87; 29-09-2015, 08:22.
Leave a comment:
-
Jaaha :think No pitää koittaa toista vielä ja jos ei toimi, niin hakea sitten marmorilta toimivaOriginally posted by TeemuT View Postoriginelli vai tarvike ?
Tarvikkeista sen verran kokemusta että ensimmäinen ei toiminut yhtään ja lämmöt makasi 70:ssä ja toinen oli ihan yhtä hyvä.
Sitten viisastuin ja hain alkuperäisen niin loppui jokailtainen vaihtorumba
No nyt menee alle tuntiin kevyesti kun on hyvin treenattu...
rahat sain takaisin kummastakin kun reklamoin.
Luulisi kyllä Behrin olevan ok.
Leave a comment:
-
Pitää se uuden vaihtokin kuitata, muttei varsinaisesti tarvi koodata mitään.Originally posted by ^Rikke View PostMuistanko oikein että jos vaihtaa akun samanlaiseen kun nykyinen niin ei tarvitse koodailla mitään, sitten taas jos erikokoinen niin vaatii koodauksen? :think
Leave a comment:
-
Muistanko oikein että jos vaihtaa akun samanlaiseen kun nykyinen niin ei tarvitse koodailla mitään, sitten taas jos erikokoinen niin vaatii koodauksen? :think
Leave a comment:
-
En osaa noiden laadusta sanoa mitään mutta jos muutaman kympin pystyy laittamaan lisää niin Saksan ebaysta irtoaa Eibachin tai H&R:n vakioiskareille sopivat jouset. Ne ainakin toimii hyvin.Originally posted by tuoasm View Posthttp://www.schmiedmann.fi/fi/bmw-e91...i?tuote=05672F
Miten pelaa vakioiskareiden kanssa tuommonen setti? Hinta ainakin kohdallaan jos ei ihan kuraa noi lowtecit ole. Tulis sigun auton alle jossa edessä 19x8,5 ET35 ja takana 19x9,5 245/35-19 ET35 12mm spacereilla.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
originelli vai tarvike ?Originally posted by aku1979 View PostVarmaan se uusi termari on sitten sunnuntaikappale.
Tarvikkeista sen verran kokemusta että ensimmäinen ei toiminut yhtään ja lämmöt makasi 70:ssä ja toinen oli ihan yhtä hyvä.
Sitten viisastuin ja hain alkuperäisen niin loppui jokailtainen vaihtorumba
No nyt menee alle tuntiin kevyesti kun on hyvin treenattu...
rahat sain takaisin kummastakin kun reklamoin.
Leave a comment:
-
Ölpönvaihdosta..kannattaako ajaa auto ajorampeille vai pitäiskö sen olla ihan vaakatasossa, jotta kaikki vanhat saisi lirutettua ulos? Kyseessä e91 330xda.
Leave a comment:
-
Varmaan se uusi termari on sitten sunnuntaikappale.Originally posted by epv View PostHmm. Ennen termareiden vaihtoa jäähdytysnesteen lämpötila oli siinä 70-75 astetta. Nyt uusilla termareilla ei noussut yli 62 asteen noin 15km koeajon aikana. Ilmaa ei pitäisi järjestelmässä olla, ainakin ilmausruuvista tulee nestettä vain.
Mikä avuksi? :think
Leave a comment:
-
Hmm. Ennen termareiden vaihtoa jäähdytysnesteen lämpötila oli siinä 70-75 astetta. Nyt uusilla termareilla ei noussut yli 62 asteen noin 15km koeajon aikana. Ilmaa ei pitäisi järjestelmässä olla, ainakin ilmausruuvista tulee nestettä vain.
Mikä avuksi? :think
Leave a comment:
Leave a comment: