Ajattelin tarkistaa automaattilaatikosta öljyjen määrän niin mitä öljyä sinne voi lisätä mikäli vajausta on. Manuaalipuolella menee vaihtamiseen sekunti niin jotain häikkää on...
En usko että siinä mitään häikkää on, ei vaan voi ihan verrata Ferrarin lootaan. Itse tulee käytettyä manuaalipuolta lähinnä kun tarvitsee moottorijarrutusta.
Meneekö sullakin muka sekunti että vaihtaa : ei todellakaan voi olla normaalia... Nyt tässä etsin laatikon öljyn tarkistus proppua. Missähän kohdin laatikkoa mahtaa olla?
No muutkin voinee kommentoida miten niillä pelittää, mutta kyllä manuaalipuolella ylöspäin vaihdossa on melkein sekunnin viive pahimmillaan, riippuu hiukan kierroksista ym. Alaspäin vaihtaa hiukan ripeämmin. En usko että mitään vikaa on kun vaihdot on molempiin suuntiin nättejä ilman nykäyksiä.
Kyllä mullakin vaihtaa melko napakasti,varsinkin sport/manuaalipuolella. Entiseen 04 vuoden lootaan verratuna joka muistutti melkoista kuminauhaa. Sportilla varsinkin tämä nykyinen uudempi loota oikein "ampuu" isomman silmään. Ei toki aivan niin nopea kuin esim uudempi 8-lovinen, mutta muuten erittäin hyvä.
Mun mielestä ei ollu kummassakaan kyljessä Ainoa minkä löysin oli laatikon takaosassa mutta oli turhan ylhäällä tarkistuspropuksi
Kuskin puolella nelikon kardaanin takana oli joku ihme paikkausmassa kyljessä ja näkyi kuin olis joku pieni hitsaussauma ollut ylempänä. Vähän mietin että lieneekö joku joskus kussut jotain tuon kanssa ja paikkailtu peräti täyttöproppu umpeen
En kyllä sille hitsaussaumalle löytänyt mitään ideaa miten se kohta voi edes vaurioitua
Joo vänkärin puolelta löytyi vähän ahtaammasta paikasta. Öljyä kyllä oli riittävästi eikä edes pahannäköistä ollut joten voiko adaptaatiot vaikuttaa noinkin paljon?
Tosiaa kun manuaalipuolella tökkää minkä vaihteen tahansa isommalle, mittaristooon vaihtuu vaihde heti, mutta sekunti menee että loota vaihtaa. Rajottimelle ehtii hakata aina jos kovaa kiihdyttää. Ellei nyt 1,5k kohdalla vetäse keppiä. Alaspäin menee ehkä puoleen sekuntiin
Onkos kellään muulla tullut herjaa avaimesta iDriveen käynnistyksen yhteydessä? Mulla aamulla heitti jotain remote controllista ja siitä että autoa ei saisi sammuttaa, eikä auto välttämättä lähtisi enää käyntiin sammutuksen jälkeen... Kuitenkin avain toimii normaalisti jne :think
Edit. Sanoo siis tarkalleen ottaen: Remote control not in ignition, car may not re-start.
Onkos kellään muulla tullut herjaa avaimesta iDriveen käynnistyksen yhteydessä? Mulla aamulla heitti jotain remote controllista ja siitä että autoa ei saisi sammuttaa, eikä auto välttämättä lähtisi enää käyntiin sammutuksen jälkeen... Kuitenkin avain toimii normaalisti jne :think
Edit. Sanoo siis tarkalleen ottaen: Remote control not in ignition, car may not re-start.
Ihan tuttu herja...ei mulla ainakaan ole aiheuttanut ongelmaa. Autossa on tosin avaimeton käynnistys ja tulee jos auto käynnissä ja käväisen avain taskussa jossain kauempana.
EDIT: tosiaan sikäli mikäli on KeylessGO varusteena, eli avaimessa patteri eikä akku. Uuden akun hinnasta en tiedä.
Ei ole keyless go, menee koko avain uusiksi... Kyllähän tuo nyt tuntuu toimivan kuitenkin ihan normaalisti, joten tuskin aiheuttaa mitään toimenpiteitä.
Myllytykset, vahaukset ja pinnoitteet, kysy lisää privalla!
G08 LCI iX3 M-sport -22
ex e90 LCI M3 Competition Individual -11
ex f30 LCI 330e iPerformance M-Sport -16
ex e91 LCI ALPINA D3 BITURBO TOURING #115 -09
ex e90 LCI 320d M-Sport -09
ex e36 328is M-Sport -95
Comment